Het gaat dan vooral om het vetgedrukte, dat ik een beetje verwarrend vind.quote:Teruggave van het aankoopbedrag geldt voor maximaal 1 actieartikel per klant per dag per actie. Per klant wordt per dag ook maximaal 1 appeltaartje cadeau gegeven. Indien u meerdere zelfde actieproducten heeft gekocht, maar de actieprijs is inmiddels door ons aangepast, kunt u na een eerste teruggave, waarbij uw kassabon van een stempel wordt voorzien, in de daaropvolgende dagen geen volgende teruggave voor de overige producten claimen.
Dat van die appeltaartjes had ik gezien. Die combi maakte het interessantquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:09 schreef Dropdown het volgende:
Je kan wel 1x 4 flessen claimen vandaag, en als ze morgen nog duurder zijn, kun je dat morgen weer doen.
Neem je je hele buurt mee van ongeveer 15 man dan mag iedereen dat doen.
Neem gelijk 2 appeltaartjes op je appeltaartbon (deze week 2e gratis, dus 2 taartjes op 1 bon, net nog gedaan)
Krant geldt nog wel hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:18 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Dat van die appeltaartjes had ik gezien. Die combi maakte het interessant
Ik had idd begrepen en nagezocht dat ze de voorwaarden hadden veranderd, maar op de site van AH staat dus en 1 actieproduct en 6 actieartikelen genoemd. Nogal tegenstrijdig dus..
Voor 4 flessen ga ik de moeite niet doen. Bovendien hbe ik geen folder, maar een kopie die bij binnenkomst ligt. Dus zeg maar speciale aanbiedingen van die winkel. Vaak staan ze ook in de krant, maar dat geld ook al niet meer.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:28 schreef Dropdown het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog een foto van de shampoo die toen gratis was. Nog veeeeel meer gehaald, geen zin om te posten nu
. *In totaal 180 flessen shampoo
Nee hoor, ik maakte geen misbruik. Was max 6 artikelen per klant. Je mocht meerdere winkels bezoeken. 2 dagen achter elkaar rondje Rotterdam op de fiets gedaanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:29 schreef Gunner het volgende:
Wat ben je dan voor pauper met je 180 flessen shampoo? Dat is gewoon misbruik maken van een actie.
My god.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:28 schreef Dropdown het volgende:
[ afbeelding ]
Hier nog een foto van de shampoo die toen gratis was. Nog veeeeel meer gehaald, geen zin om te posten nu
. *In totaal 180 flessen shampoo
niet weer deze zielige discussiequote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:29 schreef Gunner het volgende:
Wat ben je dan voor pauper met je 180 flessen shampoo? Dat is gewoon misbruik maken van een actie.
Dat is ongeveer 1/20e van het totaal wat ik gehaald hadquote:
Zeg asjeblieft dat je wel een vaatwasser hebtquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:38 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Dat is ongeveer 1/20e van het totaal wat ik gehaald had![]()
Hier nog een foto (156 dozen Sun vaatwastabletten, 6 uitdeelzakken Maltesers en 6 uitdeelzakken M&Ms).
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zeg asjeblieft dat je wel een vaatwasser hebt![]()
Door dit soort mensen hebben ze de regels dus aangepast.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:47 schreef Dropdown het volgende:
[..]. Uiteraard
.
Ook nog:
24 kratjes Brand
24 6packs Heineken
330 Cote D'Or repen (flinke handel op school),
24x Ice Age 3 DVD (Verkocht op marktplaats)
6x Harry Potter 7 DVD
Wat Wii Spelletjes
76x Pickwick Kruidenthee ofzo (niet eens lekker).
12x Cake Bakmix
12x American Pancakemix
60x Axe Deo
60x Axe Douchegel
44x Cracottes (eerste wat ik haalde).
6x Taft gel Power Unlimited HolD
12x Taft voor vrouwen (:'))
8x Rexona deo voor mannen
12x Rexona deo voor vrouwen
6x Nivea Q10 douchegel halve liter (10eu per stuk)
24x Nivea Hairspray
12x Nivea Cremegel
*checkt de kast even*
30 bussen Pringles
66 flessen cola
24 blikjes cola
90 bakjes Conimex Boemboe mix
72x Robijn Wasverzachter
18x Wc eend toiletverfrisser
30x Aquafresh tandenborstels
10x Tandenfloss
18x Hero Fruitontbijt
18x Bugles
6x Big American Pizza
3x Mars en 3x Snickers Ice Cream
6x Nivea Deo.
en ongeveer 200 appeltaarten
En nog meer waar ik nu niet op kom___
Paupers hebben ook een koning nodig he.quote:
moeite doen voor een paar gratis flessen maar geen geld terug vragen van vriendquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:04 schreef nachtdier3 het volgende:
Even een vraagje, want ik zit te twijfelen.
Hoe moet je de volgende zinnen interpreteren?
[..]
Het gaat dan vooral om het vetgedrukte, dat ik een beetje verwarrend vind.
Elders op de site staat nl. uitdrukkelijk het aantal van 6 genoemd.
http://www.ah.nl/prijspeil/veelgesteldevragen#answer_1_7
Als ik nu 6 x 4 flessen van 1.5l CocoCola haal, krijg ik dan ook 6x het aankoopbedrag terug van een 4-flessenverpakking? Of bedoelen ze met actieartikel zeg maar het product dat in de aanbieding is? En kan ik dan maar 1x 4flessen claimen bij ze?
(AH prijs= 3.59 euro, terwijl andere supermarkt 1km verderop er dus 4 voor 2 euro heeft)
Het zou helemaal prachtig zijn dat al dat spul tot 1 februari 2010 houdbaar zou zijnquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:47 schreef Dropdown het volgende:
[..]. Uiteraard
.
Ook nog:
24 kratjes Brand
24 6packs Heineken
330 Cote D'Or repen (flinke handel op school),
24x Ice Age 3 DVD (Verkocht op marktplaats)
6x Harry Potter 7 DVD
Wat Wii Spelletjes
76x Pickwick Kruidenthee ofzo (niet eens lekker).
12x Cake Bakmix
12x American Pancakemix
60x Axe Deo
60x Axe Douchegel
44x Cracottes (eerste wat ik haalde).
6x Taft gel Power Unlimited HolD
12x Taft voor vrouwen (:'))
8x Rexona deo voor mannen
12x Rexona deo voor vrouwen
6x Nivea Q10 douchegel halve liter (10eu per stuk)
24x Nivea Hairspray
12x Nivea Cremegel
*checkt de kast even*
30 bussen Pringles
66 flessen cola
24 blikjes cola
90 bakjes Conimex Boemboe mix
72x Robijn Wasverzachter
18x Wc eend toiletverfrisser
30x Aquafresh tandenborstels
10x Tandenfloss
18x Hero Fruitontbijt
18x Bugles
6x Big American Pizza
3x Mars en 3x Snickers Ice Cream
6x Nivea Deo.
en ongeveer 200 appeltaarten
En nog meer waar ik nu niet op kom___
helaas voor jou zal dat zeker niet zo zijn voor 90% van die spullenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:45 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Het zou helemaal prachtig zijn dat al dat spul tot 1 februari 2010 houdbaar zou zijn![]()
![]()
dan heb je er niets meer aan
![]()
Misschien wil jij GSP begeleiden naar Harrods? Kunnen jullie samen een leven kopen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:36 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
moeite doen voor een paar gratis flessen maar geen geld terug vragen van vriend
En ook al zouden ze over de datum zijn dan kun je bijna alles nog gebruiken, bier, chips, vaatwastabletten, ijs, shampoo en nog wat meer zooi zijn meestal nog prima te eten/gebruiken over datum.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:53 schreef Had-je-me-maar het volgende:
[..]
helaas voor jou zal dat zeker niet zo zijn voor 90% van die spullen
vaatwastabletten en shampoo over datumquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:58 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
En ook al zouden ze over de datum zijn dan kun je bijna alles nog gebruiken, bier, chips, vaatwastabletten, ijs, shampoo en nog wat meer zooi zijn meestal nog prima te eten/gebruiken over datum.
Hebben die een tht datum dan?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:16 schreef Had-je-me-maar het volgende:
[..]
vaatwastabletten en shampoo over datum
Shampoo heeft een 3 maanden na openen-"datum". Dus na 3 maanden begint het niet meer te werken zoals het hoort.quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:25 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
@Drop, volgende keer kom je maar deze kant uit met de trein en dan gaan we samen op de fiets (met 10 meter aanhangwagen) hier heel Limburg doorAls klap op de vuurpijl krijg je er nog een suntek freebie bij die ik gister ontvangen heb
Huilhuilhuil! Jij bent zeker een jongen die altijd netjes alles op school heeft opgevolgd.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:22 schreef Mikkie het volgende:
Sadness, Dropdown. Vooral omdat je zo lacht om die vrouwendeo bijvoorbeeld, dat je het alleen maar hebt gehaald voor de heb. Dát is misbruik maken. Net als 300 appeltaarten. Doe normaal.
Wie zegt dat ik mijn tante er niet mee blij gemaakt heb?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:22 schreef Mikkie het volgende:
Sadness, Dropdown. Vooral omdat je zo lacht om die vrouwendeo bijvoorbeeld, dat je het alleen maar hebt gehaald voor de heb. Dát is misbruik maken. Net als 300 appeltaarten. Doe normaal.
Van de ene kant ben ik het met je eens.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:22 schreef Mikkie het volgende:
Natuurlijk, maak het persoonlijk, lekker volwassen ookquote:Op zondag 17 januari 2010 00:31 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Huilhuilhuil! Jij bent zeker een jongen die altijd netjes alles op school heeft opgevolgd.
Dit is gewoon een nieuwe hippietijd
Goed punt. Als het er maar 200 zijn valt het inderdaad wel meequote:Op zondag 17 januari 2010 00:38 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik mijn tante er niet mee blij gemaakt heb?
En 300 taarten, zijn 200 taarten. En heb al vaak genoeg op school getrakteerd, iedereen blij.
Misschien een keer niet gelijk van het erge uitgaan bij mensen
Dat is gewoon recht lullen wat krom is. Of de AH genoeg verdient of niet, is helemaal niet relevant. Punt is dat Dropdown misbruik maakt van een actie.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:56 schreef Lolque het volgende:
[..]
Van de ene kant ben ik het met je eens.
Het is wel zielig als je het voor jezelf moet doen.
Maar als dropdown het uitdeelt dan is het gewoon geniaal.
De AH heeft en verdient zat geld op jullie hoor.
Ga je nu ook huilen om de mensen die een gratis printer via Wehkamp hadden, of gratis Medal of Honor via EA games?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is gewoon recht lullen wat krom is. Of de AH genoeg verdient of niet, is helemaal niet relevant. Punt is dat Dropdown misbruik maakt van een actie.
Klopt, een beetje zielig is het ook wel.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is gewoon recht lullen wat krom is. Of de AH genoeg verdient of niet, is helemaal niet relevant. Punt is dat Dropdown misbruik maakt van een actie.
Nee. Eén gratis product valt in de categorie 'gebruik maken van een actie' of voor mijn part profiteren van een foutje. Jij hebt meer dan 1.000 artikelen, dat is gewoon belachelijk overdreven.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:03 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ga je nu ook huilen om de mensen die een gratis printer via Wehkamp hadden, of gratis Medal of Honor via EA games?.
Als het echt zo slecht voor AH was, waren ze wel gestopt.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:56 schreef Lolque het volgende:
[..]
Van de ene kant ben ik het met je eens.
Het is wel zielig als je het voor jezelf moet doen.
Maar als dropdown het uitdeelt dan is het gewoon geniaal.
De AH heeft en verdient zat geld op jullie hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |