en effectquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
Wel eerst het wikkeltje eraf halen.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:59 schreef Onnoman het volgende:
in plaats van in de pan doen, scheelt afwas.. zou dat goed gaan?
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:17 schreef Crutch het volgende:
Erwtensoep uit blik is dus snert.maak er aub geen patat topic van ok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
Blik in magnetron gaat wel goed denk je?quote:Op zondag 17 januari 2010 14:36 schreef Wesleyz het volgende:
Magnetron gaat wel goed denk ik,
In blikop vuur ben ik er bang voor dat t niet zo goed werkt ?
Je kunt ook de soep in de kop doen die je gebruikt en dan in de magnetron opwarmenquote:Op zondag 17 januari 2010 13:59 schreef Onnoman het volgende:
in plaats van in de pan doen, scheelt afwas.. zou dat goed gaan?
Is toch weer extra afwasquote:Op zondag 17 januari 2010 14:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Je kunt ook de soep in de kop doen die je gebruikt en dan in de magnetron opwarmen
Ja, en niet te ver weg anders zie je het niet.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:41 schreef Caramelletje het volgende:
ik zou zeggen blijf er bij staan en wacht het af.
Jaa, doe het ook altijd bij knakworstenquote:Op zondag 17 januari 2010 14:40 schreef swollywood het volgende:
[..]
Blik in magnetron gaat wel goed denk je?
Metaal in de magnetron wordt toch plasma?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:46 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Jaa, doe het ook altijd bij knakworsten
Is sneller klaar
Dat heb je zeker op internet gelezen?quote:Op zondag 17 januari 2010 15:48 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Metaal in de magnetron wordt toch plasma?
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:39 schreef Onnoman het volgende:
[..]
maak er aub geen patat topic van ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |