quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:06 schreef Bill_E het volgende:
Dat is het domste wat ik ooit gehoord hebt. .Babyparfum...
nou, inderdaadquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:06 schreef Bill_E het volgende:
Dam wat een slecht Nederlands die zinquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:06 schreef Bill_E het volgende:
Haha, ik zat al te denken dat ik er waarschijnlijk mee zou doen wat ik altijd met luchtjes doe die ik niet zo lekker vind -> op de wc als luchtverfrisser. Maar gebruiken voor de luieremmer is met een baby in huis een logischere keuzequote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:23 schreef MamsX het volgende:
Ik zou het gebruiken om de luieremmer een frisser geurtje te geven.
Maar thats it.ik hoef het dus niet als cadeau
zit nogal verschil in hequote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ach kom. Zwitsal heeft ook een geurtje. Dus om nu opeens allemaal helemaal verbolgen over 'babyparfum' te doen is een beetje onzin. Als je het 'babylotion' noemt is het opeens wel goed.
Want babylotion is ook alleen maar een geurtje, of zou het ook nog goed zijn voor de huid of nog iets van die strekking?quote:
Ja lul, je denkt dat die 'babyparfum' iets spannends is? Je pakt gewoon babylotion, doet er een verstuiver op en noemt het 'parfum'quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Want babylotion is ook alleen maar een geurtje, of zou het ook nog goed zijn voor de huid of nog iets van die strekking?
Weet ik veel, ik heb geen babyquote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja lul, je denkt dat die 'babyparfum' iets spannends is? Je pakt gewoon babylotion, doet er een verstuiver op en noemt het 'parfum'
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb geen baby
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |