Ja, maar dat is niet 'leuk' en ze zitten nou niet echt om spullen enzo verlegen krijg ik de indruk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:33 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Als je een kadobon geeft van bijv. hema/prenatal/kinderkledingwinkel zit je altijd goed en kunnen ze zelf wat uitzoeken.
ik ook, dat is een 2xkadootje, kadootje als je de bon krijgt en kadootje als je er iets leuks voor uitgezocht hebtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nou, ik vond kadobonnen anders ideale kado's.
In theorie is dat mogelijk jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:44 schreef trui het volgende:
zelf iets haken (of anderszins maken) kan natuurlijk ook nog.
Kijk! dat vind ik een leuk kadootje. Eens snuffelen op internet.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:02 schreef Mirjam het volgende:
een boekje over babymassage en een flesje baby-massage olie erbij?
Ja ik ook. Toen dochter geboren was, puilden de kasten uit met kleding en speelgoed. De bonnen waren een welkome aanvullingquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nou, ik vond kadobonnen anders ideale kado's.
Ik had net op joepiedepoepie punt ennel een heel leuk shirtje ontworpen. Werkt die site nietquote:Op zondag 17 januari 2010 00:10 schreef childintime het volgende:
[..]
Ja ik ook. Toen dochter geboren was, puilden de kasten uit met kleding en speelgoed. De bonnen waren een welkome aanvulling![]()
En de kleine dingetjes vond ik erg leuk. Een emmertje en schepje (voor s'zomers) van Brio, een Sesamstraatbestekje, een klein armbandje, een mutsje met haar naam erop; dat zijn ook eigenlijk de dingen die ik bewaard heb. De enorme aantallen knuffels en kleertjes die je krijgt gaan uiteindelijk allemaal weer weg.
Ah, te gek. Tnxquote:Op zondag 17 januari 2010 00:17 schreef trui het volgende:
OK, ik heb nog even een zoektocht voor je verricht:
Leukste/minst leuke kraamkado dat je kreeg?
cadeau voor bevallling
Zus krijgt tweeling. Kraamcadeau?
zus opnieuw zwanger -> Kraamcadeau
Babyluchtje als kraamcadeau wel of niet?
Tante geworden! Wat voor cadeautjes te geven?
Ik gaf bij "zus" meestal een spaarrekening kado. Destijds had je bij de postbank een juniorrekening en dan opende ik zo'n rekening en zette er bv 100 gulden op. Voor buren misschien wat veel, maar minder kan natuurlijk ook. Het is altijd leuk als iemand met iets onverwachts aan komt zetten. Na 3 weken kraamtijd kom je om in de knuffels en kleertjes (die kleertjes veelal niet eens jouw smaak....) Sorry dat ik het hier zeg, maar ik kreeg ook kleertjes die ik spuuglelijk vond; schoentjes voor een kind van een half jaar en ik had daar zelf zo'n hekel aan. Een kind van een half jaar trek je geen schoentjes aan vond ik.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:17 schreef trui het volgende:
OK, ik heb nog even een zoektocht voor je verricht:
Leukste/minst leuke kraamkado dat je kreeg?
cadeau voor bevallling
Zus krijgt tweeling. Kraamcadeau?
zus opnieuw zwanger -> Kraamcadeau
Babyluchtje als kraamcadeau wel of niet?
Tante geworden! Wat voor cadeautjes te geven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |