quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
Fok staat te veel aan, ga eens iets anders doen.Ik ben weg, doei beste mensen.
![]()
Ayca wij gaan nog een keer daten.
Wauwquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
Fok staat te veel aan, ga eens iets anders doen.Ik ben weg, doei beste mensen.
![]()
Ayca wij gaan nog een keer daten.
Zou ik niet weten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:47 schreef Rookert het volgende:
Een voetballer ofzo?
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, negeer dat meisje maar weer.
ik kan heel goed mensen op hun gemak stellen.. maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:19 schreef Ayca het volgende:
Oh.. nou bilmi daar ben ik nog niet klaar voor hoor
Ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:21 schreef Ayca het volgende:
Omdat ik het huis heb schoongemaakt heb ik de Quest gekregen van mijn moederaardig he
Niet goed.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:26 schreef AryaMehr het volgende:
Het wordt weer eens tijd om vanavond flink los te gaan.
En heb je onvoldoendes nu? en kan je het nog ophalen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik krijg een heel mooi cadeau als ik volgend rapport geen onvoldoendes heb.
Hahaha, als ik een flink slok op wel ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hahaha, ga jij zo los -->.
Ik zie het al voor me.
Ik heb een onvoldoende ja, maar voor een echt onzin vak..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
En heb je onvoldoendes nu? en kan je het nog ophalen?![]()
Ik red dat niet meer![]()
(voor het volgende rapport
)
Moet je wel pom-pons meenemen! Roze.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hahaha, als ik een flink slok op wel ja.
Drie weken lang geen verplichtingen! Je bent niet blij, omdat je van druk houdt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:29 schreef GenusButeo het volgende:
Ik heb m'n paper verstuurd. Ik heb nu drie weken vakantie. Waarom ben ik niet blij?
Haha je bent niet helemaal goed.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Moet je wel pom-pons meenemen! Roze.
Ik heb nog niet al mijn cijfers terug dus ik weet het nog niet, maar ik denk zeker 1quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb een onvoldoende ja, maar voor een echt onzin vak..ANW. Maar anders krijg ik het wel als ik over ga en dat gaat wel lukken.
![]()
Sta je veel onvoldoendes?
Dronken mensen zijn grappig, maar ook zielig.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hahaha, als ik een flink slok op wel ja.
Zielig? Waarom dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dronken mensen zijn grappig, maar ook zielig.
Ah dat valt wel mee, ga je iig mee over.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb nog niet al mijn cijfers terug dus ik weet het nog niet, maar ik denk zeker 1
Ben je tevreden over je paper? Je zou toch een stukje posten...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:29 schreef GenusButeo het volgende:
Ik heb m'n paper verstuurd. Ik heb nu drie weken vakantie. Waarom ben ik niet blij?
Haha, wie zegt dat? Niet alles geloven.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omdat drinken niet hoort hehee.
Je hebt volgens mij nu al iets op, omdat je nog zo normaal reageert.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Haha, wie zegt dat? Niet alles geloven.![]()
Ga je me nu aan een diepgaande psychologische analyse onderwerpen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Drie weken lang geen verplichtingen! Je bent niet blij, omdat je van druk houdt.
Heel klein beetje, maar daar is nog niets van te merken. Ik heb altijd wijn en whisky hier in huis.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij nu al iets op, omdat je nog zo normaal reageert.
Zou wel een ijsbreker geweest zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Haha je bent niet helemaal goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |