Ook wel alleen, vooral de langere wandelingen doe ik graag in de ochtend als hij aan het werk is maar meestal met vriend.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:25 schreef Laureline het volgende:
Wandel jij eigenlijk meestal alleen, uniekhoorn? Of altijd met je vriend?
Ik heb dat ook een keer gehad Merel, met een jongen:Ik leerde hem kennen tijdens een basketbal toernooi en hij heeft 3 nachten op een rij mij mij gelogeerd (geen seks gehad! wel gezoend) en het klikte echt geweldig goed... Superleuke dagen gehad elkaar een beetje leren kennen, daarna zouden we nog verder gaan daten en ik heb nooit meer iets van hem gehoord...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:14 schreef Merel het volgende:
Co, ik heb nu ook een iPhone, sinds vandaag. En ik vind het maar ingewikkeld! Leuk, maar ingewikkeld.
Vanavond naar het theater. Maar eerst maar eens ontdekken hoe ik m'n telefoon dat op stil moet zetten
McDate lijkt ondertussen spoorloos. Of er is iets heel erg mis, of hij is gewoon laf. Ik vind 't echt heel vreemd
Lijstje van vandaag:
O - pak goedemorgen drinkontbijt
L - brood met kroketten
D - weet ik nog niet
Hij wil denk ik een naamsverandering, naar McMightystupid ofzo. En Merel, denk je dat 'goede' uit goedemorgen op de inhoud slaat?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:14 schreef Merel het volgende:
Co, ik heb nu ook een iPhone, sinds vandaag. En ik vind het maar ingewikkeld! Leuk, maar ingewikkeld.
Vanavond naar het theater. Maar eerst maar eens ontdekken hoe ik m'n telefoon dat op stil moet zetten
McDate lijkt ondertussen spoorloos. Of er is iets heel erg mis, of hij is gewoon laf. Ik vind 't echt heel vreemd
Lijstje van vandaag:
O - pak goedemorgen drinkontbijt
L - brood met kroketten
D - weet ik nog niet
Nee, maar ik had dorst en nog niet ontbeten, leek me een prima combiquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:19 schreef loveli het volgende:
En Merel, denk je dat 'goede' uit goedemorgen op de inhoud slaat?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:23 schreef Merel het volgende:
[..]
Nee, maar ik had dorst en nog niet ontbeten, leek me een prima combi
Ik ben heel erg geneigd om een smsje te sturen met "je mag best gewoon zeggen dat je me niet leuk vindt hoor, niks meer van je later horen is wel erg laf", want ook met gebroken poten in ziekenhuizen kun je smsenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en ik 'hoop' voor dudeywhatshisface dat ie in het ziekenhuis ligt met een gebroken poot ofzo, en je dan vervolgens overlaad met excuses en attenties.
Ik zeg: doenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben heel erg geneigd om een smsje te sturen met "je mag best gewoon zeggen dat je me niet leuk vindt hoor, niks meer van je later horen is wel erg laf", want ook met gebroken poten in ziekenhuizen kun je smsen
Waarom zou je dat eigenlijk niet doen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ben heel erg geneigd om een smsje te sturen met "je mag best gewoon zeggen dat je me niet leuk vindt hoor, niks meer van je later horen is wel erg laf", want ook met gebroken poten in ziekenhuizen kun je smsen
Hij heeft nog 24 uurquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:50 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Waarom zou je dat eigenlijk niet doen?
En dan zo'n pijnlijk gesprek moeten voeren?quote:
Dat is zo ja, alleen bij sms denken sommige mensen na een bericht: "als het zo moet, laat dan maar" en dan weet je nog niks.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:54 schreef Merel het volgende:
[..]
En dan zo'n pijnlijk gesprek moeten voeren?
"Nee ik vind je inderdaad niet leuk"
"Oké doei"
Ik hou niet van bellen sowieso.
Bellen met iemand die je niet echt goed kent is inderdaad kut.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:54 schreef Merel het volgende:
[..]
En dan zo'n pijnlijk gesprek moeten voeren?
"Nee ik vind je inderdaad niet leuk"
"Oké doei"
Ik hou niet van bellen sowieso.
That's the spirit, gurlpowâhh!quote:
quote:
Props voor je gezonde maaltijd hoor, Shinyfacequote:
Heb je je pakje al opgehaald?quote:
Heb hem gewoon bezorgd gekregen hoor! En ik ben vooral erg blij met dat masker, want ik zie er de laatste tijd uit als een dooiequote:
Iedereen heeft hetzelfde gekregenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:41 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Heb hem gewoon bezorgd gekregen hoor! En ik ben vooral erg blij met dat masker, want ik zie er de laatste tijd uit als een dooie. Dus thanks! Wat hebben de mannen daarvoor in de plaats gekregen?
Ja, dat was geloof ik de reden dat je destijds wegbleef hè?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:47 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Het is weer ouderwets gezellig, zag ik...Gekibbel over wat gezond is en hoeveel kilo's er kwijt zijn.
Waar is je kont gebleven? Ik zie ineens borsten!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:16 schreef sigme het volgende:.
Ik ben vandaag gaan fietsen naar het dichtstbijzijnde stadje (12km). Niet dat ik daar wat te doen had, maar het leek me beter om maar weer eens wat te bewegen. Was zowaar best lekker. Stevig windje. maar meestal van opzij.
Een zwart rokje, een warm vest, pantoffellaarzen. Oh ja, en champignons en broccoli.
Neem dan een beetje sap, en vul verder het glas met spa rood! Heb je toch de smaak en het frisdrankgevoel, maar minder suiker, en je zit eerder vol door de bubbels.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:00 schreef Viking84 het volgende:
O, het is alweer over, hoor, uniekje!.
Ik heb me voorgenomen om minder cola light en sapjes te gaan drinken. Weet nog niet hoe ik het wil organiseren: max 1 glas cola light per dag (meer dan dat sws niet) of alleen in het weekend cola en voor de rest water en thee. Dat is natuurlijk de beste oplossing. Dit alles ivm m'n tanden. Ik merk dat ze er niet zo goed tegen kunnen.
Ik heb de kont even verwisseld voor de tieten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:03 schreef Laureline het volgende:
[..]
Waar is je kont gebleven? Ik zie ineens borsten!
Ik voer de tieten meestal niet erg lang. Ze bevonden zich daar op een Marokkaans strand, met spiegeltjes & kraaltjes. Leuke wildkampeerplaats bij een gehuchtje.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:26 schreef Monidique het volgende:
Elke vrouw zou verplicht moeten worden de aanwezigheid van tieten extra prominent duidelijk te maken.
Preciesquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Klinkt goed hoor, Milady![]()
Ik eet gewoon niet iedere avond carbs, scheelt ook al wat I guess. Maar als je gewoon gezonde hoeveelheden normaal voedsel eet (en daar reken ik chocola maar even niet onder) zou het toch goed moeten zitten!
Ik vind het wel goeie tietenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb de kont even verwisseld voor de tieten.
Om aan Monidiques wens tegemoet te komen.
[..]
Ik voer de tieten meestal niet erg lang. Ze bevonden zich daar op een Marokkaans strand, met spiegeltjes & kraaltjes. Leuke wildkampeerplaats bij een gehuchtje.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:59 schreef _Calimero_ het volgende:
het heeft hier weer flink gesneeuwd
ik was juist zo blij dat ik weer normaal kon fietsen en lopen
![]()
Waarom blijft deze winter élke g**vergeten sneeuwvlok minstens 2 weken liggen ipv gewoon als natte sneeuw te verdwijnen zodat de straten lekker begaanbaar blijven. Ik ben echt klaar met de winter![]()
(valt het op?)
Ik ben er ook helemaal klaar meequote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:59 schreef _Calimero_ het volgende:het heeft hier weer flink gesneeuwd
ik was juist zo blij dat ik weer normaal kon fietsen en lopen
![]()
Waarom blijft deze winter élke g**vergeten sneeuwvlok minstens 2 weken liggen ipv gewoon als natte sneeuw te verdwijnen zodat de straten lekker begaanbaar blijven. Ik ben echt klaar met de winter![]()
(valt het op?)
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:19 schreef kwakz0r het volgende:
hooi, net een paar uur thee gedronken en gegeten met een vriend (EEN vriend) en dat was heel gezellig, en nu ben ik heul moe en moet ik constant naar de wc (we hebben 4 liter kruidenthee gedronken)
Klinkt wel als een toffe dagquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:20 schreef AKnynke het volgende:
Zonder bijlezen een verschrikkelijk lijstje:
O: 2 volkorenbroodjes (zelfgemaakt) met hagelslag
T/L/T: kop chocomelk, koekje, wienerkoekje (bladerdeeg met pudding), kop chocomelk
S: 2 uur sleeen (heuvel opklimmen, naar beneden, weer omhoog, etc.)
D: 1 broodje hamburger met rode ui en spek en paar aardappeltjes
T: biertje.
wij drinken samen echt heeeeel veel thee (als we thee drinken)... soort ritueel... volgens mij gaan we er makkelijker van praten... we hebben ook een keer van 20.00 's avonds tot 8 uur 's ochtends thee gedronken. dat was ook heel veel, maar wel zwarte thee en geen kruidenthee...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]! o mijn god!! Echt nooit, nóóit zou ik zoveel thee wegkrijgen!!!
Maar dan was het wel gezellig
[..]
Klinkt wel als een toffe dagen daar hoort zo'n lijstje ook wel een beetje bij toch
PM zie je niet op de iPhonequote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:27 schreef Merel het volgende:
Ohja, ik wil ook een PM van Kwak! Tenzij het me op slechte ideeën brengt natuurlijk
thee drinken ofquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak, wat leuk.. haha, zo ontspannend kan het zijn *o*
Thee drinkenquote:
Goede combi! Veel plezier met de aflevering, ik vond 'm goed!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:45 schreef Merel het volgende:
Nu gaanBen, Jerry en ik Grey's Anatomy kijken
Cool +Oquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:16 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nouja ze staat in mijn msn lijst ja.
Maar ze is in de 60, dus nog redelijk jong, en hip
Naww!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:33 schreef neen het volgende:
Mijn oma is ook in de 80 en dat is de liefste oma van de hele wereld
Mijn oma is een echte oma-omaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Naww!![]()
Oma's hebben we allemaal wel, maar OMA-oma's (a.k.a. koekjes-oma's) zijn zeldzaam en tof![]()
*kusje voor Nynke* Dat soort dingen zijn ook raar! Tijd vliegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |