Dat wil alleen maar zeggen dat ik waarschijjnlijk wat langer droog sta dan jijquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo platvloers denk ik zelfs niet. En dat wil wat zeggen.
spuit 11quote:
af en toe. Maar als ik moet kiezen ga ik wel degelijk voor die gierende gitaren hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Maar lekker rustig a la Zero7 of Morcheeba is ook wel heel fijn toch?
wattuh?quote:
Ik over het algemeen ook hoor, goede drums erbij, goed volumequote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:53 schreef DR34M3R het volgende:
af en toe. Maar als ik moet kiezen ga ik wel degelijk voor die gierende gitaren hoor.
Ik neem aan dat dat tot op zekere hoogte vrijwillig is.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:53 schreef DR34M3R het volgende:
Dat wil alleen maar zeggen dat ik waarschijjnlijk wat langer droog sta dan jij
net opgezetquote:
Red Hot Chilli Peppers natuurlijk!quote:
Fear of the Dark hier, heb de rest niet op mn laptop staan.quote:
Ik aan Guns 'n Rosesquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:53 schreef nectarientje het volgende:
Kijk, dit zal vast beter werken dan die PM van je![]()
quote:En bij gierende gitaren denk ik ook wel aan wat harders
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat tot op zekere hoogte vrijwillig is.
*trots is*quote:
huh? Bij jou?quote:
Ja sorry, elke C die hier gepost wordt doet me nu denken aan Chemistryquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Red Hot Chilli Peppers natuurlijk!
Al iets gevonden?quote:
wellicht krijgen wij ook nog chemistryquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Fear of the Dark hier, heb de rest niet op mn laptop staan.
Ik vind stiekem ook wait and bleed van Slipknot een goede nummerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja sorry, elke C die hier gepost wordt doet me nu denken aan Chemistry
Maar die zijn niet onaardig nee.
Lowlands? Rammstein gezien in Arnhem vorige maand?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:59 schreef BountyHunter340 het volgende:
wellicht krijgen wij ook nog chemistry
Iets moois van 16+quote:
LL vaker geweest...quote:Op zondag 17 januari 2010 00:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Lowlands? Rammstein gezien in Arnhem vorige maand?
Halve chemistry danquote:
Ik ben nog nooit op LL geweestquote:Op zondag 17 januari 2010 00:01 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
LL vaker geweest...
Rammstein
Een vriend van mij is er geweest. Die heeft niks met Rammstein, maar had zich prima vermaakt daarquote:Op zondag 17 januari 2010 00:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Halve chemistry danIk kan de shows van Rammstein absoluut waarderen!
Dit jaar? Gewoon doenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:03 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben nog nooit op LL geweest![]()
Staat nog op mijn "bucket list"
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op LL geweest![]()
Staat nog op mijn "bucket list"
Heb al een tijdje iemand op het oog maar dat haalt niks uit... dus eigenlijk heb ik afleiding nodig maar die heb ik nog niet gevondenquote:
De shows zitten goed in elkaarquote:Op zondag 17 januari 2010 00:04 schreef FireFox1 het volgende:
Een vriend van mij is er geweest. Die heeft niks met Rammstein, maar had zich prima vermaakt daar
Is dit een uitnodiging?quote:
Ik zal het nog even met de rest van de groep moeten overleggen maar als je een beetje sociaal bent, mag je vast wel meequote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zal het nog even met de rest van de groep moeten overleggen maar als je een beetje sociaal bent, mag je vast wel mee
Uhm, de voorwaarde om mee te mogen heeft niks te maken met sociaal doen, maar met de aanwezigheid van tieten.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:06 schreef nectarientje het volgende:
Ik zal het nog even met de rest van de groep moeten overleggen maar als je een beetje sociaal bent, mag je vast wel mee
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uhm, de voorwaarde om mee te mogen heeft niks te maken met sociaal doen, maar met de aanwezigheid van tieten.
* AirwiN noteert: afgekeurd!
Volgende!
Zeg!quote:Op zondag 17 januari 2010 00:07 schreef AirwiN het volgende:
Uhm, de voorwaarde om mee te mogen heeft niks te maken met sociaal doen, maar met de aanwezigheid van tieten.
Volgende!
*trekt toch mond open*quote:Op zondag 17 januari 2010 00:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende!
Ik hoop dat 'ie beter is met koffie dan je gezelschap van afgelopen jaar.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:08 schreef nectarientje het volgende:
Zeg!Ik mag ook best iemand uitkiezen! Hou ik 'm wel in mijn eigen tent
Nu ga ik ZEKER meequote:Op zondag 17 januari 2010 00:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zeg!Ik mag ook best iemand uitkiezen! Hou ik 'm wel in mijn eigen tent
Overloperquote:Op zondag 17 januari 2010 00:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende!
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:09 schreef AirwiN het volgende:
Ik hoop dat 'ie beter is met koffie dan je gezelschap van afgelopen jaar.
Kres is van harte welkom omdat hij het diversiteitspercentage van de groep een positieve boost geeft. En hij is tof natuurlijk.quote:
*note to myself: Senseo meenemen*quote:Op zondag 17 januari 2010 00:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop dat 'ie beter is met koffie dan je gezelschap van afgelopen jaar.
De eerste keer dat ik op LL was hebben we de security belaagd, gegolfd met blikjes pis die over de camping vlogen, met modderklonten gegooid, de sinaasappelkraam overmeesterd en de festivalgangers bekogeld met sinaasappelsquote:Op zondag 17 januari 2010 00:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zie een hoop daarbinnen, maar geen tieten.quote:
Als je het lief vraagt mag je misschien ook meequote:
quote:
Ach, de entertainmentwaarde compenseert een hoop.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:09 schreef nectarientje het volgende:
Mja, qua koffievoorziening scoort mijn gezelschap nog niet echt heel goed he?
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:10 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik op LL was hebben we de security belaagd, gegolfd met blikjes pis die over de camping vlogen, met modderklonten gegooid, de sinaasappelkraam overmeesterd en de festivalgangers bekogeld met sinaasappels![]()
Denk niet dat dat onder de definitie van sociaal valt. Dus ik sla af.
ja, daar zorg ik wel voorquote:Op zondag 17 januari 2010 00:11 schreef AirwiN het volgende:
Ach, de entertainmentwaarde compenseert een hoop.
Ga je die ruilen voor een koffiewekker?quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]Hoop ik wel dat onze slaapzakken aan elkaar geritst kunnen worden
En daaronder?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie een hoop daarbinnen, maar geen tieten.
Help ik je wel mee *neemt blazer mee*quote:
Hm... denk niet dat dat zo'n goed idee isquote:Op zondag 17 januari 2010 00:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je het lief vraagt mag je misschien ook mee
Gaan we midden in de nacht dronken over scheerlijnen struikelen en dan 's ochtends koffie regelen voor iedereenquote:
*bedenkt zich en neemt wiener melange mee*quote:Op zondag 17 januari 2010 00:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Help ik je wel mee *neemt blazer mee*
Een allesverhullende coltrui.quote:
Het is een zooitje bijeengeraapte Fok!kersquote:Op zondag 17 januari 2010 00:14 schreef bijdehand het volgende:
Hm... denk niet dat dat zo'n goed idee isKan je beter met een hele groep van Fok! gaan ipv een vriendengroep van iemand anders waarvan je niemand kent...
Een plek zonder tieten is een plek waar je niet wil zijnquote:Op zondag 17 januari 2010 00:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie een hoop daarbinnen, maar geen tieten.
Ik zie het al helemaal met je zittenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gaan we midden in de nacht dronken over scheerlijnen struikelen en dan 's ochtends koffie regelen voor iedereen
quote:
O haha, ik dacht dat het je vriendengroep wasquote:Op zondag 17 januari 2010 00:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het is een zooitje bijeengeraapte Fok!kers
Leuk dat je ook meegaat!quote:
Ook DR34M3R gaat dus meequote:Op zondag 17 januari 2010 00:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een colltrui draag?
Maar dat die verhullend is.. neuh. Daar is ie weer te strak voor
Weet ik welke hulpstukken jij eventueel onder je trui hebt verborgen.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:16 schreef DR34M3R het volgende:
Hoe weet jij dat ik een colltrui draag?
[/qoute]
Omdat ik briljant ben.
[quote]Op zondag 17 januari 2010 00:16 schreef DR34M3R het volgende:
Maar dat die verhullend is.. neuh. Daar is ie weer te strak voor
quote:
*reserveert vast kaartje*quote:Op zondag 17 januari 2010 00:16 schreef BountyHunter340 het volgende:
*neemt ghettoblaster mee en zorgt voor gierende gitaren*
Air mag toch niet meequote:Op zondag 17 januari 2010 00:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Leuk dat je ook meegaat!![]()
Air: wij regelen de koffie dus dat compenseert voldoende voor het gebrek aan tieten van FF
quote:
Noem jij dat hulpstukken? Je hebt vast nog ergens een foto van me zonder coll op je pc.. zoek maar opquote:Op zondag 17 januari 2010 00:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet ik welke hulpstukken jij eventueel onder je trui hebt verborgen.
Als je mijn scheerlijnen maar met rust laat, jij rekel!quote:Op zondag 17 januari 2010 00:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gaan we midden in de nacht dronken over scheerlijnen struikelen en dan 's ochtends koffie regelen voor iedereen
Natuurlijk niet. Geen tieten, niet mee zei hij.quote:
Ik zal er mijn uiterste best voor doen! Echt, beloofd! Vorig jaar ging het ook goed toch?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:18 schreef TwistedDarling het volgende:
Als je mijn scheerlijnen maar met rust laat, jij rekel!
quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:18 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
*neemt oplos wiener mee maar geen koekjes en suiker*
Met mijquote:Op zondag 17 januari 2010 00:19 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar, maar.. met wie moeten ik dan slapen?
welke van straks... ?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik snap nu je opmerking van straks pas....
Ik heb helemaal geen foto's van jou. Nooit gehad ook.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:18 schreef DR34M3R het volgende:
Noem jij dat hulpstukken? Je hebt vast nog ergens een foto van me zonder coll op je pc.. zoek maar op
Ik wil altijd koffie aan het begin van mijn LL-dag. Veel koffie!quote:Op zondag 17 januari 2010 00:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zal er mijn uiterste best voor doen! Echt, beloofd! Vorig jaar ging het ook goed toch?
Wil je wel koffie?
Oeh.quote:
Koffie is altijd een goed begin van de dagquote:Op zondag 17 januari 2010 00:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik wil altijd koffie aan het begin van mijn LL-dag. Veel koffie!
20 feb LLaunchparty @ Paardquote:Op zondag 17 januari 2010 00:20 schreef FireFox1 het volgende:
Organisator Mojo Concerts heeft de data van Lowlands 2010 bevestigd. In 2010 zal in Biddinghuizen de 18e editie van A Campingflight to Lowlands plaatsvinden op vrijdag 20, zaterdag 21 en zondag 22 augustus.
![]()
![]()
Je bent al snel over het verdriet heen zie ik.quote:
Leeftijd is geen issue bijdehandquote:Op zondag 17 januari 2010 00:21 schreef bijdehand het volgende:
Hoe oud zijn jullie allemaal?Volgens mij ben ik nog een van de jongsten hier
op een oude fiets moet je het leren...quote:Op zondag 17 januari 2010 00:23 schreef bijdehand het volgende:
Zit ik daar dadelijk met allemaal kei oude mensen
Deze:quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:14 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
*bedenkt zich en neemt wiener melange mee*
Jawel! Je hebt ooit om mijn decollete gevraagd. En die foto was niet goed genoeg van je... snap nog steeds niet wat er mis mee wasquote:Op zondag 17 januari 2010 00:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen foto's van jou. Nooit gehad ook.
27 oud? Schaam je!quote:Op zondag 17 januari 2010 00:23 schreef bijdehand het volgende:
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:23 schreef bijdehand het volgende:
Ik slaap altijd liever met jou.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent al snel over het verdriet heen zie ik.
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:23 schreef bijdehand het volgende:
Noem me maar "Papa"quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik slaap altijd liever met jou.![]()
Maar als ik jou niet meer mag hebben op LL dan heb ik liever een vrouw dan een andere man. Dan heb jij wellicht nog wat te fantaseren als je er niet bij mag zijn.
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Deze:
[..]
[..]
Jawel! Je hebt ooit om mijn decollete gevraagd. En die foto was niet goed genoeg van je... snap nog steeds niet wat er mis mee was
Toen verwees je naar een foto in je fobo. En die was inderdaad nog veels te bescheiden naar mijn zin.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:23 schreef DR34M3R het volgende:
Jawel! Je hebt ooit om mijn decollete gevraagd. En die foto was niet goed genoeg van je... snap nog steeds niet wat er mis mee was
Ja. En je moet alles doen wat wij je opdragen!quote:
ieuwquote:
De tijd zal het leren.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik slaap altijd liever met jou.![]()
Maar als ik jou niet meer mag hebben op LL dan heb ik liever een vrouw dan een andere man. Dan heb jij wellicht nog wat te fantaseren als je er niet bij mag zijn.
Ik heb het al geleerd.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:23 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
op een oude fiets moet je het leren...
Ben 7 jaar jongerquote:
In mijn tent passen 3 mensen maar ik ga liever voor 2 vrouwen naast mequote:Op zondag 17 januari 2010 00:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ieuw![]()
Bijdehand komt niet bij ons in de tent toch?
Je hebt geen fobo anders had ik wel een complimentje willen makenquote:
Natuurlijk niet. Wat er in ons tentje gaat gebeuren is ons geheimpjequote:Op zondag 17 januari 2010 00:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ieuw![]()
Is er een mogelijkheid dat ik op je vrouw kan inpraten om je te laten gaan, omdat ik mijn rots in de branding niet kan missen op LL. Of zou dat geen zin hebben?quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:26 schreef FireFox1 het volgende:
Natuurlijk niet. Wat er in ons tentje gaat gebeuren is ons geheimpje
Die moet je eerst verdienenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:24 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
![]()
Stuur die pic eens door, of een andere
Ja, dat herinner ik me. Momentje..quote:Op zondag 17 januari 2010 00:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen verwees je naar een foto in je fobo. En die was inderdaad nog veels te bescheiden naar mijn zin.
Wat voor dingen?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ja. En je moet alles doen wat wij je opdragen!
Als het bliksemt kom ik tussen jullie inquote:Op zondag 17 januari 2010 00:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ieuw![]()
OMG, als jij meegaat dan ben ik voor het eerst niet meer de blaag in de groep?quote:
Alles kan, maar daar hebben we 't van de week nog wel even over.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:27 schreef TwistedDarling het volgende:
Is er een mogelijkheid dat ik op je vrouw kan inpraten om je te laten gaan, omdat ik mijn rots in de branding niet kan missen op LL. Of zou dat geen zin hebben?
Al een gesurft over 10 tafels?quote:
Hoe oud ben je dan? Dan zijn we samen de blaag van de groepquote:Op zondag 17 januari 2010 00:27 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
OMG, als jij meegaat dan ben ik voor het eerst niet meer de blaag in de groep?
Mijn status, wat doe je?
Je kan ook blij zijn dat al die vervelende blaagklusjes dan eens door een ander gedaan worden en je niet meer als eerste naar bed gestuurd wordtquote:Op zondag 17 januari 2010 00:27 schreef TwistedDarling het volgende:
OMG, als jij meegaat dan ben ik voor het eerst niet meer de blaag in de groep?
Mijn status, wat doe je?
Ik neem wel een kaart mee waar het dichtstbijzijnde benzinestation op staat, dan kan jij gaan halenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:28 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
in elk geval elke ochtend de koffie verzorgen voor ons
Ik ben ondertussen alweer 25quote:Op zondag 17 januari 2010 00:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? Dan zijn we samen de blaag van de groep
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je kan ook blij zijn dat al die vervelende blaagklusjes dan eens door een ander gedaan worden en je niet meer als eerste naar bed gestuurd wordt
Neequote:
Nee, dat herinner ik me. Jij weet 't omdat ik het je vertel.quote:
Nee wij blijven in de tenten liggen met onze gare kop, zie het maar als een soort stagequote:Op zondag 17 januari 2010 00:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik neem wel een kaart mee waar het dichtstbijzijnde benzinestation op staat, dan kan jij gaan halen
O... dan scheelt het wel heel veel met de restquote:Op zondag 17 januari 2010 00:30 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen alweer 25
[..]
Wat als ik status leider opeis?quote:Gezien mijn extra status van prinses hoefde ik toch al geen klusjes te doen.
Dit gaat je ontgroening worden jonguhquote:
pssst lieverd, op de camping kun je ook koffie krijgenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:29 schreef bijdehand het volgende:
Ik neem wel een kaart mee waar het dichtstbijzijnde benzinestation op staat, dan kan jij gaan halen
Dan hebben we geen koffiequote:Op zondag 17 januari 2010 00:31 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Nee wij blijven in de tenten liggen met onze gare kop, zie het maar als een soort stage
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit gaat je ontgroening worden jonguh
Dat is gewoon schier onmogelijk.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O... dan scheelt het wel heel veel met de rest![]()
[..]
Wat als ik status leider opeis?
Dat lijkt me van die vieze slappe zooi, dat doet Bounty ons nooit aanquote:Op zondag 17 januari 2010 00:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
pssst lieverd, op de camping kun je ook koffie krijgen
whehehe ik denk dat we onze koffie wel kunnen vergetenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:31 schreef nectarientje het volgende:
[..]
pssst lieverd, op de camping kun je ook koffie krijgen
Nee wijsneus, ik wist het al voor je het vertelde.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat herinner ik me. Jij weet 't omdat ik het je vertel.
Ik durf al niet meer...quote:Op zondag 17 januari 2010 00:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit gaat je ontgroening worden jonguh
Hm...dan ben ik wel prins.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat is gewoon schier onmogelijk.
Het is gewoon DE-koffie!quote:Op zondag 17 januari 2010 00:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat lijkt me van die vieze slappe zooi, dat doet Bounty ons nooit aan
Nu ben ik ook benieuwd hoe TD eruit zietquote:Op zondag 17 januari 2010 00:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat is gewoon schier onmogelijk.
good old Douwequote:Op zondag 17 januari 2010 00:32 schreef bijdehand het volgende:
quote:
Mooi, halen danquote:
WTFquote:
Toch niet met mij? Het is vast een aardige jongen, maar ik doe niet aan jongere mannen.quote:
Jij dan dus hequote:
Dat is wel handig, aangezien ik er geen hebquote:Op zondag 17 januari 2010 00:33 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
ach ik heb nog genoeg plaats over in de tent
Laat dat maar aan Nectarientje en mij overquote:
Prins en prinses! Doe niet zo flauw zeg, proef je niets vanquote:Op zondag 17 januari 2010 00:34 schreef TwistedDarling het volgende:
Toch niet met mij? Het is vast een aardige jongen, maar ik doe niet aan jongere mannen.
ik haal alleen het ben&jerry's ijsquote:Op zondag 17 januari 2010 00:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
No Wai. Genoeg ..ahum.. te besprekenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Jij dan dus heJe prinses mag blijven liggen en FF en ik zijn nooooit op tijd de tent uit
Ah, ik hoor net dat we toch koffie gaan halenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
Laat dat maar aan Nectarientje en mij over
Dit moeten we even beter afstemmenquote:
En hij is nog in goede staat... hoop alleen niet dat we te veel last hebben van Necta en Fire in hun tentje naast onsquote:Op zondag 17 januari 2010 00:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat is wel handig, aangezien ik er geen heb
Neem maar oordopjes meequote:Op zondag 17 januari 2010 00:36 schreef BountyHunter340 het volgende:
En hij is nog in goede staat... hoop alleen niet dat we te veel last hebben van Necta en Fire in hun tentje naast ons
Ik neem de nescafe oploskoffie wel mee dan...quote:Op zondag 17 januari 2010 00:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dit moeten we even beter afstemmenHalen we nu wel of geen koffie?
Mwaaahh.. Laat de kids het maar halenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dit moeten we even beter afstemmenHalen we nu wel of geen koffie?
Ik doe wel aan oudere vrouwen...quote:Op zondag 17 januari 2010 00:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Toch niet met mij? Het is vast een aardige jongen, maar ik doe niet aan jongere mannen.
NEE jullie halen wel koffie. Anders maak ik jullie wakker.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwaaahh.. Laat de kids het maar halenOns tentje is even wat belangrijker
Geen probleem, ik slaap overal doorheenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:36 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
En hij is nog in goede staat... hoop alleen niet dat we te veel last hebben van Necta en Fire in hun tentje naast ons
Wakker zijn we wel hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 00:38 schreef bijdehand het volgende:
NEE jullie halen wel koffie. Anders maak ik jullie wakker.
Je dacht toch zeker niet dat we gingen slapen he ?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geen probleem, ik slaap overal doorheen
Goed afgestemdquote:Op zondag 17 januari 2010 00:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wakker zijn we wel hoorMaar we halen toch maar geen koffie. Gebruik de koffiewekker maar! Het moet toch een keer goed gaan
wat zeur je dan over geluiden van de buren? Die hoor je dan toch niet meerquote:Op zondag 17 januari 2010 00:39 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Je dacht toch zeker niet dat we gingen slapen he ?
En waarom maak je je dan zorgen hoeveel last je van ons hebt?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:39 schreef BountyHunter340 het volgende:
Je dacht toch zeker niet dat we gingen slapen he ?
Het gaat steeds beter gaandewegquote:
dit is een uitnodiging bounty....quote:Op zondag 17 januari 2010 00:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wat zeur je dan over geluiden van de buren? Die hoor je dan toch niet meer
*grinnik*quote:
ik weet niet hoe hard necta schreeuwtquote:Op zondag 17 januari 2010 00:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wat zeur je dan over geluiden van de buren? Die hoor je dan toch niet meer
Hallooo...! Die nam je toch voor mij mee?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:40 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
pfff.... wil dan niemand mijn nescafe oploskoffie ???
Jahquote:Op zondag 17 januari 2010 00:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het gaat steeds beter gaandeweg
Dat hangt geheel en al van Fire afquote:Op zondag 17 januari 2010 00:41 schreef BountyHunter340 het volgende:
ik weet niet hoe hard necta schreeuwt
*proest*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Prettig! Ik hou niet zo van ellenlange gebruiksaanwijzingen. Je hebt toch zeker ook geen ochtendhumeur he?quote:
Euh... neem toch maar je oordopjes mee Bountyquote:Op zondag 17 januari 2010 00:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat hangt geheel en al van Fire af
dat sowieso... maar als ik ons hele clubje er blij mee kan maken dan neem ik wat extra mee...quote:Op zondag 17 januari 2010 00:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hallooo...! Die nam je toch voor mij mee?
Ochtendhumeur? Als ik naast jouw wakker wordt, kan ik onmogelijk een ochtendhumeur hebbenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Prettig! Ik hou niet zo van ellenlange gebruiksaanwijzingen. Je hebt toch zeker ook geen ochtendhumeur he?
Of we zetten onze tent op naast die van bijdehand, want die ligt toch alleenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Euh... neem toch maar je oordopjes mee Bounty
Daar ging ik ook al wel vanuit maar er zijn mannen met een vreselijk hardnekkig ochtendhumeur.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:44 schreef FireFox1 het volgende:
Ochtendhumeur? Als ik naast jouw wakker word, kan ik onmogelijk een ochtendhumeur hebben
Voor bijdehand fixen we ook wel watquote:Op zondag 17 januari 2010 00:44 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Of we zetten onze tent op naast die van bijdehand, want die ligt toch alleen
Puhhhlease!quote:Op zondag 17 januari 2010 00:44 schreef FireFox1 het volgende:
Ochtendhumeur? Als ik naast jouw wakker wordt, kan ik onmogelijk een ochtendhumeur hebben
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:44 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Of we zetten onze tent op naast die van bijdehand, want die ligt toch alleen
Zeg, hij heeft wel gelijkquote:
Rocka !quote:Op zondag 17 januari 2010 00:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor bijdehand fixen we ook wel wat
Dat zijn de mannen die alleen in een tent slapen?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Daar ging ik ook al wel vanuit maar er zijn mannen met een vreselijk hardnekkig ochtendhumeur.
Ik sta altijd positief in het leven, en jij volgens mij ook welquote:Op zondag 17 januari 2010 00:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Daar ging ik ook al wel vanuit maar er zijn mannen met een vreselijk hardnekkig ochtendhumeur.
Het zijn iig niet de mannen die in mijn tent slapen (al doende leert menquote:Op zondag 17 januari 2010 00:46 schreef DR34M3R het volgende:
Dat zijn de mannen die alleen in een tent slapen?
als je niet slaapt kun je ook geen ochtendhumeur hebben....quote:Op zondag 17 januari 2010 00:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat zijn de mannen die alleen in een tent slapen?
Haha, die krijg je niet zo gekquote:
ik hoorde wel dat die flink kunnen ruftenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het zijn iig niet de mannen die in mijn tent slapen (al doende leert men)
Ik kan mij zomaar voorstellen dat het voor sommige mensen een katalyserende werking heeft op hun ochtendhumeur.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:46 schreef nectarientje het volgende:
Zeg, hij heeft wel gelijkDoe je best maar eens naast mijn gestuiter
Mevrouw legt de lat hoog. Me likequote:Op zondag 17 januari 2010 00:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat maakt dan toch niet uit als ze alleen liggen?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:47 schreef BountyHunter340 het volgende:
ik hoorde wel dat die flink kunnen ruften
O ze doen alles behalve slapen?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mja, daar heb je ook een puntquote:Op zondag 17 januari 2010 00:48 schreef AirwiN het volgende:
Ik kan mij zomaar voorstellen dat het voor sommige mensen een katalyserende werking heeft op hun ochtendhumeur.
O haar krijg je niet zo gekquote:Op zondag 17 januari 2010 00:48 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
veerEli dan, ach dan is ze maar een weekend niet bezet...
Je moet het natuurlijk niet bij voorbaat al afkappen he..quote:
Juist. Mij krijg je niet gekquote:Op zondag 17 januari 2010 00:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mja, daar heb je ook een puntmaar Fire kan het wel hebben gok ik
Ligt ze straks zeker met rocka in een tent ipv met bijdehand.. Fijn ben jij!quote:Op zondag 17 januari 2010 00:50 schreef BountyHunter340 het volgende:
Iets meer vertrouwen, komt goed !!! Ik bewerk ze wel even via PM
Kijk, dit zijn de betere promopraatjesquote:Op zondag 17 januari 2010 00:50 schreef FireFox1 het volgende:
Juist. Mij krijg je niet gekIk blijf net zo vrolijk doen totdat jullie dat ook zijn
Inderdaad, meer vertrouwen in jezelf heben bijdehand. Ik hoorde gisteren dat je best wel een "good looking guy" bentquote:Op zondag 17 januari 2010 00:49 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk niet bij voorbaat al afkappen he..
huh? ze is toch rocka? dus dan ligt rocka toch met bijdehand in bed?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ligt ze straks zeker met rocka in een tent ipv met bijdehand.. Fijn ben jij!
Ja maar in het echt...quote:Op zondag 17 januari 2010 00:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad, meer vertrouwen in jezelf heben bijdehand. Ik hoorde gisteren dat je best wel een "good looking guy" bent
Als ik mag kijken, no problemquote:Op zondag 17 januari 2010 00:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ligt ze straks zeker met rocka in een tent ipv met bijdehand.. Fijn ben jij!
Nou... ik stel voor dat we Ang3l regelen voor hem. Daar mag ie vast wel bij in de tentquote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:50 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Iets meer vertrouwen, komt goed !!! Ik bewerk ze wel even via PM
Ik dacht dat je Veer ging bewerkenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:52 schreef BountyHunter340 het volgende:
huh? ze is toch rocka? dus dan ligt rocka toch met bijdehand in bed?
die ken ik nietquote:Op zondag 17 januari 2010 00:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou... ik stel voor dat we Ang3l regelen voor hem. Daar mag ie vast wel bij in de tent
Ook, alhoewel die ook wel bij mij in de tent mag whehehequote:Op zondag 17 januari 2010 00:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Veer ging bewerkenmy bad
Dacht ik ookquote:Op zondag 17 januari 2010 00:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Veer ging bewerkenmy bad
Hm... ik hou ook van poesjesquote:Op zondag 17 januari 2010 00:54 schreef FireFox1 het volgende:
Ik keek net even op je FoBo nectarientje, en zag dat je een kattenliefhebber bent![]()
Dieren
Succesquote:Op zondag 17 januari 2010 00:55 schreef BountyHunter340 het volgende:
Ik ga gewoon nadia regelen voor bijdehand
Why do you hate me?!quote:Op zondag 17 januari 2010 00:55 schreef BountyHunter340 het volgende:
Ik ga gewoon nadia regelen voor bijdehand
en ons gisteren maar willen afwijzen hequote:Op zondag 17 januari 2010 00:55 schreef nectarientje het volgende:
Wat een vreselijk fijn oeverloos gezwam is dit!
volgens mij heb ik aan die hele discussie niet eerder bijgedragen dan vanmiddag met mijn kusjekroelpostsquote:Op zondag 17 januari 2010 00:56 schreef BountyHunter340 het volgende:
en ons gisteren maar willen afwijzen he
Ik wil geen snor en geen moslim.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:57 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
ik heb het beste met je voor, ze heeft nog een maagdenvliesje, wat wil je nog meer
via PM wezen ze allemaal af?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:58 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
we zoeken verder voor je ...
Komt goed bijdehandquote:Op zondag 17 januari 2010 00:58 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
we zoeken verder voor je ...
Ik zal Ang3l zeggen dat ie zich scheertquote:
We proberen onze positiviteit over te brengen he. Gaat wel werken op een gegeven moment. Normaal is ie een stuk zelfverzekerderquote:Op zondag 17 januari 2010 01:00 schreef nectarientje het volgende:
Jullie zijn wel heel erg lief voor 'm. Het enige dat bijdehand doet is roepen wat hij allemaal niet wil.
Precies, het zijn dan ook wel echt hele mooie dames die we noemenquote:Op zondag 17 januari 2010 01:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
We proberen onze positiviteit over te brengen he. Gaat wel werken op een gegeven moment. Normaal is ie een stuk zelfverzekerder
Tot nu toe doen jullie het denk ik vrij aardig hoor!quote:Op zondag 17 januari 2010 01:01 schreef FireFox1 het volgende:
We proberen onze positiviteit over te brengen he. Gaat wel werken op een gegeven moment. Normaal is ie een stuk zelfverzekerder
Online ben ik heel zelfverzekerdquote:Op zondag 17 januari 2010 01:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En we leren elkaar een beetje kennenquote:Op zondag 17 januari 2010 01:04 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Tot nu toe doen jullie het denk ik vrij aardig hoor!
Ik wil nog steeds dat meisje met wie het niks gaat worden. Da's moeilijk hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 01:00 schreef nectarientje het volgende:
Jullie zijn wel heel erg lief voor 'm. Het enige dat bijdehand doet is roepen wat hij allemaal niet wil.
En dat op een verveelzaterdagquote:Op zondag 17 januari 2010 01:04 schreef FireFox1 het volgende:
En we leren elkaar een beetje kennen![]()
Wat een avond!
Is het een vent?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zal Ang3l zeggen dat ie zich scheert
Op LL krijgen we je ook wel zoverquote:
Tijd voor een rebound dus?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:05 schreef bijdehand het volgende:
Ik wil nog steeds dat meisje met wie het niks gaat worden. Da's moeilijk hoor
Alcoholquote:
Kan je toch nog steeds voor gaan, dan pak je alleen een online neukertje erbij voor LLquote:Op zondag 17 januari 2010 01:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds dat meisje met wie het niks gaat worden. Da's moeilijk hoor
Ja moet eigenlijk welquote:
Met dat meiske gaat het niks worden hoor. En hier zijn ze allemaal bezetquote:Op zondag 17 januari 2010 01:06 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Kan je toch nog steeds voor gaan, dan pak je alleen een online neukertje erbij voor LL
Haaaaaaavvveeeeee you met bijdehand?quote:
Leuk joh, muziek zachter zetten en genieten maar.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:06 schreef nectarientje het volgende:
altijd gezellig, ruziënde mensen onder je raam
Dat zegt niks... maar er stromen vast nog meer meiden dit topic binnen... wij supporten je volledig !!!quote:Op zondag 17 januari 2010 01:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met dat meiske gaat het niks worden hoor. En hier zijn ze allemaal bezet
Heyhey.. niet zomaar één hoor. Hij is fokhunk van 2009 en heel erg liefquote:
Sluit zich volledig bij aan!quote:Op zondag 17 januari 2010 01:08 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Dat zegt niks... maar er stromen vast nog meer meiden dit topic binnen... wij supporten je volledig !!!
mwah, maar even harder gezet. Ik hoef niet alles te horen in de buurtquote:Op zondag 17 januari 2010 01:07 schreef FireFox1 het volgende:
Leuk joh, muziek zachter zetten en genieten maar.
Thanks barneyquote:Op zondag 17 januari 2010 01:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Haaaaaaavvveeeeee you met bijdehand?
Ja dan ben ik benieuwdquote:Op zondag 17 januari 2010 01:08 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
Dat zegt niks... maar er stromen vast nog meer meiden dit topic binnen... wij supporten je volledig !!!
Je snapt hemquote:
*prik*quote:Op zondag 17 januari 2010 01:10 schreef BountyHunter340 het volgende:
welke vent noemt zich nu angel?
Al is ie mister world, dan nog niet...quote:Op zondag 17 januari 2010 01:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heyhey.. niet zomaar één hoor. Hij is fokhunk van 2009 en heel erg lief
How I Met Your Mother is mijn favoriete serie hoorquote:
Och, niks wat een kratje bier niet oplostquote:Op zondag 17 januari 2010 01:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Al is ie mister world, dan nog niet...
Ja beetje fout he...quote:Op zondag 17 januari 2010 01:10 schreef BountyHunter340 het volgende:
Dat niet..quote:Op zondag 17 januari 2010 01:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Och, niks wat een kratje bier niet oplost
nadia heeft geen snor en draagt sexy mini rokjes...ik zie het zitten !!!quote:Op zondag 17 januari 2010 01:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
don't go there....quote:Op zondag 17 januari 2010 01:10 schreef BountyHunter340 het volgende:
Homo's zijn tofquote:
Och, het kan ergerquote:Op zondag 17 januari 2010 01:10 schreef bijdehand het volgende:
Hm... ze zal wel boos zijn op mequote:Op zondag 17 januari 2010 01:11 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
nadia heeft geen snor en draagt sexy mini rokjes...ik zie het zitten !!!
Alcohol is je vriendquote:Op zondag 17 januari 2010 01:13 schreef BountyHunter340 het volgende:
Kan ik op dit tijdstip van de dag nog koffie maken of is dat af te raden ? Slapen zal nog wel even duren
Maar niet in een tentje op lowlands...quote:
Nee!quote:Op zondag 17 januari 2010 01:14 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
maar onze grote vriend bijdehand aan een homo koppelen is wel done zeker
Nee, dat is waarquote:Op zondag 17 januari 2010 01:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar niet in een tentje op lowlands...
whehehe... Dat dacht ik ookquote:
Barneyquote:
Neuhquote:Op zondag 17 januari 2010 01:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe... Dat dacht ik ook
Och, en anders moet bounty maar bij bijdehand, slaap ik wel bij Ang3l hoor. No problem.
Nee was toen in dat andere topicquote:Op zondag 17 januari 2010 01:15 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
hoezo... je moet ook niet zeggen dat je haar maagdenvliesje gaat doorprikken
nah, ik ga dan toch even til proberen of veereliquote:Op zondag 17 januari 2010 01:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Och, en anders moet bounty maar bij bijdehand, slaap ik wel bij Ang3l hoor. No problem.
*herinnert*quote:Op zondag 17 januari 2010 01:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee was toen in dat andere topicomdat ik zei dat ze geen tieten had
Lacht meequote:
Nee rocka doet dat nietquote:Op zondag 17 januari 2010 01:17 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
nah, ik ga dan toch even til proberen of veereli
dan kan rocka naar bijdehand
Mooi was dat hetquote:
Doet rocka dat niet of wil jij rocka niet?quote:
Rocka Rocks !!!quote:Op zondag 17 januari 2010 01:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Doet rocka dat niet of wil jij rocka niet?
Whahaha, wat mooi was dat jaquote:Op zondag 17 januari 2010 01:19 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
"ze keek in haar BH en zag staan A"
Dat eerstequote:Op zondag 17 januari 2010 01:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Doet rocka dat niet of wil jij rocka niet?
Ik ken rocka niet maar ik neem het graag van je aanquote:
Terwijl ik dat helemaal niet lelijk vind, maar ik was beetje boos toen zei ik datquote:Op zondag 17 januari 2010 01:19 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
"ze keek in haar BH en zag staan A"
Er is altijd hoop jongeman!quote:
quote:
Nee, ze weet hoe ik eruit ziequote:
En ook drank gaat daar niets aan veranderen?quote:
ze zal hier zsm posten verwacht ikquote:Op zondag 17 januari 2010 01:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ken rocka niet maar ik neem het graag van je aan
Ik kan me herinneren dat Rocka vond dat hij niet zo moest zeuren, en dat hij er best goed uit ziet!quote:Op zondag 17 januari 2010 01:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En ook drank gaat daar niets aan veranderen?
Anders laten wij het haar wel even wetenquote:Op zondag 17 januari 2010 01:23 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
ze zal hier zsm posten verwacht ik
Medelijden...quote:Op zondag 17 januari 2010 01:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat Rocka vond dat hij niet zo moest zeuren, en dat hij er best goed uit ziet!
Nadia !!!quote:Op zondag 17 januari 2010 01:25 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Hebben jullie het nou weer over mijn mooie onschuldige tieten..jullie moesten eens weten hoe mooi ze zijn(lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |