Kewlquote:
Die komt uit Leiden. En ik zie slechts sporadisch ICMm op de oude lijn(en verder richting venlo). Enkel als vervangend materieelquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:09 schreef James1988 het volgende:
Zojuist een ICMm-drietje gezien als stoptrein naar Dordrecht (vanaf Rotterdam Blaak, weet niet waar hij vandaankomt). Gebeurt dat vaker?
Ik heb nu al zin in de V250quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:45 schreef Ascendancy het volgende:
omdat de luchtinlaat van de VIRM simpelweg alle sneeuw binnen liet waaien.
Op Somda stond dat er vorige week op een gegeven moment 11 ICM-stellen op Zwolle rangeer stonden te wachten om getransporteerd te worden richting Onnen. Daarnaast stond volgens berichten op diezelfde site Onnen vol met VIRM én ICM.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:45 schreef Ascendancy het volgende:
Heb je daar een bron van? Ik zie op foto's van werkplaatsen bijna alleen maar VIRM's staan.
En dat was omdat de luchtinlaat van de VIRM simpelweg alle sneeuw binnen liet waaien.
Als dat een luchtinlaat is dan is het wel een heel falend systeemquote:
Maar bij de ICM had dat toch al veel eerder aan het licht moeten komen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op Somda stond dat er vorige week op een gegeven moment 11 ICM-stellen op Zwolle rangeer stonden te wachten om getransporteerd te worden richting Onnen. Daarnaast stond volgens berichten op diezelfde site Onnen vol met VIRM én ICM.
Bij ICM waren het vooral defecte compressors, terwijl VIRM na een half dagje drogen de baan al weer op kon.
Ik gok er op dat NedTrain niet zoveel compressors op voorraad had als dat er gevraagd is. Daarom moeten ze blijven snijden in de 500, 12500/12700, 2800, 1700 en 20500/20700/21700.
Kloptquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar bij de ICM had dat toch al veel eerder aan het licht moeten komen?
Dat zal er later wel op gezet worden.quote:De VIRM droogt niet alleen even, want er moet nu ook een systeem in om die sneeuw buiten te houden.
Dat ding weet nog midden in de Schipholtunnel vast te lopen door de sneeuw broodkruimels voor de duiven op de Damquote:
Alsof ie daar broodkruimels voor nodig heeftquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ding weet nog midden in de Schipholtunnel vast te lopen door de sneeuw broodkruimels voor de duiven op de Dam
Oeps, dat had een quote ipv een edit moeten zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ding weet nog midden in de Schipholtunnel vast te lopen door de sneeuw broodkruimels voor de duiven op de Dam
De compressoren zijn de afgelopen jaren vervangen, geen idee meer of er in de tussentijd een keer zo veel sneeuw gevallen is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar bij de ICM had dat toch al veel eerder aan het licht moeten komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |