Oh god....WHY??????quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:06 schreef Henkert9001 het volgende:
Danger Wanking, een van de mooiste sporten op aarde.
Danger wanking betekent dat je als je aan het rukken bent er een heel grote factor is dat je word betrapt. Je moet ervoor zorgen dat al bent klaargekomen als je bent betrapt of je moet niet worden betrapt.
Een aantal mooie vormen van dangerwanking:
1. Je zit in je kamer reopt of je moeder wilt komen omdat je haar iets wilt vragen en begint met rukken terwijl je moeder op de trap hoort
2. Als je door de polies op bent gepakt rukken in de verhoorkamer en hopen dat er niemand binnen komt.
3. Tijdens het carpoolen voor een huis stoppen waar je je collega op gaat halen toeteren zodat hij komt en beginnen met rukken maar.
4. Gewoon op een openbare plek zoals een treinstation rukken, of midden op straat
Post hier je evaringen.
Ik denk dat sommige mensen dit echt willen omdat het weer eens wat anders. Als je op het punt staat om betrapt te worden lijkt het mij dat de adrenaline door je bloed heen giert. Dit zal waarschijnlijk een leuke toevoeging geven.quote:
Zelfde reden als dat mensen sex willen hebben op openbare plaatsen gok ik.quote:
Betrapt worden oke....maar waarom door je moeder? (even het eerste puntje waar ik het niet zo mee eens ben)quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:25 schreef Henkert9001 het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige mensen dit echt willen omdat het weer eens wat anders. Als je op het punt staat om betrapt te worden lijkt het mij dat de adrenaline door je bloed heen giert. Dit zal waarschijnlijk een leuke toevoeging geven.
Dit was maar een voorbeeld en het is de bedoeling dat je niet betrapt word.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:28 schreef Bonzaiboom het volgende:
[..]
Betrapt worden oke....maar waarom door je moeder? (even het eerste puntje waar ik het niet zo mee eens ben)
Dusquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:30 schreef Henkert9001 het volgende:
[..]
Dit was maar een voorbeeld en het is de bedoeling dat je niet betrapt word.
Fappen en happen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
is dat de opvolger van hoe heet dat spelletje ook alweer... met groepje vrienden rukken, kwakje op toastje doen en degene die als laatst komt moet toastje eten met iedereens kwakje erop???
neen weet het helaas (of gelukkig) ook niet meerquote:
Ik ben het ook vergeten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen weet het helaas (of gelukkig) ook niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |