Maar wel een supermarkt en schitterende natuurquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Prachtig dorp? die brug en dat kroegje, ze hebben daar geeneens een pinautomaat!![]()
Dat wel, het ligt midden in ed weerribben.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar wel een supermarkt en schitterende natuur![]()
Heeft Bink ook overgegeven dan Greys?
FIPOOOOOOOOOO!![]()
Heeft ze dat wel vaker?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
Fail
Nee, Ing, niet overgegeven.
Ze ligt er bij als een vloerkleedje nu. Tukkie op haar kleedje.
Maar ze komt gewoon heel lamlendig over.
Misschien heeft ze gewoon een baaldag en nergens zin in.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
Fail
Nee, Ing, niet overgegeven.
Ze ligt er bij als een vloerkleedje nu. Tukkie op haar kleedje.
Maar ze komt gewoon heel lamlendig over.
das ook lekkerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien heeft ze gewoon een baaldag en nergens zin in.
Ze hijgt nu niet, helemaal niet meer sinds we thuis zijn eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heeft ze dat wel vaker?
Ze is niet benauwd toch?
Bink heeft altijd zin in het bosquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien heeft ze gewoon een baaldag en nergens zin in.
Ze komt er vast weer boven opquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hijgt nu niet, helemaal niet meer sinds we thuis zijn eigenlijk.
In het bos wel en dat vond ik gek omdat het koud is. Maar het lijkt wel of ze toch echt last van de kou had, want sinds we thuis zijn hijgt ze niet meer.
[..]
Bink heeft altijd zin in het bos
Dus dat is wel een beetje gek. Even goed in de gaten houden.
Daarna nog 4 hele blije hondjes, met 4 schoteltjes slagroomquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:41 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is speciaal voor Nieslief, de mix zat in mijn SeSa pakje!![]()
Ze zijn heerlijk geworden, ik had er in rum geweekte rozijnen, appeltjes, kaneel en amandel door gedaan.
Ze zijn goddelijk, we hebben er net 2 de man met slagroom erbij opgegeten!
Ja, vervelend is dat, je maakt je gelijk toch altijd zorgen. dikkequote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hijgt nu niet, helemaal niet meer sinds we thuis zijn eigenlijk.
In het bos wel en dat vond ik gek omdat het koud is. Maar het lijkt wel of ze toch echt last van de kou had, want sinds we thuis zijn hijgt ze niet meer.
[..]
Bink heeft altijd zin in het bos
Dus dat is wel een beetje gek. Even goed in de gaten houden.
Als ze lamlendig blijft, zou ik haar straks wel even temperaturen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:37 schreef Greys het volgende:
Ja komt wel weer goed hoor*afklopt*
Maar ik vond het zo zielig dat we eindelijk weer eens naar het bos gingen en dat ze zich dan zo rot voelt
Heb niet het idee dat ik de DA moet bellen ofzo, heb geen paniek. Maar het is wel sneu.
En ze is natuurlijk bijna 14, dus ik hou er toch elke keer bij zoiets een beetje rekening mee dat dit het zou kunnen zijnTenminste, daar probeer ik rekening mee te houden. Maar het lukt niet
![]()
Mooie foto's! Bedankt Ing, op dit forum ga ik vaker kijken! Kwijlquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Daar kun je geen rekening mee houden Greys![]()
Onze hond is 16 geworden, dus dat gaat Bink minstens halen.
Strega, doe es niet![]()
![]()
Fotospam!![]()
Het grote FOK! Foto's van Beautiful Britjes Topic #3
Ziet er ook echt heerlijk uit!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:41 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn heerlijk geworden, ik had er in rum geweekte rozijnen, appeltjes, kaneel en amandel door gedaan.
Had je een foto van de beeb gemaakt?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:50 schreef Ynske het volgende:
k ben helemaal trots op hoe de foto op t kaartje uitziet
@greys, t kan ook van de kou zijn idd dat ze last had met ademen. lekker wat mee tutten vandaag, gaat t morgen vast weer een stuk beter
yeps, afgelopen zondag, kleine was donderdag geboren.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Had je een foto van de beeb gemaakt?
Wat leuk!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
yeps, afgelopen zondag, kleine was donderdag geboren.
Erg he.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:20 schreef JJH het volgende:
Zulks een onbenullig tijdstip om boodschappen te doen.![]()
Ik had honger en de winkel was zowat leeg, nu zit ik opgescheept met wit tijgerbrood.
Impulsaankopen heb ik trouwens weten te beperken tot één of andere shoarmawrapsnack en een reep chocolade.
Vroagah toen ik nog bij de Albert Heijn werkte werd er gewoon de hele dag door brood afgebakken. het fabrieksbrood was tegen het eind van de middag dan vaak wel op, maar je kon altijd nog vers brood krijgen, tot sluitingtijd aan toe.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Erg he.Ik vind dat ook altijd zo hopeloos dat het brood dan al op is op een zaterdag. Ja, snap het ook weer wel, maar het lijkt wel alsof iedereen altijd aan het hamsteren is voor de zondag, omdat de winkels dan niet open zijn (wat nu ook steeds minder voorkomt).
Beter nog. Chocola met hazelnoten!quote:Chocolaaaaaaaaaa![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:41 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heet douchen tenzij je met de ijsberen en pinguins gezwommen hebt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik ook, soort van.![]()
In blijdorp stukje gelopen met dit weer
Blijdorpquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ik ook, soort van.![]()
In blijdorp stukje gelopen met dit weer
Het giet hier van de regenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
BlijdorpAbbonnementjes gehaald dus?
Maareh, hoe bedoel je soort van? Regent het daar? Hier is het droog!
Hou je weer een mannenavondquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het giet hier van de regen![]()
Toen we gingen begon het zachtjes te regenen, toen ff abo's gehaald, Oceanium in, en toen we daar uit kwamen giette het, dus maar ff die van mij bij haar thuis afgezet en ff zelf inkopen voor vanavond gedaan
Yess, het word waarschijnlijk Inglourious Basterds. Heb net ff chips gehaald en wat fris, en de anderen gedirigeerd frituurmeuk en bier mee te nemenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hou je weer een mannenavond?
Ik heb jouw advies opgevolgd van gisterMhehehehehe
giette het?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het giet hier van de regen![]()
Toen we gingen begon het zachtjes te regenen, toen ff abo's gehaald, Oceanium in, en toen we daar uit kwamen giette het, dus maar ff die van mij bij haar thuis afgezet en ff zelf inkopen voor vanavond gedaan
Ah, da's wel een leuke film om met je vrienden te kijken denk ikquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Yess, het word waarschijnlijk Inglourious Basterds. Heb net ff chips gehaald en wat fris, en de anderen gedirigeerd frituurmeuk en bier mee te nemen![]()
Ah, was het geslaagd?
Heb het eea gedownload, komt vast goedquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah, da's wel een leuke film om met je vrienden te kijken denk ik![]()
Tuuuuuuurlijk
Arme Bobquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb het eea gedownload, komt vast goed![]()
Bier wat ik had ligt vast koud, en een flessie ice-tea voor de BOB![]()
Viespeukje![]()
Niks hoor lief...quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:02 schreef Loveless85 het volgende:
Oh
goot![]()
Ik heb écht een kutdag, ik stond net ook bij de pomp, was de pincode van m'n tankpasje vergeten, en bij het abo-hok van Blijdorp gaf ik bijna de verkeerde postcode
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:02 schreef Loveless85 het volgende:
Oh
goot![]()
Ik heb écht een kutdag, ik stond net ook bij de pomp, was de pincode van m'n tankpasje vergeten, en bij het abo-hok van Blijdorp gaf ik bijna de verkeerde postcode
maar je bent wel lief!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:02 schreef Loveless85 het volgende:
Oh
goot![]()
Jij niet als het lekker bij jou thuis isquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, iemand moet de sjaak zijn.
Wellus
Nee daarom, ik hoef nergens meer heenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij niet als het lekker bij jou thuis is![]()
Daar gáát ons schema
Wees maar blij dat je niet het verkeerde geboortejaar gaf.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:02 schreef Loveless85 het volgende:
Oh
goot![]()
Nou niks mis met in ene 10 jaar jonger zijn tochquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je niet het verkeerde geboortejaar gaf.
Zoals ik.
Ik was ineens 36
Zak in een jacuzziquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou niks mis met in ene 10 jaar jonger zijn toch
Not mine, not mine!quote:
quote:
Woohooquote:Op zaterdag 16 januari 2010 @ 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Een beetje! [afbeelding] Ze heeft net wat gegeten! [afbeelding]
quote:
Want?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Not mine, not mine!![]()
Die wil ik graag nog even houden
Ik weet het nog nietquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 @ 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Blissbeeb
Alles wel in huize Ziggy en Spider?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je niet het verkeerde geboortejaar gaf.
Zoals ik.
Ik was ineens 36
Ik hoop dat je lastminute beslist wel te komen, lijkt me wel gezelligquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet het nog nietBen zo'n lastminute beslisser. Maar reken er maar niet op
[..]![]()
Ja, zie mn vorige post!
Dat was het erge, ze geloofden dat ik 36 ben en hebben dat ook op het pasje gezetquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En geloofden ze dat?????
Ik heb in het begin van mijn baan bij de supermarkt veeeeel te veel verdiend omdat mn baas mn geboortedatum verkeerd had overgenomen en ik ineens 5 jaar ouder was (met bijbehorend uurloon)
Nog terug moeten betalen? Nee toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En geloofden ze dat?????
Ik heb in het begin van mijn baan bij de supermarkt veeeeel te veel verdiend omdat mn baas mn geboortedatum verkeerd had overgenomen en ik ineens 5 jaar ouder was (met bijbehorend uurloon)
das zo lekker! mn huisgenootje maakt dat vakerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:15 schreef JJH het volgende:
Ik ga dus de 23 niet mee, 24 kon eventueel wel, maar dat is helemaal van de kalende af zag ik.
Ik was trouwens op zoek naar een recept voor Maultaschen, dat is een Schwabisch recept wat ik afgelopen week gegeten heb. Het is geniaal lekker maar kost best wat moeite om te maken zie ik. http://www.sneeuwweek.nl/recept_2.htm
Nou, "zak in de jacuzzi" klonk een beetje alsof mijn jacuzzi stuk zou gaanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want?
Ik maak 'm stuk ofzo?
Wat ben je van plan dan met mij in die jacuzzi van je
bah, waarom moet je naar buiten dan???quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Woohoo
Ik herken wat je zegt van het rekening houden met... Ziggy wordt dunner en de laatste tijd kotst ze ook af en toeDus dan ga je toch denken... Maar verder is ze gewoon haar chago zelf
[..]
Mja, in principe wel! Ik moet straks naarbuiten
en ik heb zo'n niksdag juist, hang heel de dag al op de bank een beetje tv te kijken
Ik moet nog even zin kweken geloof ik
*draait hard Muse*
Hier alles goed? Ik heb niet echt bijgelezen, las alleen dat over Bink.
Nou je zou je nog door kunnen voor 26 hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was het erge, ze geloofden dat ik 36 ben en hebben dat ook op het pasje gezet
Komt ze uit die streek? En krijgt ze het een beetje voor elkaar?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
das zo lekker! mn huisgenootje maakt dat vaker
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 @ 18:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hoop dat je lastminute beslist wel te komen, lijkt me wel gezellig
Nou, ik kijk komende week nog wel evenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 @ 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bah, waarom moet je naar buiten dan???
En stiekem hoop ik gewoon toch dat je mee gaat de 23e
Ahquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, "zak in de jacuzzi" klonk een beetje alsof mijn jacuzzi stuk zou gaan![]()
Verder ben ik heel lief en rustig enzo, dus maak je maar niet druk
Dat zeg je ook alleen maar omdat je net mijn postgeschiedenis hebt gezienquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou je zou je nog door kunnen voor 26 hoor
wel in Amsterdam of ook nog treinen? Meet van wie/wat?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik kijk komende week nog wel even
Ik 'moet' naar een FOK!meetingIk moet natuurlijk niet persé, maar ik heb al gezegd dat ik kom en Re is er al heen en ik heb het gewoon zo koud al heel de dag dus geen zin
Maar ik moet me er zo maar even overheen zetten
Ja, je moet maar zien hoe druk je het hebt en hoeveel zin je hebt enzo!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Nou, ik kijk komende week nog wel even
Ik 'moet' naar een FOK!meetingIk moet natuurlijk niet persé, maar ik heb al gezegd dat ik kom en Re is er al heen en ik heb het gewoon zo koud al heel de dag dus geen zin
Maar ik moet me er zo maar even overheen zetten
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je net mijn postgeschiedenis hebt gezien
Ik ben áltijd lief en rustig, dat weet je tochquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah![]()
Maar je bent toch niet aaaaaaaaaaltijd zo lief en rustig hé
Das ook saai danquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben áltijd lief en rustig, dat weet je toch![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga even eten, tot zo!
Ja in Amsterdam en van de crew is het.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 @ 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
wel in Amsterdam of ook nog treinen? Meet van wie/wat?
En uiteraard lijkt 't mij ook leuk als je gewoon de 23emeegaat
Ja, doe ikquote:Op zaterdag 16 januari 2010 @ 18:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, je moet maar zien hoe druk je het hebt en hoeveel zin je hebt enzo!![]()
Klinkt leukquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja in Amsterdam en van de crew is het.
[..]
Ja, doe ik
Wat trouwens wel leuk is: morgen komen EINDELIJK mn moeder en zus naar Amsterdam. Dat was al tig keer afgezegd vanwege de sneeuw en mijn verjaardagEn we gaan 's avonds Afrikaans eten YEAH
ik zou ze aanklagen...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was het erge, ze geloofden dat ik 36 ben en hebben dat ook op het pasje gezet
nee gelukkig niet... was eerst bang van wel (want ik was jong en had bijna alles al opgemaakt natuurlijk...quote:
Ja, ik heb er ook echt enorm zin inquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:15 schreef JJH het volgende:
Ik ga dus de 23 niet mee, 24 kon eventueel wel, maar dat is helemaal van de kalende af zag ik.
zij komt uit de buurt van bockhurst. hoe ze t maakt weet ik niet maar t smaakt echt heerlijk!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Komt ze uit die streek? En krijgt ze het een beetje voor elkaar?
* Greys mompelt iets over een lijstje in de OPquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is de huidige tussenstand mbt DTH?
23 is weer op een zaterdag en ik kan op zo'n korte termijn niet vrij vragen. helaas. "Een volgende keer" ga ik wel mijn best ervoor doen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
24e kon niet vanuit DTH nee... jammer dat je niet mee gaat...
Omschrijf Afrikaans eten eens als je wilt?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook echt enorm zin in![]()
En Afrikaans is zooooooooo lekkerIk kan dat elke dag wel eten.
Geniaal lekker inderdaad.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
zij komt uit de buurt van bockhurst. hoe ze t maakt weet ik niet maar t smaakt echt heerlijk!
23-1quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
Wat is de huidige tussenstand mbt DTH?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys mompelt iets over een lijstje in de OP
Je hebt een grote schaal en daar liggen een soort pannenkoeken op, alleen smaken ze anders, niet zoet. En dan op die pannenkoeken liggen dus gerechtjes, vlees, allerlei verschillende soorten en groenten en sausjes. En dan heb je nog een losse pannenkoek en daar scheur je stukjes af en daarmee pak je dan stukjes vlees enzo en dat eet je opquote:Op zaterdag 16 januari 2010 @ 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Omschrijf Afrikaans eten eens als je wilt?
Wat moet ik me er bij voorstellen?
En wat leuk dat het er dan morgen eindelijk van komt dat ze komen!
Die gaan mee... heb geen lijstje (meer) van wie niet gaat en wie twijfelt. Dat zien we vanzelf wel denk ik (kan wel een lijstje maken maar daar heb ik nu geen zin inquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat weet ik doos, maar wie gaat wel, wie niet, wie twijfelt...
klinkt lekkerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt een grote schaal en daar liggen een soort pannenkoeken op, alleen smaken ze anders, niet zoet. En dan op die pannenkoeken liggen dus gerechtjes, vlees, allerlei verschillende soorten en groenten en sausjes. En dan heb je nog een losse pannenkoek en daar scheur je stukjes af en daarmee pak je dan stukjes vlees enzo en dat eet je opEn de kruiden zijn zoooo heerlijk!
[ afbeelding ]
Het heet geen dierenTEhuisquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:37 schreef tombolafan het volgende:
voor luie loveless:
[ afbeelding ]![]()
![]()
WE GAAN NAAR HET DIERENTEHUIS IN AARLE-RIXTEL
![]()
![]()
![]()
Oh dat ziet er echt zaaaaaaalig uit!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt een grote schaal en daar liggen een soort pannenkoeken op, alleen smaken ze anders, niet zoet. En dan op die pannenkoeken liggen dus gerechtjes, vlees, allerlei verschillende soorten en groenten en sausjes. En dan heb je nog een losse pannenkoek en daar scheur je stukjes af en daarmee pak je dan stukjes vlees enzo en dat eet je opEn de kruiden zijn zoooo heerlijk!
[ afbeelding ]
Ja is het ook! En ik ben echt een hele moeilijke eter, dus het is vrij wonderbaarlijk dat ik het lustquote:
Ja, ik ben ook slecht in de smaak omschrijven, maar het is wel anders.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 @ 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat ziet er echt zaaaaaaalig uit!
Die pannenkoek enzo klinkt wat roti achtig, maar toch is het heel anders zie ik!
en daar kom je nu pas mee!!!!quote:
quote:
ja ja ja ja...quote:
je sihig!!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:43 schreef Ml-etje het volgende:
jummie wat komt er hier lekker eten voorbij
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je sihig!!!!![]()
![]()
Was dr nu weer mis mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:46 schreef tombolafan het volgende:
pffffffff, ik ga even slapen...![]()
ben niet helemaal 100%, hopen dat t straks beter gaat...
quote:
Ik dacht dat je die wel zo begrijpen omdat je me al een beetje kent. Niet echt het rustige type, denk ik tochquote:
Ik plaag je ook maar.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die wel zo begrijpen omdat je me al een beetje kent. Niet echt het rustige type, denk ik toch
Hihiquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat is gek... ik zie de oude link, maar als ik klik krijg ik het nieuwe topic?
echt, ik zie de titel van het vorige (dichte) topic en als ik er op klik krijg ik het nieuwe...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:49 schreef Greys het volgende:
Ik snap ook niet wat er mis is met de sig van Ml-etje
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat loop je allemaal te kutten tombola?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
Zooooooo, ff Chinees gegeten. Heer G moet een ondergrondje hebben voor zijn stapavond van vanavond
De mannen gaan 'in het vuur kijken'![]()
Dus die komt morgenmiddag weer terug, een uur in de wind stinkend. En ik kan diagonaal vannacht!
NOG 12 MINUTEN?!?!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik plaag je ook maar.![]()
Niet teveel, want dan ga je schreeuwen
Ga maar even liggen Tombola, het komt allemaal goed. Papa en Mama zijn niet boosquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
echt, ik zie de titel van het vorige (dichte) topic en als ik er op klik krijg ik het nieuwe...![]()
Roep je dat ook naar je vriendjequote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
NOG 12 MINUTEN?!?!![]()
Zoiets bedoel je?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Roep je dat ook naar je vriendje![]()
In het vuur?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
Zooooooo, ff Chinees gegeten. Heer G moet een ondergrondje hebben voor zijn stapavond van vanavond
De mannen gaan 'in het vuur kijken'![]()
Dus die komt morgenmiddag weer terug, een uur in de wind stinkend. En ik kan diagonaal vannacht!
Dan mag hetquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wel als hij me op moet halen van een station
Je bent niet gek, want ik zie de oude titel inderdaad ook.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
echt, ik zie de titel van het vorige (dichte) topic en als ik er op klik krijg ik het nieuwe...![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |