Wolvenshirts zijn 2009, nu zijn het hagedissenshirts ftw.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:38 schreef JoeyJ het volgende:
Echte mannen lopen in wolvenshirts
MVG Jezus.
Je bedoelt wolves shirts?quote:Op zondag 17 januari 2010 11:38 schreef JoeyJ het volgende:
MVG Jezus.
quote:Op zondag 17 januari 2010 11:46 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Ik heb meer dan 100 voetbalshirts in de kast hangen, maar draag ze nooit. Daar vind ik ze te mooi voor
quote:Op zondag 17 januari 2010 11:38 schreef JoeyJ het volgende:
MVG Jezus.
Jonge je moet 3 wolven en een maan hebben.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:04 schreef Pieter-utd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kippenvel
quote:Op zondag 17 januari 2010 11:49 schreef Chuck.Norris het volgende:
onterechte klacht..
op vakantie loop ik ook vaak in een voetbal shirt.. dat zit heel lekker als het warm is
Deze is wel omin hard.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:09 schreef Pieter-utd het volgende:
[ afbeelding ]
Bestaan er ook shirts van indianen die niet mooi zijn?!
boh gek dat is handigquote:Op zondag 17 januari 2010 12:19 schreef Aestivate het volgende:
Ik heb deze meestal aan.
[ afbeelding ]
Ja. want ik vind er geen reet aan.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:09 schreef Pieter-utd het volgende:
[ afbeelding ]
Bestaan er ook shirts van indianen die niet mooi zijn?!
quote:
Tinky Winkyquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:38 schreef cheqy het volgende:
Het valt me op dat het voornamlijk feyenoorders zijn.
En een blik Schültenbrau?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:54 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Tinky WinkySupport your locals
wear the colors
Ik draag ze het liefst met bijpassende trainingsbroek en badslippers ( incl. witte sokken ).
Locals wat?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:54 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Tinky WinkySupport your locals
wear the colors
Ik draag ze het liefst met bijpassende trainingsbroek en badslippers ( incl. witte sokken ).
Op vakanties is het sowieso altijd wel leukquote:Op zondag 17 januari 2010 13:11 schreef J.Herrer het volgende:
Toen ik trouwens in 97 of 98 ofzo met m'n Ajax-shirt in het buitenland liep voelde ik me wel koning
Je staat voor lulquote:Op zondag 17 januari 2010 13:06 schreef MB23 het volgende:
Het zit makkelijk. Zeker op vakantie. Daarnaast natuurlijk laten zien waar je voor staat he.
Waarom niet?quote:Op zondag 17 januari 2010 13:23 schreef Agiath het volgende:
Oja en het is natuurlijk een neppert van de turk voor een tientje, 70+ euro uitgeven voor een voetbalshirt!_!__!_!_!_!_!
In Beverwijk heb je ergens een tentje waar ze originele shirts van zo'n beetje alle bekende clubs verkopen voor minder dan 30 euroquote:Op zondag 17 januari 2010 13:23 schreef Agiath het volgende:
Oja en het is natuurlijk een neppert van de turk voor een tientje, 70+ euro uitgeven voor een voetbalshirt!_!__!_!_!_!_!
Daar kan ik me totaal geen zorgen om maken, ik ben trots op mn club. Ik heb ze meestal ook alleen in de ochtend/middag aanquote:
Ik heb het op de Toekomst gedaan, jeugdwedstrijd Feyenoord - Ajax. Alleen het kantinemeisje keek me even lelijk aanquote:Op zondag 17 januari 2010 15:47 schreef Equites het volgende:
Stoere jongens als je in een Feyenoord shirt Amsterdam in gaat en andersom. Dan leer je het wel af.
Nou nouquote:Op zondag 17 januari 2010 15:47 schreef Equites het volgende:
Stoere jongens als je in een Feyenoord shirt Amsterdam in gaat en andersom. Dan leer je het wel af.
Zie je vaak genoegquote:Op zondag 17 januari 2010 16:39 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nou nou
Als je echt een baas bent durf je in Barcelona met een Real shirt te lopen of andersom
Het is ook wel eens minder rustig gegaan tijdens jeugdpotjes Fey - Ajaxquote:Op zondag 17 januari 2010 16:19 schreef MB23 het volgende:
[..]
Ik heb het op de Toekomst gedaan, jeugdwedstrijd Feyenoord - Ajax. Alleen het kantinemeisje keek me even lelijk aan
Hoe kunnen draken nu je hobby zijn.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:00 schreef Maikuuul het volgende:
Sowiesoe, waarom moeten mensen perse uitdragen wat ze leuk vinden ?
Ik draag toch ook geen drakenshirts ? Terwijl dit toch mijn grootste hobby is
Jij draagt een oorbel. Waarom????quote:Op zondag 17 januari 2010 18:00 schreef Maikuuul het volgende:
Sowiesoe, waarom moeten mensen perse uitdragen wat ze leuk vinden ?
Ik draag heul geen oorbelquote:Op zondag 17 januari 2010 19:07 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Jij draagt een oorbel. Waarom????
nederlandsers die buitenlandse clubs zogenaamd supportenquote:Op maandag 18 januari 2010 09:27 schreef netflanders het volgende:
hoi met een voetbalshirt laat je gwn merken dat je fan bent van een voetbalclub ik hou heel erg van manchester en dus draag ik vaak een manchester shirt het is niet echt zo heel erg maar eigenlijk gewoon hetzelfde als mensen die een computerspellen of een muziekshirt dragen. wat maakt dat nou uit. en het staat me stoer
Ik ga gemiddeld 10x per seizoen naar BMG, ben ik nu een supporter?quote:Op maandag 18 januari 2010 09:28 schreef dagdag het volgende:
[..]
nederlandsers die buitenlandse clubs zogenaamd supporten![]()
Zeker nog nooit daar geweest
hoi netflanders je hebt helemaal gelijk hoor laat je niet door anderen vertellen wat je moet doen doe gewoon wat je zelf wil dat is het beste laat je niet kisten jongenquote:Op maandag 18 januari 2010 09:27 schreef netflanders het volgende:
hoi met een voetbalshirt laat je gwn merken dat je fan bent van een voetbalclub ik hou heel erg van manchester en dus draag ik vaak een manchester shirt het is niet echt zo heel erg maar eigenlijk gewoon hetzelfde als mensen die een computerspellen of een muziekshirt dragen. wat maakt dat nou uit. en het staat me stoer
wat maakt dat nou uit alsof je meer persoonlike binding heb met nederlandse clubs ofzo. heb je ooit wel eens iemand van jouw favo club gesproken????????? nee dus het gaat toch om het spelquote:Op maandag 18 januari 2010 09:28 schreef dagdag het volgende:
[..]
nederlandsers die buitenlandse clubs zogenaamd supporten![]()
Zeker nog nooit daar geweest
Vorig seizoen ben ik ook eens naar Gladbach gaan kijken, dat is ff wat anders als onze eredivisie. Het voetbal was niet om aan te zien, maar wát een sfeer!quote:Op maandag 18 januari 2010 09:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ga gemiddeld 10x per seizoen naar BMG, ben ik nu een supporter?
ja van mij favoriete club heb ik is iemand gesprokenquote:Op maandag 18 januari 2010 09:32 schreef netflanders het volgende:
[..]
wat maakt dat nou uit alsof je meer persoonlike binding heb met nederlandse clubs ofzo. heb je ooit wel eens iemand van jouw favo club gesproken????????? nee dus het gaat toch om het spel
Ik woon in Limburg, waar 4 qua voetbal dramatische clubs ballen.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:38 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Vorig seizoen ben ik ook eens naar Gladbach gaan kijken, dat is ff wat anders als onze eredivisie. Het voetbal was niet om aan te zien, maar wát een sfeer!
Bundesliga pwnt de eredivisie met twee vingers in de neus, maar ik ga toch nog altijd graag naar m'n eigen dramatische cluppie in Kirchroa kijken...quote:Op maandag 18 januari 2010 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik woon in Limburg, waar 4 qua voetbal dramatische clubs ballen.
Ik woon ong. 20 km van Gladbach vandaan waar elke speelweek 40.000 man zitten. 40 km van Dusseldorf. 120 van Duisburg etc.
Duitsland
Woord!quote:Op maandag 18 januari 2010 10:10 schreef fathank het volgende:
Voetbalshirt, zwemmen in je voetbalbroekje. Adidas badslippers eronder en zo'n wit Marokkanen nike-petje op je hoofd. Bazige vakantie-outfit.
Toen ik nog CM 01/02 speelde had ik een game met Boston United (conference) die ik naar de Europese top had gebracht en dat vond ik toen zo'n bazenclub dat ik een shirt van ze had besteldquote:Op maandag 18 januari 2010 09:24 schreef de_boswachter het volgende:
En het ergste vind ik nog dat het OF
Nepshirts zijn OF altijd topclubs![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:17 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Toen ik nog CM 01/02 speelde had ik een game met Boston United (conference) die ik naar de Europese top had gebracht en dat vond ik toen zo'n bazenclub dat ik een shirt van ze had besteld
VMBO'ers onderling vinden dit misschien bazig en stoer en ruig enzo.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:10 schreef fathank het volgende:
Voetbalshirt, zwemmen in je voetbalbroekje. Adidas badslippers eronder en zo'n wit Marokkanen nike-petje op je hoofd. Bazige vakantie-outfit.
eg???quote:Op zondag 17 januari 2010 14:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb tijdens het sporten altijd een RBC-shirt aan![]()
Was je in de dancing?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:44 schreef Internepper het volgende:
Geen grap, maar ik was gisteren in een discotheek en er had iemand een shirt van Barcelona aan![]()
. Trek gewoon even nette of i.i.g. een fatsoenlijk shirt aan als je chicks gaat hosselen.
Edit: zie nu pas de datum van de OP.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |