Sorryquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee blijf eens even met je vieze tengels van mijn post af modjewannabee
Ik heb van horen zeggen dat vandaag rond 15.00 Fyra ook niet kon rijden vanwege 'problemen op de HSL', zal daar wel mee te maken hebben. De 12 reizigers die erinzaten moesten maar de klassieke IC nemen ofzo...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:24 schreef NordicBlue het volgende:
Zo, ik ook maar even een TVP.
Toen ik vandaag op Den Haag Laan van NOI was kwam er een Thalys trein voorbij rijden,
Ik dacht dat Gv geen vertrekpunt meer was?
Zo, dat mag ook wel, vooral naar Den Haag! Of zijn de treinen zo gewoon half zo lang?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:59 schreef Peterselieman het volgende:
Het aantal intercity's tussen Utrecht en Amersfoort, Den Haag en Rotterdam wordt vanaf komende maandag weer opgevoerd naar 4 per uur ipv de twee die er nu rijden. De pendels Zwolle-Leeuwarden en Sittard-Heerlen zullen nog even blijven bestaan door gebrek aan materieel.
De FYRA is een goor falend rotproductquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:55 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat vandaag rond 15.00 Fyra ook niet kon rijden vanwege 'problemen op de HSL', zal daar wel mee te maken hebben. De 12 reizigers die erinzaten moesten maar de klassieke IC nemen ofzo...
Nee, deze compressors kennen de sneeuw nog niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
De compressoren zijn de afgelopen jaren vervangen, geen idee meer of er in de tussentijd een keer zo veel sneeuw gevallen is.
Hm, de nieuwe compressoren lopen op 400V, dus de omvormer 1500V* - 400V is aan het etteren. Jammer is dat.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:53 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
Nee, deze compressors kennen de sneeuw nog niet.
Het probleem is niet de compressor zelf, maar de aansturing daarvan, eigenlijk gewoon een electronica probleem.
De oude compressors waren veel makkelijker te fixen.
Je opende de kast waar die in zat, die zat dan vol met sneeuw, omdat de compressor geen warmte meer afgaf.
Die sneeuw brandde je weg met een gasbrander, daarna koolborstels verwisselen, en een nieuwe zekering plaatsen en klaar.
Volgens NS.nl kan je wél op Zaterdag met NS HiSpeed treinen..quote:Notificatie
* U kunt uw heenreis alleen boeken van Amsterdam Centraal naar Rotterdam Centraal op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag. U heeft een reis geboekt op zaterdag.
Ja, want je kunt thalys niet voor binnenlandse reizen boekenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:14 schreef greavy het volgende:
FALENDE NS HiSpeed
[..]
Volgens NS.nl kan je wél op Zaterdag met NS HiSpeed treinen..
En wanneer je naar Parijs ofzo doet, lukt het wel![]()
M.a.w.: RTFM.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:26 schreef RubenK het volgende:
[..]
Ja, want je kunt thalys niet voor binnenlandse reizen boeken
Wáárom zou je dat willenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:30 schreef James1988 het volgende:
Thalys kan wél voor binnenlandse reizen worden geboekt, alleen nog niet op nshispeed.nl. Het kan wel bij NS Hispeed Telesales, en op www.tgv-europe.nl.
Mja en dan sta je daar op 't station. En vlak nadat je de derde Fyra voor je neus hebt zien vertrekken, komt jouw Thalys binnenrijdenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is kwalitatief beter dan de FYRA
Die ook nog eens niet op zaterdag rijdt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is kwalitatief beter dan de FYRA
Kies dan tot Antwerpen, Antwerpen-Brussel is dan gewoon weggegooid geld met het slakkengangetje wat daar gereden wordtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:43 schreef greavy het volgende:
[..]
Die ook nog eens niet op zaterdag rijdt.
Ik dacht: Laat ik eens gek doen, en Asd - Rtd met de Thalys aankomende zaterdag![]()
En dan is dat weer niet mogelijk![]()
Dan maar even naar Brussel ofzo kijkenVanuit Rotterdam
Wat kost dat wel dan??quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:48 schreef Socios het volgende:
Amsterdam CS - Rotterdam CS kan echt wel, hoor. Je kan het gewoon boeken via TGV Europe voor aankomende zaterdag.
Das wel heel erg duur: Als je de Thalys van Amsterdam naar Antwerpen pakt en teruggaat met de Benelux kost het je maar ¤ 39 + ¤ 5,60quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:00 schreef greavy het volgende:
Met de Thalys een Retour Rotterdam - Amsterdam (op 1 dag) zal me ¤78,00 kosten(Goedkoopst).
Serieus eens over na gaan denken![]()
Heb daarnaast nog een 'wachttijd' voor me terugreis van 3 uur![]()
Oja, ik denk dan om 8:58 vertrekken uit Rotterdam, waarbij aankomst 9:28 is (hoop ik voor hun!!)
heb nog niet geboekt
De Thalys die ik dan terug zal nemen zal vertrekken rond de klok van 17:31
Weet iemand nog een leuk (niet te duur!!) traject voor treinen in België, die ik in dit tijdsbestek kan afleggen?
Kosten voor deze rit: ¤85,00
Mwoa, je kan eens kijken hoe ver je de ardennen in kan. Misschien rijdt er wel een EC Brussel - Namen - Arlon. En terug. Moet je ff kijken in de plannerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:00 schreef greavy het volgende:
Weet iemand nog een leuk (niet te duur!!) traject voor treinen in België, die ik in dit tijdsbestek kan afleggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |