Of gewoon: kOnker gaan zeggen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:59 schreef iwrestledabearonce het volgende:
KANKER zooi. Nee, vind het ook niet grappig, maar het komt door de 2 k's in het woord KANKER, die het woord sterk laten klinken. Dus als je kwaad bent kan je gerust KANKER LUL! schreeuwen, het helpt echt!!!
Hart aanval is het meestal gelijk afgelopenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
er gaan meer mensen in Nederland dood aan een hartaanval dan aan kanker. En als je steeds hartaanval zegt zijn ze toch ook niet over de zeik![]()
Met als verschil dat hartaanval nooit als bijvoeglijk naamwoord wordt gebruikt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
er gaan meer mensen in Nederland dood aan een hartaanval dan aan kanker. En als je steeds hartaanval zegt zijn ze toch ook niet over de zeik![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:03 schreef Kieswiel het volgende:
Als de dodelijkheid van iets moet aangeven of ik een woord wel of niet mag gebruiken houdt het ook snel op he. Zeggen dat je met de trap gaat is ook een beetje respectloos voor mensen die hun dierbare hebben verloren aan een valpartij van de trap.
Bepaal jij niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:04 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat is wat als kanker waar mensen jaren lang last van hebben en dan dood gaan... Dat laat veel meer indruk achter als iemand die van de trap valt
Marokkanen dus...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:04 schreef draaijer het volgende:
Fully agree. Ik heb het nooit wat gevonden. Alleen de lagere klasse in ons milieu vinden het leuk om het te gebruiken
Ik ben toen ik 5 jaar was van de trap gevallen. Van de hoogste trede, recht op mijn harses. Het bloed spoot er uit en ik was nog net op tijd bij de huisarts, anders was het wel afgelopen geweest. Dat maakte op mijn ouders toch een behoorlijke indruk destijds.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:04 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat is wat als kanker waar mensen jaren lang last van hebben en dan dood gaan... Dat laat veel meer indruk achter als iemand die van de trap valt
Alsjeblieft zeg, zo kan ik ook zeggen dat kanker je je juist tijd geeft om het lot te accepteren, terwijl het schokkender is als je ineens je moeder ziet vallen en haar hersenpan ziet opensplijten op de grond.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:04 schreef donthate het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:06 schreef Heremeteit het volgende:
Gaat lastig worden voor artsen die een diagnose moeten doorgeven. "Ja meneer, u heeft uhmm.. ja dinges... daar mogen we niet over praten van een of andere fpipo op fok"
Wat een krebsklacht
Ja precies het zelfde als iemand die paar jaar lang steeds verder aftakeltquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:06 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik ben toen ik 5 jaar was van de trap gevallen. Van de hoogste trede, recht op mijn harses. Het bloed spoot er uit en ik was nog net op tijd bij de huisarts, anders was het wel afgelopen geweest. Dat maakte op mijn ouders toch een behoorlijke indruk destijds.
Het woordje KUT mag ook wel aan banden gelegd worden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:45 schreef donthate het volgende:
te zeggen hier op fok vind ik
En neen ts heeft geen problemen met zich zelf ofzo en ts heeft het ook te vaak gedaan![]()
Maar het is kwetsend voor sommige mensen en zie het hier maar te pas en te on pas TS was er al mee gestopt
Nog meer mensen die er ook mee stoppen te gebruiken
Klacht mensen die hierna gewoon doorgaan ermee
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:08 schreef morningstorm het volgende:
je denkt serieus dat je mensen nu niet uitlokt om kanker in dit topic te zeggen? we zitten namelijk op internet, als anonieme lafbekjes
Fo' Real??quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:08 schreef donthate het volgende:
ag gooi hem ook maar dicht had een normale discussie verwacht
Krebs, wat een kutwoord....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:06 schreef Heremeteit het volgende:
Gaat lastig worden voor artsen die een diagnose moeten doorgeven. "Ja meneer, u heeft uhmm.. ja
Wat een krebsklacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |