Ah, kleine Xeen,

het zit ook inderdaad niet mee bij jullie hoor... hopelijk kan de dokter raad bieden of anders heel erg beterschap voor je kleine meid.
Sorbootje, wat rot dat Isabeau nou weer zo hangerig/huilerig is... misschien inderdaad het naderende sprongetje, maar wellicht is het gewoon even zo (dooddoener alom, maar toch). Hopelijk gaat het snel beter, wellicht heeft het cb nog tips of adviezen vanmiddag. Anders lekker blijven knuffelen die kleine.

voor jullie hoor.
BJ slecht geslapen, bah... gelukkig blijft Evie het wel heel goed doen, dat scheelt weer in de zorgen. Nu jij nog en dan komt het vast weer helemaal goed. En dat jij alweer aan het volleyballen bent joh... snel hoor. Ik kan zelf ook niet wachten tot ik weer lekker kan gaan hockeyen, maar mijn lijf voelt nog niet echt aan alsof dat al een goed idee is. Maar komt vast snel in orde!

Miss, Senna alweer bijna groot! Gaat idd hard hoor, hoewel ik een groot deel heb gemist tussendoor, aangezien jij al heel snel was bevallen nadat ik me bij Z&G had gemeld. Maar ik ben wel heel blij dat het zo goed gaaat met jullie allemaal! Geniet ervan joh!
Trix, Stef ook aan de voorkeurshouding? Bah, wat naar. Nu weer goed opletten dus, nou ja het is ook voor een goed doel. Wel schrikken dus toen je het weer zag.

voor jullie.
BE, ik had nog helemaal niet op jou/Oscar gereageerd, maar ik hoop wel dat jullie snel duidelijkheid kunnen krijgen over wat nu het beste is voor Oscar. Helmpje of niet, hij moet er beter van worden... al is het maar voor jouw geruststelling.
Hier gaat het een beetje mwah, als je begrijpt wat ik bedoel. Minke heeft vannacht weer een enorme ruk doorgeslapen (12-6) maar sindsdien redelijk uit haar doen... niet willen slapen, beetje huilerig (vooral na flesje) en voornamelijk als ik uit het "zicht" verdwijn begint ze te morren. Ook steeds speentje in, speentje uit... heel handig. Nu ligt ze weer naast me in de wipper, eindelijk even oogjes dicht, dus hoop maar dat ze het nu even gaat inhalen en dat we vanmiddag lekker samen kunnen knuffelen en onbezorgd de dag door.