abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76894870
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:08 schreef Kieswiel het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg, zo kan ik ook zeggen dat kanker je je juist tijd geeft om het lot te accepteren, terwijl het schokkender is als je ineens je moeder ziet vallen en haar hersenpan ziet opensplijten op de grond.
Als je niet begrijpt waarom kanker veel gevoeliger ligt dan het woord 'hartaanval' of een val van de trap bij een willekeurig persoon moet je toch eens bij jezelf te raden gaan. Ten eerste is van de trap vallen geen ziekte die met een vreselijke lijdensweg gepaard gaat, maar een ongeluk. Daarnaast heb je het dan over een 'val van de trap', wat misschien pijnlijk kan zijn voor jou en je ouders als je ooit van de trap bent gevallen en daaraan letsel hebt overgehouden. De trap zelf heeft hier weinig mee van doen ! Een hartaanval is natuurlijk ook vreselijk, maar dit is geen krachtig woord en werkt niet als bijvoeglijk naamwoord zoals al eerder gezegd.

Ik gebruik het zelf ook nooit zeker niet in geschreven tekst, soms wel in het echt maar alleen met mijn homies onder elkaar, dan zeggen we wel ergere dingen en niet zodat iemand het hoort die we er mee kunnen kwetsen
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
pi_76894916
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:10 schreef donthate het volgende:

[..]

Nja had gehoopt dat ook die mensen wel een beetje hersens en respect hadden
welcome to the wonderworld called internet
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:17:18 #78
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76894924
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:15 schreef Choad het volgende:

[..]

Als je niet begrijpt waarom kanker veel gevoeliger ligt dan het woord 'hartaanval' of een val van de trap bij een willekeurig persoon moet je toch eens bij jezelf te raden gaan. Ten eerste is van de trap vallen geen ziekte die met een vreselijke lijdensweg gepaard gaat, maar een ongeluk. Daarnaast heb je het dan over een 'val van de trap', wat misschien pijnlijk kan zijn voor jou en je ouders als je ooit van de trap bent gevallen en daaraan letsel hebt overgehouden. De trap zelf heeft hier weinig mee van doen ! Een hartaanval is natuurlijk ook vreselijk, maar dit is geen krachtig woord en werkt niet als bijvoeglijk naamwoord zoals al eerder gezegd.

Ik gebruik het zelf ook nooit zeker niet in geschreven tekst, soms wel in het echt maar alleen met mijn homies onder elkaar, dan zeggen we wel ergere dingen en niet zodat iemand het hoort die we er mee kunnen kwetsen

Dat is mijn punt dus je hoeft er niet mee te stoppen maar wel openbare fora's en all helemaal als je het stoer vind want hier kan je er mensen mee kwetsen wan iedereen kan ditt lezen
pi_76894943
Tik 'm aan donthate

Maar slotje is denk ik beter ja mensen kunnen hier niet met serieuze topiques omgaan blijkt wel weer eens. Zelfs de mensen die vinden dat je kanker overal maar moet kunnen roepen komen niet verder met argumenten dan gewoon 'kanker' te zeggen
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:20:28 #80
270895 Meneer_du_bir
POMPEND DE WERELD ROND!!!!!1!1
pi_76895051
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:17 schreef donthate het volgende:

[..]

Dat is mijn punt dus je hoeft er niet mee te stoppen maar wel openbare fora's en all helemaal als je het stoer vind want hier kan je er mensen mee kwetsen wan iedereen kan ditt lezen
Gast, de wereld bestaat niet alleen maar uit pluizige konijntjes, drank en lekker wijven. Als je eens nadacht wist je dat deze discussie zinloos is om te voeren. Niet iedereen is zoals jij, leer dat maar eens.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:20:28 #81
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76895052
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:17 schreef Choad het volgende:
Tik 'm aan donthate

Maar slotje is denk ik beter ja mensen kunnen hier niet met serieuze topiques omgaan blijkt wel weer eens. Zelfs de mensen die vinden dat je kanker overal maar moet kunnen roepen komen niet verder met argumenten dan gewoon 'kanker' te zeggen
Ja dus hoop ook dat een modje hem zo dicht gooit want er is er niet een die met een inhoudelijk argument komt beginnen ze over hart aanval.. en van de trap vallen terwijl er nog niemand gezegd heeft dat je dat maar moet gaan roepen en ropen ze alweer ja en dat dan
pi_76895136
Dus we moeten er mee stoppen omdat er mogelijk mensen gekwetst zouden kunnen worden? Willen degenen die zich gekwetst voelen als ik kanker zeg even melden? Dank.

edit:

II

[ Bericht 5% gewijzigd door 9611Niels op 16-01-2010 17:38:22 ]
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_76895158
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:20 schreef donthate het volgende:

[..]

Ja dus hoop ook dat een modje hem zo dicht gooit want er is er niet een die met een inhoudelijk argument komt beginnen ze over hart aanval.. en van de trap vallen terwijl er nog niemand gezegd heeft dat je dat maar moet gaan roepen en ropen ze alweer ja en dat dan
Nee, jij bent lekker inhoudelijk. Als ik je vraag m'n taal niet zo te verkrachten zeg je dat dat mag omdat je 'anti' bent. En vervolgens maar mekkeren over je 'medemens'...
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:24:00 #84
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_76895170
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:23 schreef 9611Niels het volgende:
Dus we moeten er mee stoppen omdat er mogelijk mensen gekwetst zouden kunnen worden? Willen degenen die zich gekwetst voelen als ik kanker zeg even melden? Dank.
*meldt*
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_76895194
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:15 schreef Choad het volgende:

[..]

Erger als kanker zeggen? Noem eens iets.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_76895230
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:24 schreef IJsblock het volgende:

[..]

*meldt*
Staat genoteerd.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:26:08 #87
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_76895233
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:24 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Hartstilstand?
pi_76895261
quote:

[..]

Bedoel meer zoals je met je matties respectloos kan praten over bepaalde dingen, voor de grap en met humor ook. Iets finaal afbranden, al dan niet terecht, wat die persoon zou laten huilen als die het hoorde Zeker nadat het bier rijkelijk gevloeid heeft wordt er wel eens gevloekt enzo maar we vallen er alleen elkaar mee lastig
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:27:16 #89
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_76895272
quote:

[..]

malaria
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:27:42 #90
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76895292
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:23 schreef Denkbaar het volgende:

[..]

Nee, jij bent lekker inhoudelijk. Als ik je vraag m'n taal niet zo te verkrachten zeg je dat dat mag omdat je 'anti' bent. En vervolgens maar mekkeren over je 'medemens'...
Was sarcastisch ik ben dylect ga maar weer klagen dat het verkeerd gespeld is

Moet ik een verklaring aan jou afleggen gaat dat tegenwoordig zo
pi_76895320
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:26 schreef Choad het volgende:

[..]

Bedoel meer zoals je met je matties respectloos kan praten over bepaalde dingen, voor de grap en met humor ook. Iets finaal afbranden, al dan niet terecht, wat die persoon zou laten huilen als die het hoorde Zeker nadat het bier rijkelijk gevloeid heeft wordt er wel eens gevloekt enzo maar we vallen er alleen elkaar mee lastig
Hehe, op die manier.

Dus nadat jullie dan gedronken hebben, tegen een voorbij rijdende persoon zeggen: hey ploert of iets dergelijks.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_76895343
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:27 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

malaria
Allebei verschrikkelijk, evenals aids.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:29:32 #93
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_76895344
quote:

edit:

I
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_76895354
Als je iets doet dat maatschappelijk niet wenselijk is, wordt dat altijd geclassificeerd als stoer-doen. Triest dat jullie niet doorhebben dat je gewoon iets kunt doen omdat je het zelf wilt. Zonder dat je je ergens dwangmatig tegen af moet zetten.
Derevaun Seraun.
pi_76895379
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:28 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Hehe, op die manier.

Dus nadat jullie dan gedronken hebben, tegen een voorbij rijdende persoon zeggen: hey ploert of iets dergelijks.
Nee niet eens tegen voorbijgangers ofzo hoor. Gewoon in het café praten over studiegenoten enzo, of in de club over chicks die je ziet of randdebielen in de club enzo. Soort mannelijke vorm van roddelen eigenlijk
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:30:32 #96
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_76895382
quote:

edit:

I
Ja, ik.

Ik vind het een overbodige krachtterm die veel mensen kwetst, bijvoorbeeld mensen die een naaste hebben verloren door die ziekte.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:31:28 #97
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_76895412
Kijk, dit is mijn mening:

Ik heb enkele mensen om me heen verloren aan kanker, daarom zal ik zelf het woord niet zo snel gebruiken, dan vloek ik liever als een bootwerker of ik gebruik tyfus of tering en dergelijke.

Maar ik heb een soort van ruggegraat mbt internet gekregen, dat wil zeggen dat ik me er niet meer aan stoor, omdat het toch wordt neergezet in de meeste gevallen door puisterige pubertjes die een beetje willen rellen.
Die hebben nog geen fuck meegemaakt in hun leventje, de gevallen die het wel zijn overkomen even buiten beschouwing gelaten.
Mijn vriendin is een Hagenees, bij haar zat het in haar vocabulaire, maar heeft ook zoiets van: het klinkt best wel asociaal eigenlijk.
Mensen die hier of irl kanker bij alles gebruiken om te provoceren vind ik aandachtstrekkers of hersenloze paupers/tokkies.

My2C.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:31:37 #98
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_76895416
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:29 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Allebei verschrikkelijk, evenals aids.
Aids en malaria zijn niet zo verschrikkelijk als we denken maarja daar moet je iets van over de buitenwereld weten en daar zijn jullie wild vreemd van

Maarja wederom je snapt ht weer niet
pi_76895429
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:30 schreef ynuhh het volgende:

[..]

Ja, ik.

Ik vind het een overbodige krachtterm die veel mensen kwetst, bijvoorbeeld mensen die een naaste hebben verloren door die ziekte.
Ik voel me gekwetst door het woord auto, want mijn ouders zijn overleden in een auto-ongeluk. Wil iedereen die zich gekwetst voelt door het woord auto even melden? Daarnaast voel ik me ook gekwetst door het woord kut, want kut is een overbodige krachtterm.
Derevaun Seraun.
pi_76895444
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 17:30 schreef Choad het volgende:

[..]

Nee niet eens tegen voorbijgangers ofzo hoor. Gewoon in het café praten over studiegenoten enzo, of in de club over chicks die je ziet of randdebielen in de club enzo. Soort mannelijke vorm van roddelen eigenlijk
Als je zo dronken als een tor bent en met zijn allen op elkaar valt en daarbij de deur van het café in tweeen breekt en zodoende op de stoep komt te liggen en er daarna op dat moment een voorbijganger komt, is het niet geheel onmogelijk. Al is de kans nihil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')