Die houden we als troefkaart achter de hand voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:46 schreef marcodej het volgende:
Grootste teleurstelling voor mij: Geen Frans Duijts...
Ik kwam laatst dit tegen:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:57 schreef TheVulture het volgende:
En als ze er dan toch perse een TROS-feest van willen maken hadden ze nog beter iets van de Volendam-clan kunnen sturen dan dit....
Nou inderdaad... of een liedje zoals Pak maar mijn Hand van Nick en Simon was ook prima geweest....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik kwam laatst dit tegen:
Volgens mij had dit prima gewerkt op het songfestival
Dat verwacht je niet hé.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:24 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Naar verluidt in slechts twee uur geschreven
Ik vond het ook al knap lang voor zo'n prul.quote:
Dit is wel goed nieuws. Eerste alinea dan.quote:De uitvoering die de meidengroep LOEKZ zal brengen is geproduceerd door Jonh Marks, die ook verantwoordelijk was voor de eurovisieversie van Shine van de Toppers. Twee leden van de groep LOEKZ; Martine en Merel stonden al eerder op eurovisiepodium in 2006 als achtergrondzangeressen bij Edsilia Rombley. De overige leden zijn: Dessa, Elkse en Jezebel.
Het lied voor Oslo wordt gekozen door een vakjury die voor 4/5 inspraak heeft, voor 1/5 zal het aanwezige publiek een stem hebben. Er zal geen gebruik worden gemaakt van televoting. De vakjury zal ongeveer een week voor de uitzending bekend worden gemaakt.
http://lady-fierce.nl/ dus. Nah dat valt weer meequote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:07 schreef Fred_B het volgende:
Dit schijnen die dames trouwens te zijn (maar dan met 4 van de 5):
Die zijn ook wel het leukstequote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:46 schreef ItaloDancer het volgende:
Op songfestival.web-log.nl denken ze dat Loekz al vaststaat (ook omdat de uitslag voor 4/5e deel door een jury wordt bepaald). Lijkt me aannemelijk. En mogelijk acceptabel.
Albert West is volgens mij wel de enige met een Songfestival verleden. Al moet je wel de hele oude doos inquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:01 schreef Greys het volgende:
Die Albert West heeft natuurlijk wel al ervaring met een Shalalie...
Oh nee, dat was een Shalala...
Wat een geplamuurd hoofd had dat kind trouwens.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:33 schreef Greys het volgende:
In RTL Boulevard zag je alle artiesten die dan voor de camera even een stukje Shalalie gingen zingen.
Nou.. erhm... hoe zeg ik dit netje...
Laat ik het zo zeggen: Marloes deed het als volgt:
Shalalie Shalala Shalalie Shalala.... lala... hoe gaat het verder ook alweer???![]()
Corry Koning wist het ook niet meer.
En toen Corry verder ging met het gewone gesprek gilde Marloes ineens Ik weet het weer!!!!!
Tsjah![]()
Dát klinkt eigenlijk best heel aardig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:45 schreef ItaloDancer het volgende:
Deze al gepost?want dit gaat 'm worden op 8 februari he
![]()
Nee nee... dat wat je half op de achtergrond hoort dat is de versie (van John Marks).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:52 schreef Miasan het volgende:
[..]
Dát klinkt eigenlijk best heel aardig.
Maar het idee is nu dus helaas dat Frans Bauer ze gaat corrumperen met Schlagersound?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:45 schreef ItaloDancer het volgende:
Deze al gepost?want dit gaat 'm worden op 8 februari he
![]()
Heerlijk, ik zie het al weer helemaal gebeuren dat we de vooravond van de halve finale weer helemaal denken aan ESF-winstquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
Het klinkt wel al heel anders als een stel jonge meiden dat nummer doen ipv Kartner.
(Hoor ons weer hoop krijgen)
Deze keer écht niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:22 schreef Oidale het volgende:
[..]
Heerlijk, ik zie het al weer helemaal gebeuren dat we de vooravond van de halve finale weer helemaal denken aan ESF-winst
I Lolledquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik kwam laatst dit tegen:
Volgens mij had dit prima gewerkt op het songfestival
Marlousquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
Het klinkt wel al heel anders als een stel jonge meiden dat nummer doen ipv Kartner.
(Hoor ons weer hoop krijgen)
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:43 schreef cptmarco het volgende:
het zou toch wat zijn dat heel per ongeluk dit nummer het wel goed gaat doen.... hebben we elk jaar zo'n nummer....
En de rest van Europa gaat dan proberen om deze sound te kopieren... Dat moet toch briljant zijn...
Behalve het feit dat de schrijver niet eens weet dat Edsilia in 2007 voor de tweede keer ging en niet in 2006quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:01 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dit is wel goed nieuws. Eerste alinea dan.
Ja ho hè. Wel vers ijs hè, niet die van een paar dagen oud.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:18 schreef CarOnline het volgende:
Of een coupe mokka ijs!
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:20 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja ho hè. Wel vers ijs hè, niet die van een paar dagen oud.
Die gast kan niet zingenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 07:37 schreef Bamba het volgende:
Vinzzent is welhoor!! Ben benieuwd wat hij ervan maakt, maar ik vrees het ergste met Grad Damen als coach
![]()
Vraag: Waarom vind je zo leuk om mee te doen...?quote:
Toch liever onbekende figuren dan van die B-artiesten imho. (Hind, wie?)quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:58 schreef TheVulture het volgende:
Toch moeten we de TROS wel dankbaar zijn... dankzij hen is het mogelijk dat mensen die normaal achter de kassa ziiten om kaartjes te verkopen, achter de bar drankjes inschenken of de vloer na afloop mogen vegen gewoon mee kunnen doen aan het Songfestival.... heerlijk toch
Sorry hoor.... met dit zijn gewoon E-artiesten....quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:56 schreef Miasan het volgende:
[..]
Toch liever onbekende figuren dan van die B-artiesten imho. (Hind, wie?)
Wat een schaapquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:10 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Vraag: Waarom vind je zo leuk om mee te doen...?
Wazige blik bij Marlous: "Hoe bedoel je...?"![]()
Hind B, en die Marlous? G, H? W?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:56 schreef Miasan het volgende:
[..]
Toch liever onbekende figuren dan van die B-artiesten imho. (Hind, wie?)
Bij RTL Boulevard meldde ze nog vol trots dat ze bij Idols, bij de laatste 80(!) van 11.000 deelnemers was geeindigd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |