Zijn al aan het uppenquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent niet gek, want ik zie de oude titel inderdaad ook.
Ze heeft dus alleen het linkje gewijzigd en niet de titel
Pfieuw!quote:
Ik had vanmiddag de sushi al opgegetenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:54 schreef oh-oh het volgende:
Geen sushi gedaan Greys?
Chinees moet ik ook weer es laten bezorgen![]()
Ik ga zo nog ff een uurtje op de bank met mn boeken een bak druiven.
En daarna dat Michael Jackson gedoetje kijken
De mannen noemen dat 'in het vuur kijken' jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In het vuur?
En diagonaal is fijn!
Is wel het makkelijkste ja. PM ff welke stations er allemaal op de lijn zitten van jou richting R'damquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Pfieuw!We moeten nog even een meerij actieplan opstellen voor de 23e denk ik. Ik moet denk ik maar even ergens met de trein heen ofzo?
Ik ga deze film kijken:quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:56 schreef JJH het volgende:
Het is trouwens voor het eerst dat ik sinds eeuwen weer eens op een zaterdagavond thuis ben, en dan is er alleen maar onzin op TV.
Jullie nog tips?
En dat heet dan 'in het vuur kijken'quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had vanmiddag de sushi al opgegeten![]()
[..]
De mannen noemen dat 'in het vuur kijken' ja
Meaning: veel zuipen en sigaren roken in een Noordwijkse kroeg.
Lekker toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Dat valt tegen danquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ja, oer-man-achtigquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dat heet dan 'in het vuur kijken'![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Nou dan ben ik zeker een generatie te jong, want ik heb die uitdrukking nog nooooooooit gehoordquote:
Neh, trekt me niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga deze film kijken:
http://www.tvgids.nl/programma/8916286/Mercury_rising/
quote:
Dat hebben ze vast zelf bedacht ook denk ikquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dan ben ik zeker een generatie te jong, want ik heb die uitdrukking nog nooooooooit gehoord
Bij ons heet dat heel gewoon naar de kloten gaan. Niks meer, niks minder.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dan ben ik zeker een generatie te jong, want ik heb die uitdrukking nog nooooooooit gehoord
Ok.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hebben ze vast zelf bedacht ook denk ik
Het VUUR! De MAN! Oeh! Ah! STOER! HOLBEWONER!
Enzo
Laat ze maar
Waqt milieubewust!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:59 schreef Enfermera het volgende:
Vanaaf gegetenWas erg
![]()
Tis een biokipje geroerbakt in een sjalotje en rode ui met wortel en sperziebonen en een kip-kerrie saus van Fair Trade (die in het kerspakket van manlief zat)en Pandan rijst
![]()
Edit: stomme plaatje doet het niet!dan maar de twitpic link:
http://twitpic.com/ycm5e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |