TOMBOLA IS GEILquote:Op zondag 17 januari 2010 18:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja nou ja, alleen die laatste dan
Maar nu ik weer normaal internet heb durf ik het ook te posten (dan ben ik misschien snel genoeg met wissen als het toch niet zo is...)
quote:
Hoe komt dat?quote:
ja maar ja maar... die P staat voor PRIVATE toch????quote:
Oh ja sorry, nou PM die foto's maar, die blijven echt privatequote:Op zondag 17 januari 2010 18:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja maar ja maar... die P staat voor PRIVATE toch????
QFTquote:Op zondag 17 januari 2010 18:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja nou ja, alleen die laatste dan
Maar nu ik weer normaal internet heb durf ik het ook te posten (dan ben ik misschien snel genoeg met wissen als het toch niet zo is...)
griepje denk. Heb het stervens koudquote:
Oh ja, had je deze gezien:quote:
He bah... warm bad/douche? lekker met een deken op de bank?quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja sorry, nou PM die foto's maar, die blijven echt private
Heb jij een bordje 'virussen, bacillen en andere ziekemakers welkom' op je deur zitten?quote:
je was er net toch al?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dank!quote:Op zondag 17 januari 2010 18:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, had je deze gezien:
[SC] 564 Waar we Alex in Haiti willen helpen
Verhaal en foto's van je verloofde
quote:Op zondag 17 januari 2010 18:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je was er net toch al?Nee, ik heb gegeten en ben nu weer terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Thaaaaaank youquote:
Lekkerrrr!quote:Op zondag 17 januari 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
Zo, lekker gebadderd
Feel better soon, Qtje!
Waarmee ben je in bad gedoken?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
Zo, lekker gebadderd
Feel better soon, Qtje!
ja he!!! Ik dacht ineens je hebt vast niet teruggelezen!quote:Op zondag 17 januari 2010 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dank!
[ afbeelding ]
Voor op mijn nachtkastje.![]()
Lijkt me wel erg leuk voor een keer, een paar dagen met zo'n bakbeest meerijden.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb mijn meisje vandag helemaal niet gezien!
Alleen een stukje taart!!!!quote:Op zondag 17 januari 2010 18:36 schreef Morretje het volgende:
![]()
Was de middag weg, op verjaardagsvisite bij broertje van Ravage. In de auto bedacht ik me dat ik honger had, dus ik verheugde me enorm op lekker verjaardagseten.. Kreeg alleen een stukje taart.Dus nu zitten we aan de patatjes, omdat ik geen zin had in soep.
Q'tje, hoe is het met je buik dan? Had je nog gebeld ergens deze week n.a.v. je klachten? Beterschap hoor!
Als ik jou niet had, teruglezert.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja he!!! Ik dacht ineens je hebt vast niet teruggelezen!
Deze vond ik ook lief:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |