NEEquote:Op zondag 17 januari 2010 13:42 schreef Greys het volgende:
Niet liegen Fiets, je zei zelf dat je je glitterbril al klaar had liggen.
Hier, neem een boa.
[ afbeelding ]
Jammer dat je geen posts van achter hier mag neerzetten.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
NEE
Niets van dat alles! Zelfs geen mixdrankje!
Doe esquote:Op zondag 17 januari 2010 14:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Saai zeg
ik gebruik wel gewoon IE
Kan het ook wel browser compatible maken als jullie dat liever hebben.
Eurodinges is perfectquote:
Dit is ook echt hét juiste topic om die vraag te stellen. Verbaast me dat ze niet zeggen "JA! Het moet 'stom schijt nichtenpoepstampers wansmaak verzamelforum' worden" oidquote:Op zondag 17 januari 2010 15:05 schreef Greys het volgende:
Dat 'Eurodinges 2010' gaat toch nog wel veranderen he?
Goede suggestie. Het is alleen iets te lang denk ikquote:Op zondag 17 januari 2010 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is ook echt hét juiste topic om die vraag te stellen. Verbaast me dat ze niet zeggen "JA! Het moet 'stom schijt nichtenpoepstampers wansmaak verzamelforum' worden" oid.
Dat zei je vannacht ook!quote:Op zondag 17 januari 2010 15:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Goede suggestie. Het is alleen iets te lang denk ik
SSNPSWZquote:Op zondag 17 januari 2010 15:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Goede suggestie. Het is alleen iets te lang denk ik
Ja, en jij toch gewoon bukken hequote:
Ja mijn ogen waren groter dan (de weg naar) mijn maagquote:Op zondag 17 januari 2010 15:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, en jij toch gewoon bukken he
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja mijn ogen waren groter dan (de weg naar) mijn maag.
mijn inbeeldingsvermogenquote:Op zondag 17 januari 2010 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja mijn ogen waren groter dan (de weg naar) mijn maag.
Da's in elk geval interessanter dan Eurodinges.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is ook echt hét juiste topic om die vraag te stellen. Verbaast me dat ze niet zeggen "JA! Het moet 'stom schijt nichtenpoepstampers wansmaak verzamelforum' worden" oid.
Waag het niet om dat aan remlof te vragenquote:Op zondag 17 januari 2010 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Eigenlijk zou iemand voor straf moeten zorgen dat bij het openen van dit topic Shalalie automatisch klinkt.
quote:
Doe dit topic eens openen in IEquote:Op maandag 18 januari 2010 18:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Waag het niet om dat aan remlof te vragen.
Dacht 'et nietquote:
quote:
Dan doe ik ook mee.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar hier posten en alles uitlachen is wel leuk topic.
Op 31 januari is de eerste NSF al als het goed is!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan doe ik ook mee.
Dit subforum is overigens wel belachelijk vroeg geopend.
Oké.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Op 31 januari is de eerste NSF al als het goed is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |