Ik hoop dat je lastminute beslist wel te komen, lijkt me wel gezelligquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet het nog nietBen zo'n lastminute beslisser. Maar reken er maar niet op
[..]![]()
Ja, zie mn vorige post!
Dat was het erge, ze geloofden dat ik 36 ben en hebben dat ook op het pasje gezetquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En geloofden ze dat?????
Ik heb in het begin van mijn baan bij de supermarkt veeeeel te veel verdiend omdat mn baas mn geboortedatum verkeerd had overgenomen en ik ineens 5 jaar ouder was (met bijbehorend uurloon)
Nog terug moeten betalen? Nee toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En geloofden ze dat?????
Ik heb in het begin van mijn baan bij de supermarkt veeeeel te veel verdiend omdat mn baas mn geboortedatum verkeerd had overgenomen en ik ineens 5 jaar ouder was (met bijbehorend uurloon)
das zo lekker! mn huisgenootje maakt dat vakerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:15 schreef JJH het volgende:
Ik ga dus de 23 niet mee, 24 kon eventueel wel, maar dat is helemaal van de kalende af zag ik.
Ik was trouwens op zoek naar een recept voor Maultaschen, dat is een Schwabisch recept wat ik afgelopen week gegeten heb. Het is geniaal lekker maar kost best wat moeite om te maken zie ik. http://www.sneeuwweek.nl/recept_2.htm
Nou, "zak in de jacuzzi" klonk een beetje alsof mijn jacuzzi stuk zou gaanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want?
Ik maak 'm stuk ofzo?
Wat ben je van plan dan met mij in die jacuzzi van je
bah, waarom moet je naar buiten dan???quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Woohoo
Ik herken wat je zegt van het rekening houden met... Ziggy wordt dunner en de laatste tijd kotst ze ook af en toeDus dan ga je toch denken... Maar verder is ze gewoon haar chago zelf
[..]
Mja, in principe wel! Ik moet straks naarbuiten
en ik heb zo'n niksdag juist, hang heel de dag al op de bank een beetje tv te kijken
Ik moet nog even zin kweken geloof ik
*draait hard Muse*
Hier alles goed? Ik heb niet echt bijgelezen, las alleen dat over Bink.
Nou je zou je nog door kunnen voor 26 hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was het erge, ze geloofden dat ik 36 ben en hebben dat ook op het pasje gezet
Komt ze uit die streek? En krijgt ze het een beetje voor elkaar?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
das zo lekker! mn huisgenootje maakt dat vaker
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 @ 18:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hoop dat je lastminute beslist wel te komen, lijkt me wel gezellig
Nou, ik kijk komende week nog wel evenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 @ 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bah, waarom moet je naar buiten dan???
En stiekem hoop ik gewoon toch dat je mee gaat de 23e
Ahquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, "zak in de jacuzzi" klonk een beetje alsof mijn jacuzzi stuk zou gaan![]()
Verder ben ik heel lief en rustig enzo, dus maak je maar niet druk
Dat zeg je ook alleen maar omdat je net mijn postgeschiedenis hebt gezienquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou je zou je nog door kunnen voor 26 hoor
wel in Amsterdam of ook nog treinen? Meet van wie/wat?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik kijk komende week nog wel even
Ik 'moet' naar een FOK!meetingIk moet natuurlijk niet persé, maar ik heb al gezegd dat ik kom en Re is er al heen en ik heb het gewoon zo koud al heel de dag dus geen zin
Maar ik moet me er zo maar even overheen zetten
Ja, je moet maar zien hoe druk je het hebt en hoeveel zin je hebt enzo!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik kijk komende week nog wel even
Ik 'moet' naar een FOK!meetingIk moet natuurlijk niet persé, maar ik heb al gezegd dat ik kom en Re is er al heen en ik heb het gewoon zo koud al heel de dag dus geen zin
Maar ik moet me er zo maar even overheen zetten
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je net mijn postgeschiedenis hebt gezien
Ik ben áltijd lief en rustig, dat weet je tochquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah![]()
Maar je bent toch niet aaaaaaaaaaltijd zo lief en rustig hé
Das ook saai danquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben áltijd lief en rustig, dat weet je toch![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga even eten, tot zo!
Ja in Amsterdam en van de crew is het.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 @ 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
wel in Amsterdam of ook nog treinen? Meet van wie/wat?
En uiteraard lijkt 't mij ook leuk als je gewoon de 23emeegaat
Ja, doe ikquote:Op zaterdag 16 januari 2010 @ 18:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, je moet maar zien hoe druk je het hebt en hoeveel zin je hebt enzo!![]()
Klinkt leukquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja in Amsterdam en van de crew is het.
[..]
Ja, doe ik
Wat trouwens wel leuk is: morgen komen EINDELIJK mn moeder en zus naar Amsterdam. Dat was al tig keer afgezegd vanwege de sneeuw en mijn verjaardagEn we gaan 's avonds Afrikaans eten YEAH
ik zou ze aanklagen...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was het erge, ze geloofden dat ik 36 ben en hebben dat ook op het pasje gezet
nee gelukkig niet... was eerst bang van wel (want ik was jong en had bijna alles al opgemaakt natuurlijk...quote:
Ja, ik heb er ook echt enorm zin inquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:15 schreef JJH het volgende:
Ik ga dus de 23 niet mee, 24 kon eventueel wel, maar dat is helemaal van de kalende af zag ik.
zij komt uit de buurt van bockhurst. hoe ze t maakt weet ik niet maar t smaakt echt heerlijk!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Komt ze uit die streek? En krijgt ze het een beetje voor elkaar?
* Greys mompelt iets over een lijstje in de OPquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is de huidige tussenstand mbt DTH?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |