Laatstequote:Op zondag 17 januari 2010 01:09 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[ afbeelding ] dit?
of [ afbeelding ]?
Dan dat laatste
Laatste is sixpack!quote:Op zondag 17 januari 2010 01:09 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[ afbeelding ] dit?
of [ afbeelding ]?
Dan dat laatste
Alles beter dan die bolle van het eerste plaatjequote:Op zondag 17 januari 2010 01:11 schreef FokR het volgende:
[..]
Dacht dat vrouwen niet van een sixpack hielden
Eerstequote:
Wie heeft jou dat wijsgemaakt.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:11 schreef FokR het volgende:
[..]
Your wishquote:
Ja, want alle vrouwen vinden hetzelfde leukquote:Op zondag 17 januari 2010 01:11 schreef FokR het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 januari 2010 10:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, want alle vrouwen vinden hetzelfde leuk
Zie geen buikjequote:Op zondag 17 januari 2010 19:25 schreef Mylene het volgende:
Graag ja.
Dit soort mannen:
Tijl Beckand
[ afbeelding ]
Jeroen van Koningsbrugge
[ afbeelding ]
Thomas Acda
[ afbeelding ]
Wat een GAYLORD....Heeft ie nou een "moedervlekje" laten zetten boven zn lip?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:44 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet er 3000 situps per dag voor doen, maar dan heb je ook wat. En dan nog vinden vrouwen het niet mooi
Good picksquote:Op zondag 17 januari 2010 19:25 schreef Mylene het volgende:
Graag ja.
Dit soort mannen:
Tijl Beckand
[ afbeelding ]
Jeroen van Koningsbrugge
[ afbeelding ]
Thomas Acda
[ afbeelding ]
Je hebt toch niets aan die foto's, het gaat in dit topic niet om het geheel, het gaat in dit topic om de buikquote:Op zondag 17 januari 2010 19:25 schreef Mylene het volgende:
Graag ja.
Dit soort mannen:
Tijl Beckand
[ afbeelding ]
Jeroen van Koningsbrugge
[ afbeelding ]
Thomas Acda
[ afbeelding ]
Ik hoef niet per see een buikje te zien hoor. Ik gebruik gewoon mijn verbeeldingquote:Op maandag 18 januari 2010 16:59 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Je hebt toch niets aan die foto's, het gaat in dit topic niet om het geheel, het gaat in dit topic om de buik
Het is hoe dan ook een hele verbetering.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:26 schreef Soldier2000 het volgende:
WTF is er met zijn fysiek gebeurd
Vind je??quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook een hele verbetering.
Ja, dat vind ik. Mooi om te zien, maar meer niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vind je??
[ afbeelding ]
Abs "bijgewerkt"met een hoop make-up natuurlijk maartoch
Da's lief!quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:00 schreef Lief17 het volgende:
Mijn schatje heeft ook een klein buikje en ik vind het echt heerlijk!!!!
Waarom denk je dat dat mijn nickname is?quote:
Daarom da's liefquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:52 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dat mijn nickname is?![]()
![]()
Maar, thanks!! (en ik ben overigens geen 17 jaar hoor, maar 35)
Sacha is gewoon fucking geil.quote:
Ik denk dat het merendeel van vrouwelijk Nederland een buikje verkiest boven een gespierd strak buikje.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:48 schreef Silv het volgende:
Ja wat is dit dan. Doe ik een beetje moeite om er een beetje gespierd uit te zien en dan is t weer niet goed. Mag hopen dat Fok!meningen niet representatief zijn voor de rest van Nederland.
Misschien is dat omdat het merendeel van de Nederlandse mannen geen strak buikje heeft, vrouwen zijn er gewend aan geraakt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:50 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik denk dat het merendeel van vrouwelijk Nederland een buikje verkiest boven een gespierd strak buikje.
Dat zou kunnen!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Misschien is dat omdat het merendeel van de Nederlandse mannen geen strak buikje heeft, vrouwen zijn er gewend aan geraakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |