quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Uyyy kiyamam.quote:
Ik ga zo slapen.quote:Op zondag 17 januari 2010 04:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
sende yatsan iyi olur, gozlerine yazik genusbuteo
als ik jouw naam zie moet ik steeds aan ghb denken, vraag me niet wrm..
quote:Op zondag 17 januari 2010 04:11 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen.
GHB.Heeft te maken met de afkorting GB.
quote:Op zondag 17 januari 2010 04:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
o birseye yaramaz, yemek gonder, bos bos konusma
Nee valt wel mee..quote:Op zondag 17 januari 2010 04:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Jij wordt wel dominant als je getrouwd bent. Bende yemek yok, sansina küs.
Jaja.quote:Op zondag 17 januari 2010 04:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee valt wel mee..ben alleen zo bij vreemden, niet eens bij vrienden..
sen yemeksiz nasil yasi? azeripower?
echt waar.quote:
Succes. Lukt het een beetje?quote:
Weet ik niet. Heb je een steenpuist?quote:
Ik heb vetreserves.quote:Op zondag 17 januari 2010 04:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
echt waar.
Azeripower degilse, sen nasil yemeksiz yasiyorsun? gewoon op eigen kracht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Nee.quote:Op zondag 17 januari 2010 04:17 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Weet ik niet. Heb je een steenpuist?
quote:Op zondag 17 januari 2010 04:17 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik heb vetreserves.hoe meet je datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Misschien moet je beter slapen, kan helpen.quote:Op zondag 17 januari 2010 04:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kafam zor aliyor, sommige vakken zijn veel letterlijk leren
Oké. Beter.quote:
nee niet echt.. het hangt er gewoon vanaf of ik er zin in heb en ik haat dingen letterlijk leren..quote:Op zondag 17 januari 2010 04:19 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Misschien moet je beter slapen, kan helpen.
Ik zeg maar wat, ik weet het niet. Ik heb in ieder geval niet zoveel vet. Ik sport vaak, zo'n 3 a 4 keer per week.quote:
ik sport niet, maar beweeg ook. telt vast ook wel..quote:Op zondag 17 januari 2010 04:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik zeg maar wat, ik weet het niet. Ik heb in ieder geval niet zoveel vet. Ik sport vaak, zo'n 3 a 4 keer per week.
Bewegen is ook een lichte vorm van sport, toch.quote:Op zondag 17 januari 2010 04:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik sport niet, maar beweeg ook. telt vast ook wel..
ja, bedoelde dat ik er geen fitness ding voor bezoek ofzoquote:Op zondag 17 januari 2010 04:21 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Bewegen is ook een lichte vorm van sport, toch.
Dat is goed, ja. Ik ben hartstikke trots op je!quote:Op zondag 17 januari 2010 04:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, bedoelde dat ik er geen fitness ding voor bezoek ofzo
thuis opdrukken enzo.. en als ik echt energie kwijt moet gewichtheffen..![]()
Ik niet avond en nacht..quote:Op zondag 17 januari 2010 04:24 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat is goed, ja. Ik ben hartstikke trots op je!
Ik ga slapen trouwens, geberiyom.
Was een memorabele dag, avond en nacht hier op Fok.
Ik ben levenlozer.quote:Op zondag 17 januari 2010 04:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik niet avond en nacht..middag en nacht.
Ik ben ook weg, welterusten.![]()
ihvk zal morgen wel boos worden, beetje turks gelul in dit topic. Sory ihvk
wat denk je zelf.. Mij ontgaat niets..quote:Bilmiyorem schreef op zondag 17 januari 2010 @ 03:07
hij is weg he, vraag me af of hij alles wel gaat teruglezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:18 schreef wikwakka2 het volgende:
De sneeuw blijft maar komen hier, gisteren een cm of 8 erbij.
Omgeving Assen. Er ligt nu toch al gauw een cm of 15+. En ook nog eens dikke mist, geeft wel een mooi effect.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:22 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Waar?
Hier sneeuwde het gisteravond/vannacht heel hard. Zusje wilde weten hoe het voelde als je vol op de rem ging met de auto, met die sneeuw en ijzel. Even voorgedaan, schrok ze wel van.![]()
Nu is alles weer weg gelukkig.
Mooi!quote:Op zondag 17 januari 2010 12:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omgeving Assen. Er ligt nu toch al gauw een cm of 15+. En ook nog eens dikke mist, geeft wel een mooi effect.
Hier ook zoiets. Alleen geen 7 graden geloof ik.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:39 schreef IHVK het volgende:
Hier lijkt het wel lente.
7 graden en zonnetje erbij!
quote:
Met jou of met dit topic?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
ihvk je zei toch dat het niet langer dan 2 dagen goed kon gaan! die 2 dagen zijn alweer voorbij.
Ok.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:44 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nog meer? Gisteravond feest gehad en vanmorgen weer om 09.00 wakker, dus niet veel geslapen.
met mij, wat was er gister dan? ik heb iig niets gedaan.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Met jou of met dit topic?
Want ik zou niet echt zeggen dat het gister nou goed ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |