abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76922359
quote:
Op zondag 17 januari 2010 14:06 schreef Wesleyz het volgende:
geniaal dropdown
maar wat was die actie precies ?
Als het bij een andere supermarkt/drogist/winkel in de aanbieding goedkoper was dan bij AH (moest bij AH wel in de Bonus staan) en je kon het met een folder aantonen, kreeg je van maximaal 6 artikelen je geld vergoed. (Bij alcohol was dit 50% van de normale prijs. Als 1 4pack bier normaal 4 euro was, en nu 3 euro in de aanbieding, betaalde je dus 1 euro per 6pack, (je kreeg 2 euro terug 4/2 = namelijk, en dat min die 3 euro = 1 euro.)
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_76927054
Behalve dan dat ik 99 van de 100 keer gewoon het volledige bedrag terugkreeg.
pi_76927705
Hoezo hebben mensen het hier eigenlijk over misbruik? Ze hadden gewoon een actie, en mensen maken daar gebruik van. Wat is hier mis mee? Ik heb gister ook 6 pringles dozen gekocht, en maar voor 3 betaald, gaat hier nou ook iedereen over zeiken?

Jaloerse koters... hebben zeker alleen een Super de Boer in de buurt
pi_76927758
Ja ik heb hier geen problemen mee het is inhaligheid maar het is gewoon slim gebruik maken van een actie en als de AH hier failliet aan zou gaan hadden ze de actie wel stopgezet. Moet je nagaan wat een publiciteit dit nu oplevert.
  zondag 17 januari 2010 @ 16:40:16 #80
274079 Wesleyz
Hyves Slutje Voor Jou
pi_76928429
quote:
Op zondag 17 januari 2010 14:12 schreef Dropdown het volgende:

[..]

Als het bij een andere supermarkt/drogist/winkel in de aanbieding goedkoper was dan bij AH (moest bij AH wel in de Bonus staan) en je kon het met een folder aantonen, kreeg je van maximaal 6 artikelen je geld vergoed. (Bij alcohol was dit 50% van de normale prijs. Als 1 4pack bier normaal 4 euro was, en nu 3 euro in de aanbieding, betaalde je dus 1 euro per 6pack, (je kreeg 2 euro terug 4/2 = namelijk, en dat min die 3 euro = 1 euro.)
En dat kan nu oook nog ?
Ze noemen me Wesley,
Hoi
pi_76929550
Ja, maar nu krijg je nog maar voor één artikel per aanbieding je geld terug, dus niet zoals vorig jaar voor 6 stuks!

Wel natuurlijk elke keer dat je iets vind een lekker appeltaartje van AH!
pi_76934371
Ik vind het ook sloeberig. Een beetje alle AH's van Rotterdam afgaan om zooi te scooieren. En maar genoegen nemen met inferieure meuk alleen omdat het gratis is

Ik heb die topics toen ook een beetje bekeken; het waren alleen maar paupers die dit soort dingen deden. Mensen in aftandse auto's e.d.
  zondag 17 januari 2010 @ 19:26:55 #83
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_76934468
Waar is Qwea eigenlijk? Volgens mij had die het meeste van heel nederland geschooid.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_76935245
quote:
Op zondag 17 januari 2010 19:24 schreef Rapaille het volgende:

Ik heb die topics toen ook een beetje bekeken; het waren alleen maar paupers die dit soort dingen deden. Mensen in aftandse auto's e.d.
Gelukkig generaliseer jij niet!
Meestal zijn de mensen die andere mensen paupers noemen het ergst!
pi_76936443
quote:
Ik vind het ook sloeberig. Een beetje alle AH's van Rotterdam afgaan om zooi te scooieren. En maar genoegen nemen met inferieure meuk alleen omdat het gratis is

Iedereen op Fok! is zeer intellectueel, heeft een model als vriendin en een penis van 22cm. Geen paupers dus
pi_76938665
heb dik een half jaar later nog steeds een berg toilet papier op zolder liggen

ook drink ik al dik een half jaar cola omdat het op moet
hardcoholic
pi_76939909
quote:
Op zondag 17 januari 2010 20:57 schreef Ferdii het volgende:
heb dik een half jaar later nog steeds een berg toilet papier op zolder liggen

ook drink ik al dik een half jaar cola omdat het op moet
En dan 400 euro kwijt zijn aan de tandarts.
Geen referral hier.
pi_76940069
quote:

Zucht...
  zondag 24 januari 2010 @ 18:51:56 #89
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_77218603
Mja, eigenlijk was het wel asociaal wat sommige deden. Puur misbruik maken van... maar het is wel AH die het toestond door niet goed de voorwaarden na te kijken.

Vandaag wat Dash gehaald en gratis appeltaartje. Verleden week CocaCola kunnen halen, maar daar had ik geen zin meer in. Teveel gedoe...
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_77512104
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:51 schreef nachtdier3 het volgende:
Mja, eigenlijk was het wel asociaal wat sommige deden. Puur misbruik maken van... maar het is wel AH die het toestond door niet goed de voorwaarden na te kijken.

Vandaag wat Dash gehaald en gratis appeltaartje. Verleden week CocaCola kunnen halen, maar daar had ik geen zin meer in. Teveel gedoe...
Haha, toch geprobeerd dus
pi_77512838
het waren geniale tijden ik hoef de komende jaren geen gel/deo/shampoo/douchegel/scheerschuim/scheermesjes te kopen. prima actie was het
  maandag 1 februari 2010 @ 14:52:00 #92
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_77513078
Ik vind het geniaal. Ik snap ook niet wat anderen te zeiken hebben. AH introduceert een actie, mensen melken de actie tot het uiterste uit en maken er zelfs nog anderen blij mee.
Met de AH hoef je echt geen medelijden te hebben voor die paar duizend Euro.

En die foto's van dropdown zijn natuurlijk gewoon geniaal Heb je er nog meer?
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_77513391
Actie is al langer aangepast ;D
pi_77514788
quote:
Op maandag 1 februari 2010 14:52 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind het geniaal. Ik snap ook niet wat anderen te zeiken hebben. AH introduceert een actie, mensen melken de actie tot het uiterste uit en maken er zelfs nog anderen blij mee.
Met de AH hoef je echt geen medelijden te hebben voor die paar duizend Euro.

En die foto's van dropdown zijn natuurlijk gewoon geniaal Heb je er nog meer?

Dit zijn er ongeveer 72 van de 330 (dit was op maandag die week gehaald, die dinsdag waren de repen op de afbeelding aangepast. Toen waren Puur Praliné en Cote D'Or Melk met hazelnoot ofzo, nog niet aangepast. (En met pecannoten ook niet) dus zijn we die zondag rondje stad gegaan en hebben er nog stuk of 180 bij gehaald (Die zaterdag nog 70 bij Barendrecht Carnisseveste en 'het dorp'(daar is die foto van O.US met zijn blije kop gemaakt ). gehaald).

En het eerste wat we gehaald hadden (weet niet of ik het al gepost had, geen zin om te kijken ) De Cracottes:
  maandag 1 februari 2010 @ 15:38:46 #95
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_77514812
Tering Ik moet echt hard lachen als ik die foto's zie!
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_77514870
tvp
pi_77515837
Vind net nog wat foto's, zijn niet zo veel producten als die vaatwastabletten . Effe in bad en dan post ik ze
pi_77544074
ik vind het wel humor! ik kwam er te laat achter en bij onze AH hadden ze de spelregels al snel zelf aangepast.. stomme Apiie
Het stomme is dat iedereen nu begint te zeiken terwijl het eigenlijk gewoon humor is.. kom op..300 repen chocolade..dat is toch humor kan je misschien nog vrouwen mee versieren ook (hier schat..heb je 100 repen chocolade..omdat je dat zo lekker vind )
Ik kan de humor van het hamsteren wel inzien..jammer dat sommige zulke moraalridders zijn en niet tegen een geintje kunne..
  dinsdag 2 februari 2010 @ 11:36:08 #99
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_77544508
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 16:47 schreef Dropdown het volgende:

[..]

. Uiteraard .

Ook nog:
24 kratjes Brand
24 6packs Heineken
330 Cote D'Or repen (flinke handel op school ),
24x Ice Age 3 DVD (Verkocht op marktplaats)
6x Harry Potter 7 DVD
Wat Wii Spelletjes
76x Pickwick Kruidenthee ofzo (niet eens lekker ).
12x Cake Bakmix
12x American Pancakemix
60x Axe Deo
60x Axe Douchegel
44x Cracottes (eerste wat ik haalde ).
6x Taft gel Power Unlimited HolD
12x Taft voor vrouwen (:'))
8x Rexona deo voor mannen
12x Rexona deo voor vrouwen
6x Nivea Q10 douchegel halve liter (10eu per stuk )
24x Nivea Hairspray
12x Nivea Cremegel
*checkt de kast even*
30 bussen Pringles
66 flessen cola
24 blikjes cola
90 bakjes Conimex Boemboe mix
72x Robijn Wasverzachter
18x Wc eend toiletverfrisser
30x Aquafresh tandenborstels
10x Tandenfloss
18x Hero Fruitontbijt
18x Bugles
6x Big American Pizza
3x Mars en 3x Snickers Ice Cream
6x Nivea Deo.
en ongeveer 200 appeltaarten

En nog meer waar ik nu niet op kom ___
Jezus man
pi_77735684
Maar hoe komen jullie hierachter dan? Gaan jullie andere winkels af om te kijken of de producten daar goedkoper zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')