Ik kwam erachter omdat ik een topic ging maken met alles op een rijtje en er toen twee van elk tegenkwamquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:54 schreef Greys het volgende:
Oh wat stom, ik heb gister de hele A-Z lijst deelnemersbijgewerkt qua wat er nog ontbrak en de TT's aangepast zoveel mogelijk, maar dat er dubbele zijn heb ik over het hoofd gezien. Even kijken, bedankt!
Wat alles op een rijtje? Want in de sticky topics staat een hele deelnemerslijst met alle deelnemers, youtubes etc, had je die gezien? Niet dat je dubbel werk doet?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kwam erachter omdat ik een topic ging maken met alles op een rijtje en er toen twee van elk tegenkwam
Ja, had ik gezien, maar ik heb ze op volgorde van deelname gezet nuquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat alles op een rijtje? Want in de sticky topics staat een hele deelnemerslijst met alle deelnemers, youtubes etc, had je die gezien? Niet dat je dubbel werk doet?
Ow, die had ik dan wel weer over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:01 schreef Greys het volgende:
Mooi topic
Zal ik de mijne dan dicht doen, die ik gisteravond gemaakt heb?
[Kansen schatten] Wie gaan er door uit de 2e halve finale??
Want da's een beetje dubbelop dan.
Of allebei maar open laten, zodat men in de ene de kansen kan inschatten? En in de andere eh... gaat men waarschijnlijk hetzelfde doen
EDIT: we zien wel, beter teveel dan te weinig
Dat staat het al een tijdje hoor..quote:Op donderdag 31 maart 2011 08:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Denk het wel. Alleen vraag ik me een beetje af wat het non-esf-topic dan in esf doet.
Ja weet ikquote:
Ga ik laten doen.quote:Maar laat maar samenvoegen, ik kan dat mobiel niet nu.
Tuurlijk, je hebt helemaal gelijk!quote:Op donderdag 28 april 2011 17:42 schreef MsMessy het volgende:
Kan de line-up misschien ook vermeld worden in het topic ESF uitzendschema + line-up.
Blijft wel erg leeg zo en dan zoek je je niet wezenloos.
Wat slecht zeg. Het kon dan ook niet anders dan dat je ervoor "studeert"quote:Op woensdag 20 april 2011 15:01 schreef Imamuppet het volgende:
Voor school zijn we nu een nieuw concept aan het bedenken voor ESF.
Het is storend hoeveel mensen het nièt leuk vinden, maar goede ideeën zijn altijd welkom.
We hebben tevens een filmpje gemaakt, ESF moet weer 'hip' worden, eens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |