quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Daarmee bedoelde ik de Ottomaanse Sultans, niet jullie.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:24 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Het is wel raar dat je even smijt met " kani bozuk osmanli doller"
Tyf dan op als je zo'n probleem hebt met ons bloed ?
Dat er in jouw bloed van alles zit behalve Turks bloed is wel te merken.. Teveel aan groepsex gedaan vroeger wellicht.
wanneer en hoe?quote:Op zondag 17 januari 2010 02:20 schreef Bortecinem het volgende:
Btw, ik heb niks met het Ottomaanse Rijk, klaar uit. Mijn voorouders hebben tegen de Ottomanen gevochten.
Ja grappig, maar wij stammen daar van af..quote:Op zondag 17 januari 2010 02:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarmee bedoelde ik de Ottomaanse Sultans, niet jullie.
Jij stamt af van de Ottomaanse Sultans? En jij weet ook dat bijna geen van hen een Turkse moeder had? En dan kom je mij uitmaken voor weet ik veel wat allemaal?quote:Op zondag 17 januari 2010 02:29 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja grappig, maar wij stammen daar van af..
Dat jij bestaat uit joods, russisch, armeens, grieks, romeins bloed kunnen wij voor de rest weinig aan doen.
reactie op deze post is te voorspelbaar.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:29 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja grappig, maar wij stammen daar van af..
Dat jij bestaat uit joods, russisch, armeens, grieks, romeins bloed kunnen wij voor de rest weinig aan doen.
marokkaan..quote:Op zondag 17 januari 2010 02:30 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Jullie zijn weer eens lekker bezig,gister Burak weggejaagd en nu willen jullie IHVK weg jagen...wanneer jagen jullie Bilmi eens weg..
Nadat we jou hebben weggejaagd.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:30 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Jullie zijn weer eens lekker bezig,gister Burak weggejaagd en nu willen jullie IHVK weg jagen...wanneer jagen jullie Bilmi eens weg..
ik vraag me af waarom je zegt nu dat je voorouders tegen de ottomanen hebben gevochten, ik wacht effe af, wie jouw voorouders dan zijnquote:Op zondag 17 januari 2010 02:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wij kijken niet met afschuw naar de geschiedenis van de Ottomanen. Wij voelen ons er gewoon niet mee verbonden, is dat zo raar?
jij bent eigenlijk de enige die wij hier niet zullen missen missyquote:Op zondag 17 januari 2010 02:30 schreef nadiaschoonheid het volgende:
woow! je wil een ander nog eerder weg hebben dan mij..quote:Op zondag 17 januari 2010 02:32 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nadat we jou hebben weggejaagd.
Burakious is niet weggejaagd, die is naar israel om martelaar te worden.
Napoleonquote:Op zondag 17 januari 2010 02:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom je zegt nu dat je voorouders tegen de ottomanen hebben gevochten, ik wacht effe af, wie jouw voorouders dan zijn
Ik ga hier morgen op reageren, Genus. Ik moet er nu vandoor.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Laten we even voorbijgaan aan de cijfers dan. Het riekt sowieso heel verdacht. Maar vooruit. Wat voor boeken raad je mij dan aan? Boeken die zijn geschreven door de Turken zelf? Dat is niet betrouwbaar. Als je andere titels kan aanraden, dan lees ik ze graag.
[..]
Nogmaals. Ik beschouw dat gewoon als Soennitische goedpraterij. Oorlogen daargelaten, de volkeren die er niets mee te maken hadden, maar die wel de religie van de vijand aanhingen, zijn er de dupe van geworden. Op basis van verdenkingen. Om het zekere voor het onzekere te nemen. De Safavieden zijn uiteraard evenmin onschuldig.
Overigens vind ik het wel frappant dat positieve punten met open armen verwelkomd worden, terwijl negatieve punten 'in hun context bezien dienen te worden'. Ik bezie de zaken gewoon in de huidige tijdsgeest, zoals het hoort.
Nou, je tweede alinea wekte geenszins de indruk dat je het alleen tegen IHVK had.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom? In iedere discussie over Turken en Turkije is het altijd hetzelfde met hem. Ik heb hem, zoals Burak al zei, nooit een mening horen geven over een onderwerp. Hij komt altijd alleen een beetje de moraalridder uithangen. Zo van 'Kijk mij eens een moderne, goed geïntegreerde, niet-nationalistische Turk zijn'.
Eigen volk eerst, ook al ben je een irritant kut kind.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
woow! je wil een ander nog eerder weg hebben dan mij..
is burak weer weg dan?quote:Op zondag 17 januari 2010 02:32 schreef ClioSporT het volgende:
Burakious is niet weggejaagd, die is naar israel om martelaar te worden.
geen idee, schijntquote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 02:33 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Eigen volk eerst, ook al ben je een irritant kut kind.
volgens mij wel, was er neit bij, maar hoorde dat het gezellig was, je kunt wel inschatten waar het over ging danquote:
Gewoon mij bannen en alles is weer opgelost ?quote:
Ik kan niet bannen.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:35 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Gewoon mij bannen en alles is weer opgelost ?
Die Osmanli dolleri was niet voor jullie bedoeld.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ga hier morgen op reageren Genus. Ik moet er nu vandoor.![]()
[..]
Nou, je tweede alinea wekte geenszins de indruk dat je het alleen tegen IHVK had.
Oké. Iyi geceler.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ga hier morgen op reageren, Genus. Ik moet er nu vandoor.![]()
quote:Op zondag 17 januari 2010 02:35 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Gewoon mij bannen en alles is weer opgelost ?
sen kimin dolusun?quote:Op zondag 17 januari 2010 02:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die Osmanli dolleri was niet voor jullie bedoeld.
quote:
Mag ik antwoorden.quote:
quote:
Wat je een discussie noemt he..quote:Op zondag 17 januari 2010 02:37 schreef GenusButeo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trouwens, heb jij ook gemerkt dat iedere discussie tussen jou en mij tot zover alleen maar over smileys ging?Dat jij dan begint met 'sana noluyor?' en dan gaat het zo verder? Eerlijk, is wel grappig.
hijs wel aardig, maar dat is wss gewoon omdat je dezelfde mening deelt en zijn humor waardeert, anders is het lastig.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:39 schreef Gratau het volgende:
ik vind burak best wel een chille gozer neit dat ik em ken ofzo
dit maakt je signature trouwens wel geloofwaardiger hahahaquote:Op zondag 17 januari 2010 02:40 schreef Bortecinem het volgende:
Ik mis Burak, serieus. Degerini bilmemisim.
ach ze zegt dat haar voorouders tegen de ottomanen hebben gevochten, dan baal eigenlijk wel dat ze kennelijk niet zo efficient te werk zijn gegaanquote:
Napim, ik was even weg, kom ik terug, moest ik heel veel terug lezen.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat je een discussie noemt he..Het is een beetje raar, maar wel grappig ja. Moest dit keer lachen om dat je deze post weer naar boven haalde.. na al die andere posts.
Hij en humor..quote:Op zondag 17 januari 2010 02:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hijs wel aardig, maar dat is wss gewoon omdat je dezelfde mening deelt en zijn humor waardeert, anders is het lastig.
zo belangrijk zijn mijn knipogen naar jou, ik weet hetquote:Op zondag 17 januari 2010 02:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Napim, ik was even weg, kom ik terug, moest ik heel veel terug lezen.En ik wilde daarop reageren.
een serieus antwoorden zou niet gek zijn toch als je A zegt moet je ook B zeggenquote:Op zondag 17 januari 2010 02:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Biz ki Melik-i Turan, Emîr-i Türkistan'ız!
Biz ki Türk oğlu Türk'üz, Biz ki milletlerin en kadîmî ve en ulusu Türk'ün başbuğuyuz!
- Timur Lenk
,,,Grapje. Doei.
quote:Op zondag 17 januari 2010 02:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zo belangrijk zijn mijn knipogen naar jou, ik weet het![]()
Kiz herseye maydonoz olmaquote:
16 jarige meisjes lachen ook wanneer ik met m'n wijsvinger op mn neus druk en beeeeep schreeuw dus dat zegt niks.quote:
je kan de verleiding niet weerstaan he...quote:Op zondag 17 januari 2010 02:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Klopt en ik heb dan sterk de behoefte om het terug te doen![]()
![]()
![]()
jij bent dat al een tijdje jaquote:
Haha durf niets te zeggen, zometeen beginnen ze nog tegen mij.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou er hangt nog wat spanning in de lucht hoor.
nee.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:44 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
16 jarige meisjes lachen ook wanneer ik met m'n wijsvinger op mn neus druk en beeeeep schreeuw dus dat zegt niks.
Slim.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:45 schreef Min-e het volgende:
[..]
Haha durf niets te zeggen, zometeen beginnen ze nog tegen mij.
Ja. Wel jammer dat het niet netjes is gebleven.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou er hangt nog wat spanning in de lucht hoor.
gevaarlijk...quote:Op zondag 17 januari 2010 02:45 schreef Min-e het volgende:
[..]
Haha durf niets te zeggen, zometeen beginnen ze nog tegen mij.
Nee, het is te groot.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je kan de verleiding niet weerstaan he...
Tja, niets aan te doen.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja. Wel jammer dat het niet netjes is gebleven.
meestal wint wildersquote:Op zondag 17 januari 2010 02:44 schreef IHVK het volgende:
Dit is net zo'n kamerdebat, je weet nooit wie er achteraf als winnaar uit komt.
Wie het meest schreeuwt wint altijd.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:44 schreef IHVK het volgende:
Dit is net zo'n kamerdebat, je weet nooit wie er achteraf als winnaar uit komt.
Tuurlijk wel. Gewoon niét doen.quote:
Maar ik heb altijd de drang om te antwoorden, kan er niks aan doen...quote:Op zondag 17 januari 2010 02:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je hoeft niet te antwoorden hoor, ik weet het..
Is dat zo?quote:Op zondag 17 januari 2010 02:47 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Wie het meest schreeuwt wint altijd.
quote:Op zondag 17 januari 2010 02:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
ben diyom ankara sen diyon gotum kara...![]()
niet als je het zou uitvoeren, maar wel dat je bedenkt dat ik daar om zou lachen..quote:
ik ook.. bij jou niet vanwege de verleiding hoor..quote:Op zondag 17 januari 2010 02:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Maar ik heb altijd de drang om te antwoorden, kan er niks aan doen...
Je krijgt er levenslange garantie bij.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is dat zo?
Jij bent wat ouder dan ik, kun je bevestigen dat dit een algemene regel is, misschien kan ik mijn toekomstige leven erop inrichten?
ihvk..quote:Op zondag 17 januari 2010 02:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is dat zo?
Jij bent wat ouder dan ik, kun je bevestigen dat dit een algemene regel is, misschien kan ik mijn toekomstige leven erop inrichten?
Ok.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:50 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je krijgt er levenslange garantie bij.
Waarom dan?quote:Op zondag 17 januari 2010 02:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ook.. bij jou niet vanwege de verleiding hoor..
Hitler kon het best goed bijvoorbeeld.quote:
de verleiding om te reageren, kan een post niet onbeantwoord laten, maar ligt dus niet aan jouquote:
Maar zijn overwinning was van korte duur.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:51 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Hitler kon het best goed bijvoorbeeld.
Je moet ook weten wanneer je je bek af en toe moet houden.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar zijn overwinning was van korte duur.
het Turkentopic is dan ook bedoeld om elkaar gek te maken..quote:Op zondag 17 januari 2010 02:52 schreef Min-e het volgende:
Maar eigenlijk he, als iedereen altijd neutraal zou blijven en niemand iets zou zeggen om de ander niet voor het hoofd te willen stoten, zou het hier te saai zijn. Niemand zou hier meer posten en het hele Turkentopic zou zijn bestaansrecht verliezen.
Ja maar goed je hoeft ook niet zonder reden iemand helemaal de grond in te stampen.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:52 schreef Min-e het volgende:
Maar eigenlijk he, als iedereen altijd neutraal zou blijven en niemand iets zou zeggen om de ander niet voor het hoofd te willen stoten, zou het hier te saai zijn. Niemand zou hier meer posten en het hele Turkentopic zou zijn bestaansrecht verliezen.
Ja, dat bedoel ik dus ook. Wat voor verleiding kan het anders zijn? Je praat hier met een homo.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
de verleiding om te reageren, kan een post niet onbeantwoord laten, maar ligt dus niet aan jou
Juist, daarom doe ik wel eens rellen hier alleen dikke neus remlof snapt niet dat ik dat doe om de sfeer hier een beetje leuk te houden.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:52 schreef Min-e het volgende:
niet dat het fout is ofzo.. maar ik snap eigk niet dat je persoonlijke mening zegt, als je zegt "mijn mening" is het toch al genoeg..quote:Op zondag 17 januari 2010 02:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar goed je hoeft ook niet zonder reden iemand helemaal de grond in te stampen.
Maar dat is mijn persoonlijke mening.
ik kan toch verleid worden door een homo?quote:Op zondag 17 januari 2010 02:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus ook. Wat voor verleiding kan het anders zijn? Je praat hier met een homo.
quote:Op zondag 17 januari 2010 02:52 schreef Min-e het volgende:
Het is eigenlijk onnodig ja, maar je kunt het als versterking gebruiken.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
niet dat het fout is ofzo.. maar ik snap eigk niet dat je persoonlijke mening zegt, als je zegt "mijn mening" is het toch al genoeg..
Je hebt aboluut gelijk, ik had al gezegd dat ik van je hield he.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar goed je hoeft ook niet zonder reden iemand helemaal de grond in te stampen.
Maar dat is mijn persoonlijke mening.
vind het maar raar..quote:Op zondag 17 januari 2010 02:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is eigenlijk onnodig ja, maar je kunt het als versterking gebruiken.
quote:Op zondag 17 januari 2010 02:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je hebt aboluut gelijk, ik had al gezegd dat ik van je hield he.
jij hebt nog een man nodig hequote:Op zondag 17 januari 2010 02:55 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je hebt aboluut gelijk, ik had al gezegd dat ik van je hield he.
Klopt, maar omgekeerd niet.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik kan toch verleid worden door een homo?
Ja als het gras bijvoorbeeld heel groen is. Veel groener dan normaal gras.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
vind het maar raar..
groen gras.. als versterkign..
Je hebt ook geel bruin gras.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
vind het maar raar..
groen gras.. als versterkign..
ik moet een ander voorbeeld verzinnenquote:Op zondag 17 januari 2010 02:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja als het gras bijvoorbeeld heel groen is. Veel groener dan normaal gras.
O, dan is het een hele andere situatie.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben een man.. dat weet je toch wel?
foto's uitwisselen?quote:Op zondag 17 januari 2010 02:57 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O, dan is het een hele andere situatie.![]()
Oké.quote:
Oh, maar dat was dan niet de bedoeling.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
en cliosport soms ben je best wel cool
quote:Op zondag 17 januari 2010 02:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ga slapen, ik mis je nu al genusbuteo![]()
bestaat niet leugenaarquote:Op zondag 17 januari 2010 02:59 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oké.
Voeg me toe op: m00ibOytj.ofsJ0@live.nl
ihvk kan je avn je bindingsangst afhelpenquote:Op zondag 17 januari 2010 02:59 schreef Min-e het volgende:
[..]
Neeheee ik heb bindingsangst.![]()
IHVK is, hij is, tja hij is gewoon IHVK.
eigenlijk wilde ik alleen jou een persoonlijk afscheid geven, maar wil niet dat anderen weten dat ik je leuk vindquote:Op zondag 17 januari 2010 02:59 schreef IHVK het volgende:
we krijgen allemaal een persoonlijke afscheid.
dan heb je wel pechquote:Op zondag 17 januari 2010 02:59 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Oh, maar dat was dan niet de bedoeling.
Je kunt me een PM sturen hoor.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
eigenlijk wilde ik alleen jou een persoonlijk afscheid geven, maar wil niet dat anderen weten dat ik je leuk vind
persoonlijk- afscheid
Tuurlijk wel. Dat is mijn MSN voor scharrels.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 03:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
eigenlijk wilde ik alleen jou een persoonlijk afscheid geven, maar wil niet dat anderen weten dat ik je leuk vind
persoonlijk- afscheid
Waar dan, het is midden in de nacht, soms zie ik weleens wat over het hoofd.quote:Op zondag 17 januari 2010 02:59 schreef ClioSporT het volgende:
en mine reageert niet op mijn berichtjes zie ik dus ik ben ook weg.
dag
ik heb wel zin in een spelletjequote:Op zondag 17 januari 2010 03:00 schreef IHVK het volgende:
we zijn dan nog maar met 3 over. Iemand een leuk spel?
quote:
ik wil niet je scharrelei zijnquote:Op zondag 17 januari 2010 03:01 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dat is mijn MSN voor scharrels.
kiezen of delenquote:Op zondag 17 januari 2010 03:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Heb je nu een romance met zowel mij als Genus?
Kan echt niet hoor.
Oké, dan ga ik iedereen verwijderen voor je.quote:
ik weet dat je mooiboy player bent, gaat lang duren, zeg al sje klaar bent, dan voeg ik je toe, kan ik even wat foto's van mezelf nemenquote:Op zondag 17 januari 2010 03:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik iedereen verwijderen voor je.
Driehoeksverhouding.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Heb je nu een romance met zowel mij als Genus?
Kan echt niet hoor.
Zo even gequote voor de duidelijkheid.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:06 schreef Min-e het volgende:
Dit volgende bericht is voor Clio:
Het spijt me als ik niet op alle berichten van je heb kunnen reageren, soms lees ik weleens over iets heen. Maar weet dat ik desondanks elk van je posts afzonderlijk koester.![]()
Hoop dat het zo weer een beetje goed komt.
hij is weg he, vraag me af of hij alles wel gaat teruglezenquote:Op zondag 17 januari 2010 03:06 schreef Min-e het volgende:
Dit volgende bericht is voor Clio:
Het spijt me als ik niet op alle berichten van je heb kunnen reageren, soms lees ik weleens over iets heen. Maar weet dat ik desondanks elk van je posts afzonderlijk koester.![]()
Hoop dat het zo weer een beetje goed komt.
quote:Op zondag 17 januari 2010 03:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik weet dat je mooiboy player bent, gaat lang duren, zeg al sje klaar bent, dan voeg ik je toe, kan ik even wat foto's van mezelf nemen
Maar ik ben grappig!quote:Op zondag 17 januari 2010 03:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik weet dat je mooiboy player bent, gaat lang duren, zeg al sje klaar bent, dan voeg ik je toe, kan ik even wat foto's van mezelf nemen
welke?quote:Op zondag 17 januari 2010 03:07 schreef Gratau het volgende:
hey effe seriues we kunnen wel een online spelletje spelen ?
Welkes?quote:Op zondag 17 januari 2010 03:07 schreef Gratau het volgende:
hey effe seriues we kunnen wel een online spelletje spelen ?
je accepteert me toch niet, klootzak, ik ga mezelf niet belachelijk doen door een poging tot toevoegen..quote:Op zondag 17 januari 2010 03:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Je hebt m'n e-mailadres, toch. Ik wacht op je.![]()
Niet waar, trut. Oké, nu heb je het verpest.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je accepteert me toch niet, klootzak, ik ga mezelf niet belachelijk doen door een poging tot toevoegen..
ihvk +: moslim, beetje Turk, mod (kan ie me helpen op het forum enzo.. ), yozgat grenst aan kirsehirquote:Op zondag 17 januari 2010 03:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
ik ben alleen grappig als vriend? Wat is dat nou.
je meot ook eerst leren als een mooiboy te pratenquote:Op zondag 17 januari 2010 03:11 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Niet waar, trut. Oké, nu heb je het verpest.
Ben jij er ook weer, hengst. Waar was je?quote:
Ok yarin istemeye geliyorum seni.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ihvk +: moslim, beetje Turk, mod (kan ie me helpen op het forum enzo.. ), yozgat grenst aan kirsehir
genusbuteo +: kan heel mooi knipogen..
niet eens meer nodig om minpunten op te noemen, ihvk heeft meer pluspunten
Je moet me accepteren zoals ik ben.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je meot ook eerst leren als een mooiboy te praten
vergeet geen kaas mee te nemen, m'n ouders lusten dat wel en je moet je goede eigenschappen wel duidelijk over laten komen (kaas zijn...quote:
mijn hart kan het niet verwerken..quote:Op zondag 17 januari 2010 03:13 schreef Gratau het volgende:
mensen niet zoveel aandacht aan bilmi geven kan ze niet tegen
laatste stukje tussen haakjes was echt niet nodig.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
vergeet geen kaas mee te nemen, m'n ouders lusten dat wel en je moet je goede eigenschappen wel duidelijk over laten komen (kaas zijn...)
Deze is echt slecht, man, Bilmi.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
vergeet geen kaas mee te nemen, m'n ouders lusten dat wel en je moet je goede eigenschappen wel duidelijk over laten komen (kaas zijn...)
maar ik ben ook homoquote:Op zondag 17 januari 2010 03:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je moet me accepteren zoals ik ben.Maar goed, ik hoef je toch al niet meer. IHVK, ga ervoor.
Dus?quote:
kazen snappen het niet mijn vriendquote:Op zondag 17 januari 2010 03:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
laatste stukje tussen haakjes was echt niet nodig.![]()
Was wel duidelijk.
geef punten voor de moeite tis laatquote:Op zondag 17 januari 2010 03:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Deze is echt slecht, man, Bilmi.
kan het miss meer wat worden met jou dan met ihvk, ik wet niet of ihvk ook homo is, ben namelijk een man..quote:
sorry.. ik hoop niet dat je het goede nieuws al aan je ouders had gemeld..quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 03:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kan het miss meer wat worden met jou dan met ihvk, ik wet niet of ihvk ook homo is, ben namelijk een man..
Oké.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
geef punten voor de moeite tis laat
Ja, maar ik zei toch al dat ik je niet meer hoef.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kan het miss meer wat worden met jou dan met ihvk, ik wet niet of ihvk ook homo is, ben namelijk een man..
beni isteyen yokkuuuuuuuquote:Op zondag 17 januari 2010 03:19 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, maar ik zei toch al dat ik je niet meer hoef.
Kendine baska birini bul.
Ik vind het zo grappig als je zo reageert he.quote:
nee ff serieus.. reageer jij op ieder bericht met je naam:quote:
de reactie van bortecinem was hier prachtig op: debiel.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig als je zo reageert he.![]()
Ook deze: jullie hebben echt geen manieren, hahaha.
Of: Turken zijn slecht.
Of: Mongolen.
Of: Schijnheilig, hahaha.
Uy kiyamam.quote:
Is dit een compliment?quote:Op zondag 17 januari 2010 03:20 schreef Gratau het volgende:
Ik Hou Van Koerden jij krijgt nobelprijs van vrede als je zo door gaat
en ik krijg helemaal niets oha falan oldum wat heeft hij gedaanquote:Op zondag 17 januari 2010 03:20 schreef Gratau het volgende:
Ik Hou Van Koerden jij krijgt nobelprijs van vrede als je zo door gaat
ik gebruik wel meer uitspraken niet de laatste dagen..quote:Op zondag 17 januari 2010 03:20 schreef IHVK het volgende:
Vergeet: Lekker voor je!
niet, hoewel ze die de laatste tijd niet meer zo vaak gebruikt.
Je krijgt kaas morgen.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en ik krijg helemaal niets oha falan oldum wat heeft hij gedaan
O, daar was ik niet bij.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
de reactie van bortecinem was hier prachtig op: debiel.
jou tijd komt nog wel je bent nog 12 dus relaxquote:Op zondag 17 januari 2010 03:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en ik krijg helemaal niets oha falan oldum wat heeft hij gedaan
We gaan er één voor je vinden dan. Serieuze taak.quote:
ben senden once bu pis dunyaya geldim arkadasquote:Op zondag 17 januari 2010 03:23 schreef Gratau het volgende:
[..]
jou tijd komt nog wel je bent nog 12 dus relax
cabuk olsana... saat geliyorquote:Op zondag 17 januari 2010 03:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Eerst vragen of het mag aan mijn ouders.
je weet dat k deze had gepost.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
We gaan er één voor je vinden dan. Serieuze taak.
[ afbeelding ]
Kijk. Deze is iets voor jou.
Vast.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat is wel jammer, als je het echt meemaakt is het mooier..![]()
Nee, hoe kom je daarbij?quote:
Wij hebben geen leven.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:28 schreef Rookert het volgende:
Kom net terug van uitgaan, snap niet dat jullie nog niet op bed liggen
quote:Op zondag 17 januari 2010 03:28 schreef IHVK het volgende:
Je moet niet de Karga volgen maar de Bülbül mensen.
De Karga leidt je naar het riool terwijl de Bülbül je naar de rozentuin leidt.
Ik ben niet zo van de zinnen.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
zo gaat het niet werken gb, je moet wel in hele zinnen spreken..
toevallig was de tijd dat ik op fok kwam, wel de tijd dat ik minder leven kreeg..quote:
Oké, ik geef het toe. Ik zag het in Turkish Hunks.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
+ twitter...
Er is geen hoop meer man
het kon al niet anders..quote:Op zondag 17 januari 2010 03:30 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oké, ik geef het toe. Ik zag het in Turkish Hunks.
Zal ik hem regelen voor je?quote:
nee man oyle birsey olmazquote:Op zondag 17 januari 2010 03:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Zal ik hem regelen voor je?Eerlijk, je wilt wel.
je hebt te veel drakn opquote:Op zondag 17 januari 2010 03:32 schreef Rookert het volgende:
zijn jullie een man aan t regelen voor bilmi? Of vat ik dit verkeerd?
Niye?quote:
Maar hij typt alsnog beter.quote:
ik heb alcohol van de salade manquote:Op zondag 17 januari 2010 03:34 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Maar hij typt alsnog beter.Sorry, kon het niet laten.
Ga naar je vader, zeg 'baba, ben çocugu istiyorum'.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 03:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb alcohol van de salade man
aferin kizim, gidelim alalim, senin her istedigini yaparim.. (mn pa)quote:Op zondag 17 januari 2010 03:35 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ga naar je vader, zeg 'baba, ben çocugu istiyorum'.
je bent echt naar de klotequote:Op zondag 17 januari 2010 03:36 schreef Rookert het volgende:
6 bier, 1 sambuca, 1 slok van malibu chocomel en een patatje met, gaat prima hoor
Zoals het hoort.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
aferin kizim, gidelim alalim, senin her istedigini yaparim.. (mn pa)
alsof iemand anders dat niet voor je kan doen mongoolquote:Op zondag 17 januari 2010 03:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee hoor, anders zou ik niet meer behoorlijk vanaf mijn mobiel kunnen typen
maar ondertussen ben je helemaal niet zo lief als je vader denkt...........quote:Op zondag 17 januari 2010 03:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
aferin kizim, gidelim alalim, senin her istedigini yaparim.. (mn pa)
jawel manquote:Op zondag 17 januari 2010 03:40 schreef Gratau het volgende:
[..]
maar ondertussen ben je helemaal niet zo lief als je vader denkt...........
Haha, je gelooft er echt niks van dan iemand nog zo helder kan zijn hèquote:Op zondag 17 januari 2010 03:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
alsof iemand anders dat niet voor je kan doen mongool
jawelquote:Op zondag 17 januari 2010 03:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Haha, je gelooft er echt niks van dan iemand nog zo helder kan zijn hè
Ja. Helden zijn het.quote:
drank is sowieso achterlijkquote:Op zondag 17 januari 2010 03:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat zijn 7 glazen gerstenat en 14 euro.. Blij dat er rondjes waren
Je behang is achterlijk, drank is chill en sambuca was lekkerquote:Op zondag 17 januari 2010 03:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
drank is sowieso achterlijk
dan is het idd nog goed dat je er zelf geen geld aan besteed..
okquote:Op zondag 17 januari 2010 03:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je behang is achterlijk, drank is chill en sambuca was lekker
Ik wil later ook een vent met een snor.quote:
doe normaal ali bombali..quote:Op zondag 17 januari 2010 03:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik wil later ook een vent met een snor.
Snorren zijn toch sexy.quote:
Serieus? Gatver... Die snor dan hèquote:Op zondag 17 januari 2010 03:48 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik wil later ook een vent met een snor.
ik meot me aanpassen aan de man: ihvkquote:Op zondag 17 januari 2010 03:50 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Snorren zijn toch sexy.
Doe niet zo kaas met je 'Ali bombali', dat zeggen alleen Nederlanders tegen me.
Doe niet zo serieusquote:Op zondag 17 januari 2010 03:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
rookert beter doe je normaal
quote:Op zondag 17 januari 2010 03:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik meot me aanpassen aan de man: ihvk
Die conclusie had ik al een paar pagina's terug getrokken. Bovendien moet je toch een snor hebben en die kan je niet hebben op zestienjarig leeftijd.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
sorry dat ik je steeds confronteer met ihvk genusbuteo, maar het gaat gewoon niets worden tussen ons
in wat voor nepturken omgeving woon je als je geen turken kent met een mooie snor op hun zestiendequote:Op zondag 17 januari 2010 03:53 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Die conclusie had ik al een paar pagina's terug getrokken. Bovendien moet je toch een snor hebben en die kan je niet hebben op zestienjarig leeftijd.
Jouw omgeving is gewoon behaard.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
in wat voor nepturken omgeving woon je als je geen turken kent met een mooie snor op hun zestiende
jaja.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
Jullie krijgen echt een verkeerd beeld vanmij Ik praat niet zo in het echt he..
i knowquote:Op zondag 17 januari 2010 03:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jouw omgeving is gewoon behaard.
Ligt eraan wat z'n heetheidsgehalte was.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:56 schreef Rookert het volgende:
Genus, er was vanmiddag een Turkse homo op tv met snor, baard en golvend haar, iets voor jou?
Hoe voelt dat?quote:
Oké.quote:
Slaap lekker.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:59 schreef IHVK het volgende:
Trusten fokkertjes.![]()
![]()
Tot morgen Bilmiyorem.
wel goed voorbereiden hoor, heb een gevaarlijke familie..quote:Op zondag 17 januari 2010 03:59 schreef IHVK het volgende:
Trusten fokkertjes.![]()
![]()
Tot morgen Bilmiyorem.
Geen idee, hij deed rugby, was best mannelijk en had 2 kinderen totdat ik er niet meer omheen kon dat ie homo wasquote:Op zondag 17 januari 2010 03:59 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ligt eraan wat z'n heetheidsgehalte was.
Ik weet niet meer waar het over ging.quote:
over behaarde omgeving..quote:Op zondag 17 januari 2010 04:01 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar het over ging.Geen zin om terug te lezen.
Rugby.quote:Op zondag 17 januari 2010 04:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Geen idee, hij deed rugby, was best mannelijk en had 2 kinderen totdat ik er niet meer omheen kon dat ie homo was :' )
quote:
Mid 30 ofzo?quote:Op zondag 17 januari 2010 04:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Rugby.Maar hij was dus oud?
![]()
En hoe stonden de snor en de baard hem?
papa en mama leven van de uitkering, yetmiyor bazen, ailemiz bize killarini veriyorlar.. sicak sicakquote:Op zondag 17 januari 2010 04:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Dan geloof ik best dat het warm is, ja.
Yemek ye.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 04:06 schreef Rookert het volgende:
Ik ga slapen jongens, het is veel te laat! Trusten
Ik ga het terugkijken dan.quote:Op zondag 17 januari 2010 04:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mid 30 ofzo?
Het was opzich best een knappe gast denk ik
quote:Op zondag 17 januari 2010 04:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
papa en mama leven van de uitkering, yetmiyor bazen, ailemiz bize killarini veriyorlar.. sicak sicak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |