quote:Op zondag 17 januari 2010 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een succes topic in OWS, Adelante was duidelijk nog niet wakker
En u weer ditquote:Op zondag 17 januari 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
-knip-
Het is miraculeus weer in FB tevoorschijn gekomen
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
quote:Op zondag 17 januari 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1396399/
Het is miraculeus weer in FB tevoorschijn gekomen
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Voor de verandering doe ik niets fout hoor, ik heb al gewoon rechten in ESFquote:Op zondag 17 januari 2010 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Greys, lukt het met al die nieuwe knopjes lieverd?![]()
Heb ik het verkeerde aangepast?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
Zeg JJH, lees je uberhaupt je PMs wel eens?
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:
Oh had je wel iets aangepast?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb ik het verkeerde aangepast?
Gaat nogmaals nalezen.
Ik zag net dat Liesje ook een van mijn posts ge-edit had.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh had je wel iets aangepast?
Ik zat maar naar mijn PM envelop te loerenSorry, ik ga weer ff kijken, misschien heb je het wel goed aangepast
Dat is dan weer fok!, nooit eerder tegengekomen?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:31 schreef Pagan het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Beetje vreemde zin IMHO.
Wat moest er aangepast worden dan?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb ik het verkeerde aangepast?
Gaat nogmaals nalezen.
Ik was stout geweest, toen moest ik bij Greys komen, vervolgens kwam ElisaB erbij en de rest is geschiedenis.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat moest er aangepast worden dan?
VERTEL OPquote:Op zondag 17 januari 2010 12:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was stout geweest, toen moest ik bij Greys komen, vervolgens kwam ElisaB erbij en de rest is geschiedenis.![]()
Ik snap er ook geen flikker vanquote:Op zondag 17 januari 2010 12:48 schreef oh-oh het volgende:
Dit is echt niet te volgen als je geen insider bent
![]()
Mn slaapkamer schreeuwt om een emmer dettol, brb
Aaah toe nouhouhouhouquote:Op zondag 17 januari 2010 12:49 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Als jullie allemaal zo boos doen dat ga ik het dus echt niet vertellen hè.
Ben jij stout met Greys en Elies!?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was stout geweest, toen moest ik bij Greys komen, vervolgens kwam ElisaB erbij en de rest is geschiedenis.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |