23 is weer op een zaterdag en ik kan op zo'n korte termijn niet vrij vragen. helaas. "Een volgende keer" ga ik wel mijn best ervoor doen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
24e kon niet vanuit DTH nee... jammer dat je niet mee gaat...
Omschrijf Afrikaans eten eens als je wilt?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook echt enorm zin in![]()
En Afrikaans is zooooooooo lekkerIk kan dat elke dag wel eten.
Geniaal lekker inderdaad.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
zij komt uit de buurt van bockhurst. hoe ze t maakt weet ik niet maar t smaakt echt heerlijk!
23-1quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is de huidige tussenstand mbt DTH?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys mompelt iets over een lijstje in de OP
Je hebt een grote schaal en daar liggen een soort pannenkoeken op, alleen smaken ze anders, niet zoet. En dan op die pannenkoeken liggen dus gerechtjes, vlees, allerlei verschillende soorten en groenten en sausjes. En dan heb je nog een losse pannenkoek en daar scheur je stukjes af en daarmee pak je dan stukjes vlees enzo en dat eet je opquote:Op zaterdag 16 januari 2010 @ 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Omschrijf Afrikaans eten eens als je wilt?
Wat moet ik me er bij voorstellen?
En wat leuk dat het er dan morgen eindelijk van komt dat ze komen!
Die gaan mee... heb geen lijstje (meer) van wie niet gaat en wie twijfelt. Dat zien we vanzelf wel denk ik (kan wel een lijstje maken maar daar heb ik nu geen zin inquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat weet ik doos, maar wie gaat wel, wie niet, wie twijfelt...
klinkt lekkerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt een grote schaal en daar liggen een soort pannenkoeken op, alleen smaken ze anders, niet zoet. En dan op die pannenkoeken liggen dus gerechtjes, vlees, allerlei verschillende soorten en groenten en sausjes. En dan heb je nog een losse pannenkoek en daar scheur je stukjes af en daarmee pak je dan stukjes vlees enzo en dat eet je opEn de kruiden zijn zoooo heerlijk!
[ afbeelding ]
Het heet geen dierenTEhuisquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:37 schreef tombolafan het volgende:
voor luie loveless:
[ afbeelding ]![]()
![]()
WE GAAN NAAR HET DIERENTEHUIS IN AARLE-RIXTEL
![]()
![]()
![]()
Oh dat ziet er echt zaaaaaaalig uit!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt een grote schaal en daar liggen een soort pannenkoeken op, alleen smaken ze anders, niet zoet. En dan op die pannenkoeken liggen dus gerechtjes, vlees, allerlei verschillende soorten en groenten en sausjes. En dan heb je nog een losse pannenkoek en daar scheur je stukjes af en daarmee pak je dan stukjes vlees enzo en dat eet je opEn de kruiden zijn zoooo heerlijk!
[ afbeelding ]
Ja is het ook! En ik ben echt een hele moeilijke eter, dus het is vrij wonderbaarlijk dat ik het lustquote:
Ja, ik ben ook slecht in de smaak omschrijven, maar het is wel anders.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 @ 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat ziet er echt zaaaaaaalig uit!
Die pannenkoek enzo klinkt wat roti achtig, maar toch is het heel anders zie ik!
en daar kom je nu pas mee!!!!quote:
quote:
ja ja ja ja...quote:
je sihig!!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:43 schreef Ml-etje het volgende:
jummie wat komt er hier lekker eten voorbij
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je sihig!!!!![]()
![]()
Was dr nu weer mis mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:46 schreef tombolafan het volgende:
pffffffff, ik ga even slapen...![]()
ben niet helemaal 100%, hopen dat t straks beter gaat...
quote:
Ik dacht dat je die wel zo begrijpen omdat je me al een beetje kent. Niet echt het rustige type, denk ik tochquote:
Ik plaag je ook maar.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die wel zo begrijpen omdat je me al een beetje kent. Niet echt het rustige type, denk ik toch
Hihiquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat is gek... ik zie de oude link, maar als ik klik krijg ik het nieuwe topic?
echt, ik zie de titel van het vorige (dichte) topic en als ik er op klik krijg ik het nieuwe...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:49 schreef Greys het volgende:
Ik snap ook niet wat er mis is met de sig van Ml-etje
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat loop je allemaal te kutten tombola?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
Zooooooo, ff Chinees gegeten. Heer G moet een ondergrondje hebben voor zijn stapavond van vanavond
De mannen gaan 'in het vuur kijken'![]()
Dus die komt morgenmiddag weer terug, een uur in de wind stinkend. En ik kan diagonaal vannacht!
NOG 12 MINUTEN?!?!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik plaag je ook maar.![]()
Niet teveel, want dan ga je schreeuwen
Ga maar even liggen Tombola, het komt allemaal goed. Papa en Mama zijn niet boosquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
echt, ik zie de titel van het vorige (dichte) topic en als ik er op klik krijg ik het nieuwe...![]()
Roep je dat ook naar je vriendjequote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
NOG 12 MINUTEN?!?!![]()
Zoiets bedoel je?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Roep je dat ook naar je vriendje![]()
In het vuur?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
Zooooooo, ff Chinees gegeten. Heer G moet een ondergrondje hebben voor zijn stapavond van vanavond
De mannen gaan 'in het vuur kijken'![]()
Dus die komt morgenmiddag weer terug, een uur in de wind stinkend. En ik kan diagonaal vannacht!
Dan mag hetquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wel als hij me op moet halen van een station
Je bent niet gek, want ik zie de oude titel inderdaad ook.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
echt, ik zie de titel van het vorige (dichte) topic en als ik er op klik krijg ik het nieuwe...![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |