Hij had het gezegd toch, dat ie naar Duitsland ging?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik jou niet had, teruglezert.![]()
Ik heb mijn JJ
H
tje via PM al berispt dat hij niet meer weg moet gaan zonder het me te zeggen.
quote:Op zondag 17 januari 2010 18:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, ik heb gegeten en ben nu weer terug
quote:
ik heb geen idee waar dat over gaat hoor, ik hoor het Goodbye steeds roepen...quote:
Moi?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar dat over gaat hoor, ik hoor het Goodbye steeds roepen...
oh ja, ik ging een lijstje maken...
Ja, maar toen was hij al weg!quote:Op zondag 17 januari 2010 18:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij had het gezegd toch, dat ie naar Duitsland ging?
Heb ik nog voor je gequote!!!
[..]
had jij je wel afgemeld?
quote:Op zondag 17 januari 2010 18:54 schreef Cat22 het volgende:
F-R meldde vanmiddag dat ze wel naar de Mac komt, maar niet zeker weet of ze meegaat naar DTH.
En die woont om de hoek, dus zal wel zelf rijden/fietsen.
quote:
Zag dat Ynske dat ook al aanbood. Ik ga eerst even kijken hier wat we hebben aan lekkere muntthee-en, ik kom er op terug, ok?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alleen een stukje taart!!!!
zou ik niet pikken
Ik ga morgen (of donderdag) naar rituals, als ik thee voor je moet halen en opsturen? moet je even melden dan
Ik weet van bijna iedereen de echte naam al!!!!quote:Op zondag 17 januari 2010 18:55 schreef Cat22 het volgende:
Wat hebben we een mooie lijst!
Ik ben hopeloos met namen en gezichten, dus dat zal wel weer drama worden zaterdag.
prima! Ik ben elke maandag en donderdag aan het oppassen in Amsterdam, dus het kan altijd!quote:Op zondag 17 januari 2010 18:56 schreef Morretje het volgende:
[..]
Zag dat Ynske dat ook al aanbood. Ik ga eerst even kijken hier wat we hebben aan lekkere muntthee-en, ik kom er op terug, ok?
Gaat ze niet mee?quote:
quote:
Ik heb bonnen.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:59 schreef tombolafan het volgende:
oh ja cat, jij had toch bonnen?
-edit-
of had ik die al?
Aw.... Geen DVH?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |