Dat wil alleen maar zeggen dat ik waarschijjnlijk wat langer droog sta dan jijquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo platvloers denk ik zelfs niet. En dat wil wat zeggen.
spuit 11quote:
af en toe. Maar als ik moet kiezen ga ik wel degelijk voor die gierende gitaren hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Maar lekker rustig a la Zero7 of Morcheeba is ook wel heel fijn toch?
wattuh?quote:
Ik over het algemeen ook hoor, goede drums erbij, goed volumequote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:53 schreef DR34M3R het volgende:
af en toe. Maar als ik moet kiezen ga ik wel degelijk voor die gierende gitaren hoor.
Ik neem aan dat dat tot op zekere hoogte vrijwillig is.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:53 schreef DR34M3R het volgende:
Dat wil alleen maar zeggen dat ik waarschijjnlijk wat langer droog sta dan jij
net opgezetquote:
Red Hot Chilli Peppers natuurlijk!quote:
Fear of the Dark hier, heb de rest niet op mn laptop staan.quote:
Ik aan Guns 'n Rosesquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:53 schreef nectarientje het volgende:
Kijk, dit zal vast beter werken dan die PM van je![]()
quote:En bij gierende gitaren denk ik ook wel aan wat harders
Natuurlijk!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat tot op zekere hoogte vrijwillig is.
*trots is*quote:
huh? Bij jou?quote:
Ja sorry, elke C die hier gepost wordt doet me nu denken aan Chemistryquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Red Hot Chilli Peppers natuurlijk!
Al iets gevonden?quote:
wellicht krijgen wij ook nog chemistryquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Fear of the Dark hier, heb de rest niet op mn laptop staan.
Ik vind stiekem ook wait and bleed van Slipknot een goede nummerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja sorry, elke C die hier gepost wordt doet me nu denken aan Chemistry
Maar die zijn niet onaardig nee.
Lowlands? Rammstein gezien in Arnhem vorige maand?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:59 schreef BountyHunter340 het volgende:
wellicht krijgen wij ook nog chemistry
Iets moois van 16+quote:
LL vaker geweest...quote:Op zondag 17 januari 2010 00:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Lowlands? Rammstein gezien in Arnhem vorige maand?
Halve chemistry danquote:
Ik ben nog nooit op LL geweestquote:Op zondag 17 januari 2010 00:01 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
LL vaker geweest...
Rammstein
Een vriend van mij is er geweest. Die heeft niks met Rammstein, maar had zich prima vermaakt daarquote:Op zondag 17 januari 2010 00:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Halve chemistry danIk kan de shows van Rammstein absoluut waarderen!
Dit jaar? Gewoon doenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:03 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben nog nooit op LL geweest![]()
Staat nog op mijn "bucket list"
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op LL geweest![]()
Staat nog op mijn "bucket list"
Heb al een tijdje iemand op het oog maar dat haalt niks uit... dus eigenlijk heb ik afleiding nodig maar die heb ik nog niet gevondenquote:
De shows zitten goed in elkaarquote:Op zondag 17 januari 2010 00:04 schreef FireFox1 het volgende:
Een vriend van mij is er geweest. Die heeft niks met Rammstein, maar had zich prima vermaakt daar
Is dit een uitnodiging?quote:
Ik zal het nog even met de rest van de groep moeten overleggen maar als je een beetje sociaal bent, mag je vast wel meequote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zal het nog even met de rest van de groep moeten overleggen maar als je een beetje sociaal bent, mag je vast wel mee
Uhm, de voorwaarde om mee te mogen heeft niks te maken met sociaal doen, maar met de aanwezigheid van tieten.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:06 schreef nectarientje het volgende:
Ik zal het nog even met de rest van de groep moeten overleggen maar als je een beetje sociaal bent, mag je vast wel mee
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uhm, de voorwaarde om mee te mogen heeft niks te maken met sociaal doen, maar met de aanwezigheid van tieten.
* AirwiN noteert: afgekeurd!
Volgende!
Zeg!quote:Op zondag 17 januari 2010 00:07 schreef AirwiN het volgende:
Uhm, de voorwaarde om mee te mogen heeft niks te maken met sociaal doen, maar met de aanwezigheid van tieten.
Volgende!
*trekt toch mond open*quote:Op zondag 17 januari 2010 00:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende!
Ik hoop dat 'ie beter is met koffie dan je gezelschap van afgelopen jaar.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:08 schreef nectarientje het volgende:
Zeg!Ik mag ook best iemand uitkiezen! Hou ik 'm wel in mijn eigen tent
Nu ga ik ZEKER meequote:Op zondag 17 januari 2010 00:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zeg!Ik mag ook best iemand uitkiezen! Hou ik 'm wel in mijn eigen tent
Overloperquote:Op zondag 17 januari 2010 00:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende!
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:09 schreef AirwiN het volgende:
Ik hoop dat 'ie beter is met koffie dan je gezelschap van afgelopen jaar.
Kres is van harte welkom omdat hij het diversiteitspercentage van de groep een positieve boost geeft. En hij is tof natuurlijk.quote:
*note to myself: Senseo meenemen*quote:Op zondag 17 januari 2010 00:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop dat 'ie beter is met koffie dan je gezelschap van afgelopen jaar.
De eerste keer dat ik op LL was hebben we de security belaagd, gegolfd met blikjes pis die over de camping vlogen, met modderklonten gegooid, de sinaasappelkraam overmeesterd en de festivalgangers bekogeld met sinaasappelsquote:Op zondag 17 januari 2010 00:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zie een hoop daarbinnen, maar geen tieten.quote:
Als je het lief vraagt mag je misschien ook meequote:
quote:
Ach, de entertainmentwaarde compenseert een hoop.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:09 schreef nectarientje het volgende:
Mja, qua koffievoorziening scoort mijn gezelschap nog niet echt heel goed he?
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:10 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik op LL was hebben we de security belaagd, gegolfd met blikjes pis die over de camping vlogen, met modderklonten gegooid, de sinaasappelkraam overmeesterd en de festivalgangers bekogeld met sinaasappels![]()
Denk niet dat dat onder de definitie van sociaal valt. Dus ik sla af.
ja, daar zorg ik wel voorquote:Op zondag 17 januari 2010 00:11 schreef AirwiN het volgende:
Ach, de entertainmentwaarde compenseert een hoop.
Ga je die ruilen voor een koffiewekker?quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]Hoop ik wel dat onze slaapzakken aan elkaar geritst kunnen worden
En daaronder?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie een hoop daarbinnen, maar geen tieten.
Help ik je wel mee *neemt blazer mee*quote:
Hm... denk niet dat dat zo'n goed idee isquote:Op zondag 17 januari 2010 00:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je het lief vraagt mag je misschien ook mee
Gaan we midden in de nacht dronken over scheerlijnen struikelen en dan 's ochtends koffie regelen voor iedereenquote:
*bedenkt zich en neemt wiener melange mee*quote:Op zondag 17 januari 2010 00:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Help ik je wel mee *neemt blazer mee*
Een allesverhullende coltrui.quote:
Het is een zooitje bijeengeraapte Fok!kersquote:Op zondag 17 januari 2010 00:14 schreef bijdehand het volgende:
Hm... denk niet dat dat zo'n goed idee isKan je beter met een hele groep van Fok! gaan ipv een vriendengroep van iemand anders waarvan je niemand kent...
Een plek zonder tieten is een plek waar je niet wil zijnquote:Op zondag 17 januari 2010 00:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie een hoop daarbinnen, maar geen tieten.
Ik zie het al helemaal met je zittenquote:Op zondag 17 januari 2010 00:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gaan we midden in de nacht dronken over scheerlijnen struikelen en dan 's ochtends koffie regelen voor iedereen
quote:
O haha, ik dacht dat het je vriendengroep wasquote:Op zondag 17 januari 2010 00:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het is een zooitje bijeengeraapte Fok!kers
Leuk dat je ook meegaat!quote:
Ook DR34M3R gaat dus meequote:Op zondag 17 januari 2010 00:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een colltrui draag?
Maar dat die verhullend is.. neuh. Daar is ie weer te strak voor
Weet ik welke hulpstukken jij eventueel onder je trui hebt verborgen.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:16 schreef DR34M3R het volgende:
Hoe weet jij dat ik een colltrui draag?
[/qoute]
Omdat ik briljant ben.
[quote]Op zondag 17 januari 2010 00:16 schreef DR34M3R het volgende:
Maar dat die verhullend is.. neuh. Daar is ie weer te strak voor
quote:
*reserveert vast kaartje*quote:Op zondag 17 januari 2010 00:16 schreef BountyHunter340 het volgende:
*neemt ghettoblaster mee en zorgt voor gierende gitaren*
Air mag toch niet meequote:Op zondag 17 januari 2010 00:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Leuk dat je ook meegaat!![]()
Air: wij regelen de koffie dus dat compenseert voldoende voor het gebrek aan tieten van FF
quote:
Noem jij dat hulpstukken? Je hebt vast nog ergens een foto van me zonder coll op je pc.. zoek maar opquote:Op zondag 17 januari 2010 00:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet ik welke hulpstukken jij eventueel onder je trui hebt verborgen.
Als je mijn scheerlijnen maar met rust laat, jij rekel!quote:Op zondag 17 januari 2010 00:14 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gaan we midden in de nacht dronken over scheerlijnen struikelen en dan 's ochtends koffie regelen voor iedereen
Natuurlijk niet. Geen tieten, niet mee zei hij.quote:
Ik zal er mijn uiterste best voor doen! Echt, beloofd! Vorig jaar ging het ook goed toch?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:18 schreef TwistedDarling het volgende:
Als je mijn scheerlijnen maar met rust laat, jij rekel!
quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:18 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
*neemt oplos wiener mee maar geen koekjes en suiker*
Met mijquote:Op zondag 17 januari 2010 00:19 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar, maar.. met wie moeten ik dan slapen?
welke van straks... ?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik snap nu je opmerking van straks pas....
Ik heb helemaal geen foto's van jou. Nooit gehad ook.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:18 schreef DR34M3R het volgende:
Noem jij dat hulpstukken? Je hebt vast nog ergens een foto van me zonder coll op je pc.. zoek maar op
Ik wil altijd koffie aan het begin van mijn LL-dag. Veel koffie!quote:Op zondag 17 januari 2010 00:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zal er mijn uiterste best voor doen! Echt, beloofd! Vorig jaar ging het ook goed toch?
Wil je wel koffie?
Oeh.quote:
Koffie is altijd een goed begin van de dagquote:Op zondag 17 januari 2010 00:20 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik wil altijd koffie aan het begin van mijn LL-dag. Veel koffie!
20 feb LLaunchparty @ Paardquote:Op zondag 17 januari 2010 00:20 schreef FireFox1 het volgende:
Organisator Mojo Concerts heeft de data van Lowlands 2010 bevestigd. In 2010 zal in Biddinghuizen de 18e editie van A Campingflight to Lowlands plaatsvinden op vrijdag 20, zaterdag 21 en zondag 22 augustus.
![]()
![]()
Je bent al snel over het verdriet heen zie ik.quote:
Leeftijd is geen issue bijdehandquote:Op zondag 17 januari 2010 00:21 schreef bijdehand het volgende:
Hoe oud zijn jullie allemaal?Volgens mij ben ik nog een van de jongsten hier
op een oude fiets moet je het leren...quote:Op zondag 17 januari 2010 00:23 schreef bijdehand het volgende:
Zit ik daar dadelijk met allemaal kei oude mensen
Deze:quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:14 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
*bedenkt zich en neemt wiener melange mee*
Jawel! Je hebt ooit om mijn decollete gevraagd. En die foto was niet goed genoeg van je... snap nog steeds niet wat er mis mee wasquote:Op zondag 17 januari 2010 00:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen foto's van jou. Nooit gehad ook.
27 oud? Schaam je!quote:Op zondag 17 januari 2010 00:23 schreef bijdehand het volgende:
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:23 schreef bijdehand het volgende:
Ik slaap altijd liever met jou.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent al snel over het verdriet heen zie ik.
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:23 schreef bijdehand het volgende:
Noem me maar "Papa"quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:24 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik slaap altijd liever met jou.![]()
Maar als ik jou niet meer mag hebben op LL dan heb ik liever een vrouw dan een andere man. Dan heb jij wellicht nog wat te fantaseren als je er niet bij mag zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |