abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31141433
Gisteravond (2 oktober) ben ik voor de eerste keer tante geworden van een prachtige kleine meid. Mijn zus, haar man en de kleine hebben natuurlijk wel wat cadeautjes verdiend! Maar wat? Ik heb totaal geen verstand van baby's en wat ze allemaal nodig hebben. Hebben de ouders hier misschien wat handige, leuke en lieve tips voor mij?

Alvast bedankt!

Nooit gedacht nog eens in OUD te posten...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 3 oktober 2005 @ 12:24:45 #2
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_31141565
gefeliciteerd met je nichtje!

Ik vind zelf persoonlijke kadootjes leuker dan de 'standaard' dingen. Wij hebben toen onze zoon werd geboren een shirtje gekregen waar de afbeelding van het geboortekaartje op gezet was. Ook kregen we een koektrommel met het geboortekaartje erop. Er in zaten koekjes die met blauw-witte muisjes bestrooid waren. Mocht je niet zo creatief zijn dan kan je bij de Prenatal bijvoorbeeld een geboortebeer bestellen met de naam en geboortedatum van de baby op de voetjes.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_31142097
Idd, ik zoek ook meer de persoonlijke dingen dan standaarddingen! Ik heb iig al een paar ideetjes gekregen, thanks!
  † In Memoriam † maandag 3 oktober 2005 @ 12:50:10 #4
7074 moussy
kuttekop
pi_31142227
Bestekje met de naam er op, supertruttig, maar wel handig
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:09:50 #5
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_31142673
klompjes met het kaartje erop geschilderd.. schilderij met de naam en geboortedatum..
(tip: www.opeenrozewolk.nl)

Ideeen zat als je op dat soort sites zit
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_31143013
* Reese plaatst hier maar even een teeveepeetje

Ik word pas over 2,5 maand tante. Heb geen enkel probleem met het vinden van cadeautjes. Ik mag van mijn zus al niet meer elke week een cadeautje kopen

Uiteraard kon ik toch niet laten en heb ik gisteren nog even dit muziekdoosje langsgebracht:

Past precies bij het kamertje: rood met oranje.

Zus vond hem práchtig. Hij kreeg eerst een plekje in het ledikantje en vervolgens bovenop d'r buik, waar die de rest van de avond op gelegen heeft.
Eeuwig vijfentwintig
pi_31143721
Tijdens de zwangerschap heb ik ook wel al kleine cadeautjes gegeven, maar nu het kleintje er eenmaal is wil ik iets groters en specialers geven. En daarvoor heb ik dit topic geopend.
pi_31144200
Bestekje zou ik niet doen zonder overleg, wij hebben er in totaal 4 gehad, toch zonde.

Van mijn broer hebben we een armbandje gehad met d'r naam erop, vond ik erg leuk !

Een mooi voorleesboek was ik ook erg blij mee.
pi_31144230
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 13:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tijdens de zwangerschap heb ik ook wel al kleine cadeautjes gegeven, maar nu het kleintje er eenmaal is wil ik iets groters en specialers geven. En daarvoor heb ik dit topic geopend.
Snap ik, hoor De cadeautjes die ik tot nu toe gekocht heb, zijn ook allemaal 'kleinigheidjes'.

Ik ben zelf ook nog op zoek naar een écht cadeau voor straks, het liefste iets persoonlijks. Vandaar ook mijn tvp.

[edit] n.a.v. de post van Ladybos: een voorleesboek is ook leuk! Misschien is er een boek wat vroeger bij jullie thuis veel voorgelezen werd? Bij ons was dat Pluk vd Petteflet, mijn zus en ik ken(d)en de eerste pagina uit ons hoofd! Dit boek heb ik dus ook al gekocht, en ligt nog keurig ingepakt hier in de kast. [/edit]

Er staan veel tips op de link die ET postte. De klompjes vind ik vreselijk, maar dit bijvoorbeeld is wel leuk:

of dit:

[ Bericht 9% gewijzigd door Reese op 03-10-2005 14:50:47 ]
Eeuwig vijfentwintig
pi_31145150
In dit topic staan ook veel tips: Leukste/minst leuke kraamkado dat je kreeg?

Samenvatting:

• vergeet mama én papa niet (maar die noem je al in je OP)
  • geef geen kleding die voor het verkeerde seizoen bestemd is
  • koop vooral speelgoed waar ze nu nog niks aan hebben
  • Eeuwig vijfentwintig
    pi_31145970
    Bij de Appie de Heijn kun je een beertje bestellen met een tshirtje waarop de foto van de kleine op gedrukt kan worden. Errug leuk!
    pi_31146550
    Toen ik tante was geworden heb ik een gouden armbandje met haar naam erin gegraveerd gegeven. Ik vond iets persoonlijks ook idd veel leuker.
    -If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
      † In Memoriam † maandag 3 oktober 2005 @ 16:04:51 #13
    7074 moussy
    kuttekop
    pi_31147399
    Ik vind die knuffels met namen helemaal niks Maar goed, jij kent je zus het beste
    Je zou er haast een boek over schrijven!
    pi_31150918
    Ik heb ene kraammaand gemaakt met allerlei kleine kadootjes voor mijn broer en schoonzus.

jouw naam en mijn avatar horen bij elkaar
    pi_31153217
    Toen ik oom en m'n vrouw dus tante werd hebben we een reusachtige kraammand met ongeveer elk Zwitsalproduct dat op de planeet te vinden was cadeau gegeven en als persoonlijke note ook een gouden armbandje.
    O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
    Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
    A Guinness a day keeps the doctor away
    pi_31153579
    * mallemeid tvp't ook ff . Ik word over een tijdje ook tante, als alles goed gaat .

Een luiertaart zelf maken is ook erg leuk, heb ik voor mijn nicht gedaan. Shirtje met afdruk van geboortekaartje is ook een leuk idee!
      maandag 3 oktober 2005 @ 22:38:01 #17
    37150 livelink
    keek op mijn week ( © DJ11)
    pi_31159305
    Ik zag vandaag ook een verwijzing naar een site waar ze boxkleden en speelkleden maken met de naam en geboortedatum en horoscooptekens en zo erop.

Het is echt schrikbarend duur, maar voor wie geld te veel heeft geef ik toch maar de link
    www.geboortekleed.nl
    Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
      maandag 3 oktober 2005 @ 23:40:18 #18
    61800 Rottdog
    May all your dreams come true
    pi_31161619
    Of een persoonlijk babyboek met kind in de hoofdrol.

www.koterkado.nl
    pi_31161705
    Ik heb een geboortetegeltje gekregen. Een door een familielid geborduurd gevalletje met daarop een baby'tje, mijn naam en mijn geboortedatum.

Maar zie nou nog maar eens iemand te vinden die kan borduren
    pi_31162109
    quote:
    Op maandag 3 oktober 2005 23:40 schreef Rottdog het volgende:

www.koterkado.nl
    Ja die zijn leuk! Die hebben we mijn nichtje gegeven nadat ze ons de ringen had gegeven bij ons trouwen. En voor onze dochter hebben we er ook 1 laten maken...
    pi_31162356
    quote:
    Op maandag 3 oktober 2005 22:38 schreef livelink het volgende:
    Ik zag vandaag ook een verwijzing naar een site waar ze boxkleden en speelkleden maken met de naam en geboortedatum en horoscooptekens en zo erop.

Het is echt schrikbarend duur, maar voor wie geld te veel heeft geef ik toch maar de link
    www.geboortekleed.nl
    Die zijn echt superleuk!

opslaat als favoriet...
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 00:11:47 #22
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_31162623
    Een tuimelaar doet het ook altijd goed (wel met belletjes er in)
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
      dinsdag 4 oktober 2005 @ 08:30:12 #23
    16697 femalehunter
    Serve Chilled!
    pi_31166302
    quote:
    Op maandag 3 oktober 2005 23:40 schreef Rottdog het volgende:

www.koterkado.nl
    of een badjasje, badcape of knuffelpopje met naam van de baby er op! Zelfde site!
    pi_31169312
    Ontzettend bedankt allemaal! Er zitten echt hele leuke ideeën tussen, ik denk dat ik sowieso voor een armbandje ga (kwam erachter dat ik er zelf als baby ook één heb gehad, toch wel errug leuk om terug te zien nu ik 19 ben!), en idd vooral persoonlijke cadeautjes!

*Helemaal in de wolken met kleintje is*

@ Anitra:
    pi_31196454
    een hobbelpaard of ander groot speelgoed is ook een erg leuk oom/tante kado (vond ik).
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')