WAT!!!!quote:
Wat maakt het uit of Greys mijn nummer heeft, we zitten toch in dezelfde auto?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee... jammer...
Ik ga er van uit dat jij het nummer van Takaiki hebt? En dat Greys wel het nummer van Goodbye, Ingetje en Elisa heeft? En heeft iemand het nummer van F_R?
Ik heb d'r nummer, adres en bankrekeningnummer.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee... jammer...
Ik ga er van uit dat jij het nummer van Takaiki hebt? En dat Greys wel het nummer van Goodbye, Ingetje en Elisa heeft? En heeft iemand het nummer van F_R?
ja hehequote:Op zondag 17 januari 2010 19:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of Greys mijn nummer heeft, we zitten toch in dezelfde auto?
Ik heb de nummers van Greys, Barbaaf, Nokwanda, Bamba, Stali (maar geen idee of die dit keer ook gaat! Zal zo eens PM'en), Loveless en jou...quote:Op zondag 17 januari 2010 19:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb d'r nummer, adres en bankrekeningnummer.![]()
En Greys heeftlijstjes
dus die heeft waarschijnlijk alles. En ik heb Greys haar nummer.
We tsjekken toch massaal Fok voor we vertrekken?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hehe
maar als er van te voren ofzo iets gebeurt zodat het niet doorgaat
Neeheeee ze gaat NIET mee, die 'ohja toch wel' was een reactie op het 3x vragen of ze écht niet ging. Alsof dat in ene zou veranderenquote:
*zucht*quote:Op zondag 17 januari 2010 19:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeheeee ze gaat NIET mee, die 'ohja toch wel' was een reactie op het 3x vragen of ze écht niet ging. Alsof dat in ene zou veranderen![]()
ja nou, voor de zekerheid...quote:Op zondag 17 januari 2010 19:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We tsjekken toch massaal Fok voor we vertrekken?![]()
Ik ga iedereen hier uitzwaaien (behalve f-r) en verwacht dat niet meegaanders mij uitzwaaien.
dacht ik al... maar voor de zekerheid postte ik dat in de hoop dat je het nog even zou meldenquote:Op zondag 17 januari 2010 19:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeheeee ze gaat NIET mee, die 'ohja toch wel' was een reactie op het 3x vragen of ze écht niet ging. Alsof dat in ene zou veranderen![]()
helpt helaas nietquote:Op zondag 17 januari 2010 18:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, had je deze gezien:
[SC] 564 Waar we Alex in Haiti willen helpen
Verhaal en foto's van je verloofde
[..]
He bah... warm bad/douche? lekker met een deken op de bank?
[..]
Ik had gebeld, maar ze namen niet op. En toen ik belde was het vrijdag 16u.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:36 schreef Morretje het volgende:![]()
Was de middag weg, op verjaardagsvisite bij broertje van Ravage. In de auto bedacht ik me dat ik honger had, dus ik verheugde me enorm op lekker verjaardagseten.. Kreeg alleen een stukje taart.Dus nu zitten we aan de patatjes, omdat ik geen zin had in soep.
Q'tje, hoe is het met je buik dan? Had je nog gebeld ergens deze week n.a.v. je klachten? Beterschap hoor!
Stond toch net nog in het topicquote:Op zondag 17 januari 2010 19:18 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is nou het uiteindelijke lijstje Tombolasnollie
quote:Op zondag 17 januari 2010 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had gebeld, maar ze namen niet op. En toen ik belde was het vrijdag 16u.
Met mn buik gaat het ruk.
Op die van jou na, jaquote:
Kunnen we niet iedereen naambordjes opspelden, evt. met nuttige info als seksuele voorkeur en muurduwbeschikbaarheid?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:55 schreef Cat22 het volgende:
Wat hebben we een mooie lijst!
Ik ben hopeloos met namen en gezichten, dus dat zal wel weer drama worden zaterdag.
Met een mini Honeybee ballisticquote:Op zondag 17 januari 2010 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarmee ben je in bad gedoken?
Ik heb vanmorgen gebadderd met een halve Love Apple BBS van B Never en een So White. En die laatste is lekker! Balen dat ik er maar 2 heb. En nu nog maar eentje.
quote:Op zondag 17 januari 2010 19:22 schreef Barbaaf het volgende:
Het 'waarschijnlijk' achter mijn naam mag wel weg![]()
[..]
Kunnen we niet iedereen naambordjes opspelden, evt. met nuttige info als seksuele voorkeur en muurduwbeschikbaarheid?
is al aangepast hoor liefurt!quote:
Eeeeeeeeeh, nee?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:22 schreef Barbaaf het volgende:
Het 'waarschijnlijk' achter mijn naam mag wel weg![]()
[..]
Kunnen we niet iedereen naambordjes opspelden, evt. met nuttige info als seksuele voorkeur en muurduwbeschikbaarheid?
Wie?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
Van de 12 vrouwen zijn er maar 2 eventueel beschikbaar voor muurduwerij Barbaaf
Volgens mij heb ik er nog eentje in mijn doos zitten. Dus als je zaterdag wil grabbelen?quote:Op zondag 17 januari 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Met een mini Honeybee ballistic
Het was wel lekker, maar niet echt impressive. Daar zijn die gratis dingen nét iets te klein voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |