Dat wil alleen maar zeggen dat ik waarschijjnlijk wat langer droog sta dan jijquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo platvloers denk ik zelfs niet. En dat wil wat zeggen.
spuit 11quote:
af en toe. Maar als ik moet kiezen ga ik wel degelijk voor die gierende gitaren hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Maar lekker rustig a la Zero7 of Morcheeba is ook wel heel fijn toch?
wattuh?quote:
Ik over het algemeen ook hoor, goede drums erbij, goed volumequote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:53 schreef DR34M3R het volgende:
af en toe. Maar als ik moet kiezen ga ik wel degelijk voor die gierende gitaren hoor.
Ik neem aan dat dat tot op zekere hoogte vrijwillig is.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:53 schreef DR34M3R het volgende:
Dat wil alleen maar zeggen dat ik waarschijjnlijk wat langer droog sta dan jij
net opgezetquote:
Red Hot Chilli Peppers natuurlijk!quote:
Fear of the Dark hier, heb de rest niet op mn laptop staan.quote:
Ik aan Guns 'n Rosesquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:53 schreef nectarientje het volgende:
Kijk, dit zal vast beter werken dan die PM van je![]()
quote:En bij gierende gitaren denk ik ook wel aan wat harders
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat tot op zekere hoogte vrijwillig is.
*trots is*quote:
huh? Bij jou?quote:
Ja sorry, elke C die hier gepost wordt doet me nu denken aan Chemistryquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Red Hot Chilli Peppers natuurlijk!
Al iets gevonden?quote:
wellicht krijgen wij ook nog chemistryquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Fear of the Dark hier, heb de rest niet op mn laptop staan.
Ik vind stiekem ook wait and bleed van Slipknot een goede nummerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja sorry, elke C die hier gepost wordt doet me nu denken aan Chemistry
Maar die zijn niet onaardig nee.
Lowlands? Rammstein gezien in Arnhem vorige maand?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:59 schreef BountyHunter340 het volgende:
wellicht krijgen wij ook nog chemistry
Iets moois van 16+quote:
LL vaker geweest...quote:Op zondag 17 januari 2010 00:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Lowlands? Rammstein gezien in Arnhem vorige maand?
Halve chemistry danquote:
Ik ben nog nooit op LL geweestquote:Op zondag 17 januari 2010 00:01 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
LL vaker geweest...
Rammstein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |