Je moet uitgaan van de uitgerekende datum en ze was een kleine week te laat toch?quote:Op maandag 18 januari 2010 09:57 schreef Sorbootje het volgende:
Ze is vandaag 14 weken, maar tot nu toe is ze de oei ik groei steeds een week voor, dus wie weet... En sinds twee dagen zuigt ze inderdaad ineens op haar duim.. Ja wél op de duim.. nu nog de flesNou ja, linksom of rechtsom komt het wel goed.
Mag ik die pdf ook? Ben er wel nieuwsgierig naarquote:Op maandag 18 januari 2010 14:07 schreef Lijnloos het volgende:
Dat liegt er niet om... maar schijnbaar klopt het bij verschillende hier wel (kwa sprongetjes en zo). Ik heb wel het overzicht van die sprongetjes (als pdfje) gedownload... zo van, da's leuk om te checken en wie weet klopt het ook wel, maar het boek verder interesseert mij vrij weinig. Ik heb genoeg andere boeken van vriendinnen en ouders gekregen, dus leesvoer zat.
Van mij welquote:Op maandag 18 januari 2010 14:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mag ik die pdf ook? Ben er wel nieuwsgierig naar
thxquote:Op maandag 18 januari 2010 14:34 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Van mij wel
Hier is de link naar de pdf... is het hele magazine, maar ergens staan op 2 bladzijdes de verschillende sprongen genoemd.
http://www.oeiikgroei.nl/upload/OIG_0209_DEFINITIEF_LR.pdf
Woah nu al! Wees maar trots, dat heeft Niels nog niet gepresteerd!quote:
Dank je!quote:Op maandag 18 januari 2010 14:34 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Van mij wel
Hier is de link naar de pdf... is het hele magazine, maar ergens staan op 2 bladzijdes de verschillende sprongen genoemd.
http://www.oeiikgroei.nl/upload/OIG_0209_DEFINITIEF_LR.pdf
ben geen dokter, maar tklinkt als standaard bv pukkels. mss staat er wel iets op bv.com?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:03 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dank je!
Davinia, ze zijn idd huiskleurig, maar sommige zijn wat rood achtig. Maar niks ergs dus?
Bedankt voor de tip Twinkly! Ik ga eens kijken of dat boek ook wat voor mij is!quote:Op maandag 18 januari 2010 14:31 schreef Twinkly het volgende:
Heej Lijnloos waar heb je dat pdfje gevonden? Ik ben wel nieuwsgierig!
En een leuk en goed boek vind ik The Baby Book. Dat gaat wel over een bepaalde opvoedstijl, Attachment parenting, dat betekend dat ze proberen een zo veilig mogelijke binding met het kindje te krijgen.
Maar vrijwel ieder onderwerp wordt besproken op een duidelijke manier, het is dan ook megadik. Het boek is alleen wel in het engels...
Ik kan me voorstellen dat het een bevrijding is! Hoe heb je het overstappen aangepakt? Had je al een ritme met de borstvoeding en heb je dat ritme aangehouden, of gaf je zoon al gauw andere hongersignalen af?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:48 schreef Aoraki het volgende:
Hier gaat alles redelijk. Meneer zit nu volledig op flesvoeding. Ik wilde de bv afbouwen voordat ik weer moest gaan werken, en ze rekenen 1 voeding per week vervangen door een fles... Mijn borsten dachten daar anders over en ik ben nu binnen 1,5 week volledig op de fles over. Maar wat een bevrijding!! Ik zit nu echt veel lekkerder in m'n vel. Thomas vindt het ook allemaal prima, hij doet langer met een fles en slaapt langer door. Het enige probleem is dat de ontlasting dikker is geworden en hij soms heel lang aan het persen is voordat hij zijn broek vol kan poepen. En we zijn van 8 poepluiers per dag naar 2-3 gegaan. Dus zijn darmpjes zullen zich nog wel even moeten aanpassen...
Wat groeit Amélie mooi! En met haar hoofdje gaat het ookal de goede kant op.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:55 schreef huuphuup het volgende:
Vandaag naar het cb geweest, 7270 gram alweer, madame groeit gestaag lekker door. Alles was verder in orde, de arts was erg lief en Amélie heeft lekker aan haar horloge gepulkt en geslobberdEn de prikjes zitten er weer in, so far so good *afklopt* hopen maar dat ze er niet teveel last van heeft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
curves, prima op het lijntje verder dus
Ivan heeft ze ook gehad op precies dezelfde plek. Ze gingen al gauw weer vanzelf weg. Hier waren ze trouwens niet kleurloos maar gewoon rood. Het zag er echt uit als acné.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:54 schreef Vlindur het volgende:
Rienk heeft allemaal pukkeltjes op zn gezicht, hals en borst.. Is dat erg?
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat groeit Amélie mooi! En met haar hoofdje gaat het ookal de goede kant op.![]()
Het valt me op dat ouders het vaak hebben over 'meneer' en 'mevrouw' als ze aan hun kind refereren, vooral als dat kind iets doet wat hen niet helemaal aanstaat.Ik vind het zelf een nare connotatie hebben, hebben jullie dat niet?
Tegen Ivan zeg ik vaak iets als 'Even aan je vader vragen of hij je een schone broek wil geven'. Mijn lief vindt het weer naar dat ik 'je vader' zeg en niet 'papa' ('je papa' mag ook niet). Dat vindt hij afstandelijk of zo.
oh neuh haha, ik doe het ook niet zo vaak zo hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 17:04 schreef DaviniaHR het volgende:
aviva heet hier ook wel madam, maar dat is meer omdat ik de werktitel frederique toch niet zo leuk vond. wellicht dat er nog andere koosnaampjes komen voor haar.
eli is gewoon eli, of zoonmans of heer zoon.
huup, vind je vriend het dan niet vervelend dat je via je kind vraagt of je vriend iets kan doen? toch wel grappig hoe sommige simpele dingen zo'n verschillende emotionele lading lijken te hebben!
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh neuh haha, ik doe het ook niet zo vaak zo hoor![]()
en als ik echt iets te melden heb tegen hem dan doe ik dat niet via mn kind, dat vind ik zelf namelijk echt dodelijk vervelend(ja mama moet dr zooi eens opruimen hè! zulk soort dingen
)
En dan is Lief nog niet eens heel erg duurquote:Op maandag 18 januari 2010 17:17 schreef Claudia_x het volgende:
10 euro voor een broekje in de sale bij Lief.En ik vind het niet eens bijzonder leuke kleding.
Ik kan maar niet wennen aan de prijzen van babykleding, waarschijnlijk omdat ik nu de Hema gewend ben. Helaas heeft de Hema momenteel bijna niets leuks in voorraad; ik zit op de nieuwe collectie te wachten. Intussen heb ik maar kleding via Marktplaats gekocht, en mijn schoonmoeder heeft een tweedehandskledingwinkeltje bij haar in de buurt gevonden. Afgelopen keer kwam ze met 4 broekjes en een boxpakje aanzetten - 8 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |