SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door henkjan90 op 17-01-2010 12:01:18 ]
quote:Op zondag 17 januari 2010 11:49 schreef henkjan90 het volgende:
Pure jaloezie van sommigen hier!
Hier even een 'topje' van de enorme ijsberg aan spullen...
[ afbeelding ]Hoe zat dat met het statiegeld dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen referral hier.
quote:Op zondag 17 januari 2010 12:47 schreef IrishBastard het volgende:
Kan niet anders zeggen dan dat ik het inderdaad kansloos vind om een actie zo uit te buiten
quote:Op zondag 17 januari 2010 12:57 schreef IrishBastard het volgende:
Als die mensen die de voedselbank nodig hebben nou van die actie gebruik zouden maken op die manier, ok. Maar iemand die het dus totaal niet nodig heeft, en het alleen ophaalt om er zelf geld op te verdienen, is in mijn ogen volkomen kansloosZeker in dit soort hoeveelheden
Niets zo makkelijk als je met je vinger naar een ander wijzen. Het altijd 'ikke, ikke, ikke', totdat het om schuldvraag gaat dan is het ineens andersom.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 12:53 schreef Skiet het volgende:
[..]
Eigen schuld van de AH. Mensen maken daar gewoon handig gebruik van. Daarnaast heeft het ze naast de actie zelf natuurlijk onwijs veel publiciteit opgeleverd. Dus waarom iemand afvallen die gewoon slim erop in heeft gespeeld?
Al vind ik wel dat als je zoveel hebt je best een deel van de shampoo en andere producten naar de voedselbank mag brengen. Dan is het echt nuttig.
Dus even dikgedrukt
Breng een aantal flessen en andere producten naar de voedselbank voor mensen die het echt nodig hebben. Dan ben je goed bezig.
Ik ben het compleet met je eens Mikkie. Maar aan de andere kant, hij is nog maar een scholiertje. Ik kan me goed voorstellen dat ik het in die tijd ook heel stoer had gevonden om misbruik te maken van zo'n actie en te pimpen op school met m'n appeltaarten. Mag aannemen dat hij over een paar jaar inziet dat het gewoon pure misbruik is.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is gewoon recht lullen wat krom is. Of de AH genoeg verdient of niet, is helemaal niet relevant. Punt is dat Dropdown misbruik maakt van een actie.
Je hoeft me niet te geloven hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 13:21 schreef Gunner het volgende:
Oh het is nu ineens voor de voedselbank... yeah right... geloofwaardig hoor.
quote:Op zondag 17 januari 2010 13:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niets zo makkelijk als je met je vinger naar een ander wijzen. Het altijd 'ikke, ikke, ikke', totdat het om schuldvraag gaat dan is het ineens andersom.
In plaats van als een klein kind naar een ander te wijzen en op die manier je eigen gedrag goed te praten (want daar zit fout uiteindelijk), kun je natuurlijk ook de bal bij jezelf leggen en je eigen handelen eens goed overdenken.
Jij ziet het als misbruik, ik zie het als makkelijk geld verdienenquote:Op zondag 17 januari 2010 13:35 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Ik ben het compleet met je eens Mikkie. Maar aan de andere kant, hij is nog maar een scholiertje. Ik kan me goed voorstellen dat ik het in die tijd ook heel stoer had gevonden om misbruik te maken van zo'n actie en te pimpen op school met m'n appeltaarten. Mag aannemen dat hij over een paar jaar inziet dat het gewoon pure misbruik is.
Als het bij een andere supermarkt/drogist/winkel in de aanbieding goedkoper was dan bij AH (moest bij AH wel in de Bonus staan) en je kon het met een folder aantonen, kreeg je van maximaal 6 artikelen je geld vergoed. (Bij alcohol was dit 50% van de normale prijs. Als 1 4pack bier normaal 4 euro was, en nu 3 euro in de aanbieding, betaalde je dus 1 euro per 6pack, (je kreeg 2 euro terug 4/2 = namelijk, en dat min die 3 euro = 1 euro.)quote:Op zondag 17 januari 2010 14:06 schreef Wesleyz het volgende:
geniaal dropdown
maar wat was die actie precies ?
En dat kan nu oook nog ?quote:Op zondag 17 januari 2010 14:12 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Als het bij een andere supermarkt/drogist/winkel in de aanbieding goedkoper was dan bij AH (moest bij AH wel in de Bonus staan) en je kon het met een folder aantonen, kreeg je van maximaal 6 artikelen je geld vergoed. (Bij alcohol was dit 50% van de normale prijs. Als 1 4pack bier normaal 4 euro was, en nu 3 euro in de aanbieding, betaalde je dus 1 euro per 6pack, (je kreeg 2 euro terug 4/2 = namelijk, en dat min die 3 euro = 1 euro.)
Gelukkig generaliseer jij niet!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:24 schreef Rapaille het volgende:
Ik heb die topics toen ook een beetje bekeken; het waren alleen maar paupers die dit soort dingen deden. Mensen in aftandse auto's e.d.
Iedereen op Fok! is zeer intellectueel, heeft een model als vriendin en een penis van 22cm. Geen paupers dusquote:Op zondag 17 januari 2010 19:24 schreef Rapaille het volgende:
Ik vind het ook sloeberig. Een beetje alle AH's van Rotterdam afgaan om zooi te scooieren. En maar genoegen nemen met inferieure meuk alleen omdat het gratis is![]()
Ik heb die topics toen ook een beetje bekeken; het waren alleen maar paupers die dit soort dingen deden. Mensen in aftandse auto's e.d.
En dan 400 euro kwijt zijn aan de tandarts.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:57 schreef Ferdii het volgende:
heb dik een half jaar later nog steeds een berg toilet papier op zolder liggen
ook drink ik al dik een half jaar cola omdat het op moet
Zucht...quote:Op zondag 17 januari 2010 19:24 schreef Rapaille het volgende:
Ik vind het ook sloeberig. Een beetje alle AH's van Rotterdam afgaan om zooi te scooieren. En maar genoegen nemen met inferieure meuk alleen omdat het gratis is![]()
Haha, toch geprobeerd dusquote:Op zondag 24 januari 2010 18:51 schreef nachtdier3 het volgende:
Mja, eigenlijk was het wel asociaal wat sommige deden. Puur misbruik maken van... maar het is wel AH die het toestond door niet goed de voorwaarden na te kijken.
Vandaag wat Dash gehaald en gratis appeltaartje. Verleden week CocaCola kunnen halen, maar daar had ik geen zin meer in. Teveel gedoe...
quote:Op maandag 1 februari 2010 14:52 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind het geniaal. Ik snap ook niet wat anderen te zeiken hebben. AH introduceert een actie, mensen melken de actie tot het uiterste uit en maken er zelfs nog anderen blij mee.
Met de AH hoef je echt geen medelijden te hebben voor die paar duizend Euro.
En die foto's van dropdown zijn natuurlijk gewoon geniaalHeb je er nog meer?
Jezus manquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:47 schreef Dropdown het volgende:
[..]. Uiteraard
.
Ook nog:
24 kratjes Brand
24 6packs Heineken
330 Cote D'Or repen (flinke handel op school),
24x Ice Age 3 DVD (Verkocht op marktplaats)
6x Harry Potter 7 DVD
Wat Wii Spelletjes
76x Pickwick Kruidenthee ofzo (niet eens lekker).
12x Cake Bakmix
12x American Pancakemix
60x Axe Deo
60x Axe Douchegel
44x Cracottes (eerste wat ik haalde).
6x Taft gel Power Unlimited HolD
12x Taft voor vrouwen (:'))
8x Rexona deo voor mannen
12x Rexona deo voor vrouwen
6x Nivea Q10 douchegel halve liter (10eu per stuk)
24x Nivea Hairspray
12x Nivea Cremegel
*checkt de kast even*
30 bussen Pringles
66 flessen cola
24 blikjes cola
90 bakjes Conimex Boemboe mix
72x Robijn Wasverzachter
18x Wc eend toiletverfrisser
30x Aquafresh tandenborstels
10x Tandenfloss
18x Hero Fruitontbijt