quote:Op zondag 17 januari 2010 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een succes topic in OWS, Adelante was duidelijk nog niet wakker
En u weer ditquote:Op zondag 17 januari 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
-knip-
Het is miraculeus weer in FB tevoorschijn gekomen
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
quote:Op zondag 17 januari 2010 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1396399/
Het is miraculeus weer in FB tevoorschijn gekomen
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Voor de verandering doe ik niets fout hoor, ik heb al gewoon rechten in ESFquote:Op zondag 17 januari 2010 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Greys, lukt het met al die nieuwe knopjes lieverd?![]()
Heb ik het verkeerde aangepast?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:27 schreef Greys het volgende:
Zeg JJH, lees je uberhaupt je PMs wel eens?
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:
Oh had je wel iets aangepast?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb ik het verkeerde aangepast?
Gaat nogmaals nalezen.
Ik zag net dat Liesje ook een van mijn posts ge-edit had.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh had je wel iets aangepast?
Ik zat maar naar mijn PM envelop te loerenSorry, ik ga weer ff kijken, misschien heb je het wel goed aangepast
Dat is dan weer fok!, nooit eerder tegengekomen?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:31 schreef Pagan het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Beetje vreemde zin IMHO.
Wat moest er aangepast worden dan?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb ik het verkeerde aangepast?
Gaat nogmaals nalezen.
Ik was stout geweest, toen moest ik bij Greys komen, vervolgens kwam ElisaB erbij en de rest is geschiedenis.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat moest er aangepast worden dan?
VERTEL OPquote:Op zondag 17 januari 2010 12:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was stout geweest, toen moest ik bij Greys komen, vervolgens kwam ElisaB erbij en de rest is geschiedenis.![]()
Ik snap er ook geen flikker vanquote:Op zondag 17 januari 2010 12:48 schreef oh-oh het volgende:
Dit is echt niet te volgen als je geen insider bent
![]()
Mn slaapkamer schreeuwt om een emmer dettol, brb
Aaah toe nouhouhouhouquote:Op zondag 17 januari 2010 12:49 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Als jullie allemaal zo boos doen dat ga ik het dus echt niet vertellen hè.
Ben jij stout met Greys en Elies!?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was stout geweest, toen moest ik bij Greys komen, vervolgens kwam ElisaB erbij en de rest is geschiedenis.![]()
Ingepingelingding!quote:Op zondag 17 januari 2010 12:50 schreef Ingetje79 het volgende:
CatjeRasPatatje![]()
Lekker de Partyanimal uitgehangen gisteravond?
Dat zeg je nu aaaaallllltijd!quote:
Hebbie weer wijn zitten tanken en frikandellen gefrituurd?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen flikker van![]()
![]()
Mss dat ik eerst ff koffie moet drinken....en de frituurpan schoonmaken en hachee maken
quote:
Die zijn poepig hequote:Op zondag 17 januari 2010 12:52 schreef Cat22 het volgende:
Nutteloze mededeling:
Ik eet nu een beker instant noedels. In het potje werd een haske lief inklapbaar vorkje meegeleverd.Zoiets had ik nog nooit gezien.
![]()
[/nutteloze mededeling]
Ik stond echt helemaal van 'Aaahhhhhquote:Op zondag 17 januari 2010 13:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zijn poepig he![]()
Jammer dat de noodles van dat merk niet te vreten zijn
Ik lust alleen van die hele hete koreaanse noodles, die zijn zo pittig dat je verder toch niks meer proeftquote:Op zondag 17 januari 2010 13:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik stond echt helemaal van 'Aaahhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
'toen ik het bekertje open maakte.
![]()
Of ze niet te vreten zijn: ligt eraan waar je van houdt. Ze smaken iets teveel naar het karton van het bekertje, maar het is wel heel fijn dat ze niet zo überzout zijn als de andere noedels die ik weleens koop. Het is gewoon makkelijk voer als je niks in huis hebt of te laat eraan denkt vlees uit de vriezer te halen.
* gaat kijken of ze hetvorkje
kan recyclen*
Klinkt gezelligquote:Op zondag 17 januari 2010 12:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ingepingelingding!![]()
De parrrtey heb ik enigszins voortijdig verlaten. Om half 1 was ik op.Gelukkig was mijn chauffeur ook moe, dus dat kwam mooi samen.
![]()
Zingen ging goed. Volgens mensen die er verstand van schijnen te hebben was het prachtig.![]()
![]()
Het etentje was ook errug gezellig, uiteindelijk hebben we een uur of 4 aan tafel gezeten. Voor 20 euro pp is dat niet slecht.
Nope, ik was de lul BOBquote:Op zondag 17 januari 2010 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebbie weer wijn zitten tanken en frikandellen gefrituurd?
Joh.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
[Qwea-post]
veel bier, veel chips, veel vette frituur is niet goed voor je darmen![]()
[/qwea-post]
Dat klopt, daar kom ik iedere keer alleen pas de volgende ochtend weer achter.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
[Qwea-post]
[/qwea-post]
Doe als Brard; een slang met koffie in je poeperd...zijn ze zo weer schoonquote:Op zondag 17 januari 2010 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
[Qwea-post]
[/qwea-post]
Ik ook, en dan denk ik 'Volgende keer wat minder vreten'quote:Op zondag 17 januari 2010 13:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat klopt, daar kom ik iedere keer alleen pas de volgende ochtend weer achter.
jebennietwijsquote:Op zondag 17 januari 2010 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe als Brard; een slang met koffie in je poeperd...zijn ze zo weer schoon
Geef ik je es een adviesquote:
Ik weet niet wat ik meer disturbing vind. Dat beeld van La Brard op d'r knietjes met die slang, of Ll in de zelfde houding.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb 2 glazen rosé gehad bij het eten, een tia mariaatje bij de koffie en toen was ik zo gaar dat ik op het feestje alleen maar fris heb gedronken.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Klinkt gezellig![]()
[..]
Nope, ik was de lul BOB
Huuuuuuuuuuu Ing wat doe je??????quote:Op zondag 17 januari 2010 13:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Begin anders meteen ff over wat Sex voor de Buch fragmenten, hebben we dat ook weer gehadquote:Op zondag 17 januari 2010 13:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuu Ing wat doe je??????
Dat was nu echt van die tv die ik helemaal verdrongen had
Ik moest wel meteen weer aan die aubergine denken maar nee IK denk dan zeg ff niks, daar hoef je andere mensen niet mee te belasten op de zondagmiddagquote:Op zondag 17 januari 2010 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Begin anders meteen ff over wat Sex voor de Buch fragmenten, hebben we dat ook weer gehad
Jammer, ik kan op JoepTjoep geen filmpjes vindenquote:Op zondag 17 januari 2010 13:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuu Ing wat doe je??????
Dat was nu echt van die tv die ik helemaal verdrongen had
quote:Op zondag 17 januari 2010 13:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moest wel meteen weer aan die aubergine denken maar nee IK denk dan zeg ff niks, daar hoef je andere mensen niet mee te belasten op de zondagmiddag
Hadden ze het druk? Soms kun je dan inderdaad beter stoppen met het aannemen van ritten.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb 2 glazen rosé gehad bij het eten, een tia mariaatje bij de koffie en toen was ik zo gaar dat ik op het feestje alleen maar fris heb gedronken.![]()
Het sneeuwde trouwens dikke vlokken toen ik het restaurant uitkwam. En toen belde ik de goedkope taxi de JJH getipt had, maar die kon die niet komen. En moest ik alsnog een dure taxi pakken.Want no way in hell dat ik nog met bussen en lopen ging klooien in dat weer.
Vandaag lekker niks gepland, dadelijk komt het vrouwtje van Yumi even langs om katten te kijken en haar Lush die ze bij mij besteld had op te halen.
Godsamme , das nou echt iets waar ik expres al die jaren zo min mogelijk aan terug gedacht hebquote:Op zondag 17 januari 2010 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jammer, ik kan op JoepTjoep geen filmpjes vinden![]()
Goor was dat he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |