Op vakanties is het sowieso altijd wel leukquote:Op zondag 17 januari 2010 13:11 schreef J.Herrer het volgende:
Toen ik trouwens in 97 of 98 ofzo met m'n Ajax-shirt in het buitenland liep voelde ik me wel koning
Je staat voor lulquote:Op zondag 17 januari 2010 13:06 schreef MB23 het volgende:
Het zit makkelijk. Zeker op vakantie. Daarnaast natuurlijk laten zien waar je voor staat he.
Waarom niet?quote:Op zondag 17 januari 2010 13:23 schreef Agiath het volgende:
Oja en het is natuurlijk een neppert van de turk voor een tientje, 70+ euro uitgeven voor een voetbalshirt!_!__!_!_!_!_!
In Beverwijk heb je ergens een tentje waar ze originele shirts van zo'n beetje alle bekende clubs verkopen voor minder dan 30 euroquote:Op zondag 17 januari 2010 13:23 schreef Agiath het volgende:
Oja en het is natuurlijk een neppert van de turk voor een tientje, 70+ euro uitgeven voor een voetbalshirt!_!__!_!_!_!_!
Daar kan ik me totaal geen zorgen om maken, ik ben trots op mn club. Ik heb ze meestal ook alleen in de ochtend/middag aanquote:
Ik heb het op de Toekomst gedaan, jeugdwedstrijd Feyenoord - Ajax. Alleen het kantinemeisje keek me even lelijk aanquote:Op zondag 17 januari 2010 15:47 schreef Equites het volgende:
Stoere jongens als je in een Feyenoord shirt Amsterdam in gaat en andersom. Dan leer je het wel af.
Nou nouquote:Op zondag 17 januari 2010 15:47 schreef Equites het volgende:
Stoere jongens als je in een Feyenoord shirt Amsterdam in gaat en andersom. Dan leer je het wel af.
Zie je vaak genoegquote:Op zondag 17 januari 2010 16:39 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nou nou
Als je echt een baas bent durf je in Barcelona met een Real shirt te lopen of andersom
Het is ook wel eens minder rustig gegaan tijdens jeugdpotjes Fey - Ajaxquote:Op zondag 17 januari 2010 16:19 schreef MB23 het volgende:
[..]
Ik heb het op de Toekomst gedaan, jeugdwedstrijd Feyenoord - Ajax. Alleen het kantinemeisje keek me even lelijk aan
Hoe kunnen draken nu je hobby zijn.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:00 schreef Maikuuul het volgende:
Sowiesoe, waarom moeten mensen perse uitdragen wat ze leuk vinden ?
Ik draag toch ook geen drakenshirts ? Terwijl dit toch mijn grootste hobby is
Jij draagt een oorbel. Waarom????quote:Op zondag 17 januari 2010 18:00 schreef Maikuuul het volgende:
Sowiesoe, waarom moeten mensen perse uitdragen wat ze leuk vinden ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |