Wat is-ie toch technisch.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:01 schreef Maanvis het volgende:
Laptoppie d'r bij, geïnstalleerd door Alsido.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 januari 2010 13:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zag op de caps dat er een leuke blondine in da house is..
Kan die niet es wat vaker in beeld komen???
En wat als Evilwon ontdekt dat er geen mods zijn?? Laat die grote dikke gozer zich gewoon druk maken om zijn eigen site, heeft hij het druk zat!quote:Op zondag 17 januari 2010 13:26 schreef Pearlbitch het volgende:
In zijn streven naar perfectie heeft Johan het nu voor elkaar: er zijn nu helemaal geen mods meer op de chat. Wachten dus op de uienpan die onvermijdelijk gaat komen als de Evilwoncommuniteit dit ontdekt..
Ik ben een SV-Groupie.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Die Copycat is ook wel echt een internetslet, zeg. Gister heeft ze hart van André Pronk al gestolen, nu heeft Harry Loco het alleen nog maar over haar.
quote:Op zondag 17 januari 2010 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben een SV-Groupie.
En ga nu werken! Heus!
Vanochtend vertelde hij dat het statement is 'in Nederland hebben we het goed'. En het werd eerder aangekondigd als Peace in Bed, maar hijzelf noemt het een Bed In.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit er nog een doel of gedachte achter de Harry-op-bed-show?
Wereldvrede!quote:Op zondag 17 januari 2010 14:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit er nog een doel of gedachte achter de Harry-op-bed-show?
En:quote:Op zondag 17 januari 2010 14:19 schreef Disana het volgende:
Vanochtend vertelde hij dat het statement is 'in Nederland hebben we het goed'. En het werd eerder aangekondigd als Peace in Bed, maar hijzelf noemt het een Bed In.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |