kutjebefquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:01 schreef Greys het volgende:
Het sneeuwt echt HEEL hard hier!
Len, bij jou ook al?
Hier regent het echt knoerhard.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:01 schreef Greys het volgende:
Het sneeuwt echt HEEL hard hier!
Len, bij jou ook al?
zeg dat, en het komt zeker naar het oosten toe?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
kutjebef![]()
Nu je het zegt![]()
Er ligt alweer een dun laagje overal
quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
Sekseh, dat roodkapje pakje!
Ohhhhhhh, was net alles ontdooid bijna, vallen er hier weer dikke vlokken sneeuw!
Nog een maandje JJHquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
En waar gaan jullie carnavallen?
Hier zie je echt amper mensen in van die prefab pekskes
Ach, het heeft wel wat toch. Van die mannen die hopeloos jong willen blijvenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
Oh nou hij is weg. En het laatste wat hij zei net:
"En ik neem lekker NIETS mee, geen deo, geen tandenborstel, NIETS. Ik ga gewoon meurend naar bed vannacht en kom ook MEUREND weer terug!". Zei hij vol trots
Nou ik ga me vast op morgenmiddag verheugen dan
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
kutjebef![]()
Nu je het zegt![]()
Ik wist ook niet wat ik zagquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
kutjebef![]()
Nu je het zegt![]()
Ik weet het. Dan word Zwolle Sassendonk en hebben we het onbenullig druk. Ik ga hier zelf op maandagavond de stad in.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nog een maandje JJH
Ik trek er dus wel een legging onderaan hé Greys![]()
Bij je buren in Rekem oh-ohen daar wel hoor vorig jaar politiepakjes verpleegsters, middeleeuws gedoe enz gezien.
Tuurlijk, het is traditie. Geen punt, moet ie lekker doenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, het heeft wel wat toch. Van die mannen die hopeloos jong willen blijven![]()
En voor het publiek, anders blijft het bizar rustig.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is traditie. Geen punt, moet ie lekker doen
Morgenmiddag mag hij dan alleen niet piepen, want dan moet hij bijna meteen door omdat hij moet spelen met de band in een kroeg in Zoetermeer. Hoop voor zijn bandgenoten dat ie dan tussendoor wel even onder de douche springt
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
"En ik neem lekker NIETS mee, geen deo, geen tandenborstel, NIETS. Ik ga gewoon meurend naar bed vannacht en kom ook MEUREND weer terug!". Zei hij vol trots
Is Ethiopisch en lekkerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt een grote schaal en daar liggen een soort pannenkoeken op, alleen smaken ze anders, niet zoet. En dan op die pannenkoeken liggen dus gerechtjes, vlees, allerlei verschillende soorten en groenten en sausjes. En dan heb je nog een losse pannenkoek en daar scheur je stukjes af en daarmee pak je dan stukjes vlees enzo en dat eet je opEn de kruiden zijn zoooo heerlijk!
[ afbeelding ]
Oh get, ze zijn ook allemaal hetzelfde dan he?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
Ja klopt. En het publiek zit er wat verder vanaf dan zijn bandleden, dus...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:07 schreef JJH het volgende:
[..]
En voor het publiek, anders blijft het bizar rustig.![]()
Hij drumt toch?
Goed idee!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dan parkeer jij m morgen als ie thuis komt maar meteen in een bad met Lush om te weken
![]()
Ik ben afk
Haha jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Waqt milieubewust!
Voorloig Mythbusters hier.
Hij slaapt bij zijn ouders vannacht geloof ik.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh get, ze zijn ook allemaal hetzelfde dan he?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dan parkeer jij m morgen als ie thuis komt maar meteen in een bad met Lush om te weken
![]()
Ik ben afk
Waarom hebben we geen Ethiopier in Zwolle?quote:
Dat scheelt dan wel, maar als ik mezelf wel eens ruik na een avond doorhalen moet het ook op dat soort afstanden nog te ruiken zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja klopt. En het publiek zit er wat verder vanaf dan zijn bandleden, dus...
[..]
Goed idee!
Fijne avond! Ik ga dat MJ ook maar eens kijken denk ik, met een half oog
Oeh fijn, dan kun je hem meteen onder de douche mikkenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
Tina Turner en d'r caravanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Mythbusters
Eigenlijk gaat het er gewoon om om alles op te blazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |