Ik woon er 2 minuten vandaan, zij helaas iets verder.. Ze zou gezellig blijven slapen maar het is niet vertrouwd om te rijden. ( Al zou ik het wel doen trouwens.. )quote:Op zondag 17 januari 2010 00:14 schreef kitao het volgende:
[..]
regel 1 : ga nooit ver van een kroeg wonen.
![]()
[..]
ik ken vrouwen die doen er soms 6 per dag , daar laat jij je toch niet door tegen houden zeker ?
maar het was ook geen aanleiding om nu een paar flinke borrels te nemen of ben je al helemaal uitgeblust ?
geen sneeuw gezien in 010.....waar woon jij dan ?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:16 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik woon er 2 minuten vandaan, zij helaas iets verder.. Ze zou gezellig blijven slapen maar het is niet vertrouwd om te rijden. ( Al zou ik het wel doen trouwens.. )
Jawel hoor... maar ben nu al aardig teut :pquote:Op zondag 17 januari 2010 00:18 schreef kitao het volgende:
[..]
dan neem je hem/haar toch gezellig mee of ben je geen cafétype ?
tijd voor een nieuwe beurt dan lijkt me , een dronken vrouw is een engel in bed.....quote:Op zondag 17 januari 2010 00:20 schreef krengetje het volgende:
Jawel hoor... maar ben nu al aardig teut :p
Hoezo? bied je je aan als vrijwiliiger?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:25 schreef kitao het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe beurt dan lijkt me , een dronken vrouw is een engel in bed.....
heb je nog zin ?
038quote:Op zondag 17 januari 2010 00:19 schreef kitao het volgende:
[..]
geen sneeuw gezien in 010.....waar woon jij dan ?
ik neuk alles wat los en vast zit en waar een gat in zit ; behalve mannen , dieren , bejaarden en kinderen onder de 13....dus .......mag t ?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:27 schreef krengetje het volgende:
Hoezo? bied je je aan als vrijwiliiger?
Is goed hoorquote:Op zondag 17 januari 2010 00:29 schreef kitao het volgende:
[..]
ik neuk alles wat los en vast zit en waar een gat in zit ; behalve mannen , dieren , bejaarden en kinderen onder de 13....dus .......mag t ?
hoe oud ben je ?quote:
23quote:Op zondag 17 januari 2010 00:33 schreef kitao het volgende:
[..]
hoe oud ben je ?
( eerst ff checken natuurlijk voordat ik meteen onder invloed van éen bier in de auto spring )
ja hoor!! net nog welquote:Op zondag 17 januari 2010 00:36 schreef kitao het volgende:
[..]
wow , pak m'n schoenen !
en alles zit erop en eraan ?
nou zeker , het is maar éen keer zaterdag per week , dus balen dat weer ; ik ben er ook een afspraak door misgelopen toen de treinen plat lagen vanuit Amsterdam.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb geen idee.. We hebben een eigen Zwolle topic![]()
Wel heerlijk uit eten geweest met de dames van mijn werk, lekker gekletst.. Best jammer dat het weer even tegenzit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doei , als jullie me zoeke ik zit effe op youtube ; ik heb net toch internationaal gebeld met Nigeria , dan krijg ik tenminste wel antwoord...
![]()
megalomaniac
Vanavond in 010 geweest en daar heeft het echt gesneeuwdquote:Op zondag 17 januari 2010 00:19 schreef kitao het volgende:
[..]
geen sneeuw gezien in 010.....waar woon jij dan ?
maar mij welquote:Op zondag 17 januari 2010 00:57 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ook, maar ik ben een man dus dat interreseert hem niet...
Hier ookquote:Op zondag 17 januari 2010 00:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vanavond in 010 geweest en daar heeft het echt gesneeuwd
hahahaquote:Op zondag 17 januari 2010 00:58 schreef Cyntiaa het volgende:
Geloof dat wij de enige singles zijn hier
Denk dat kitao de gordijnen dicht hadquote:
Buiten! Brrrr engquote:Op zondag 17 januari 2010 00:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Denk dat kitao de gordijnen dicht had
laat jij altijd iemand in de sneeuwkou wachten een kwartier lang ?quote:
ik wachtte op jou...quote:Op zondag 17 januari 2010 01:00 schreef kitao het volgende:
[..]
laat jij altijd iemand in de sneeuwkou wachten een kwartier lang ?
![]()
Trouwens Cynthia , ik bedoelde het niet zo lelijk tegen jou hoor maar meer tegen dat andere krengetje...
Nou, het was wel glad en dat was best engquote:
natte sneeuw , is nu weg..quote:Op zondag 17 januari 2010 00:57 schreef MissMSX het volgende:
Vanavond in 010 geweest en daar heeft het echt gesneeuwd
In de auto nergens last van eigenlijk. Ik ben niet zo snel bang met sneeuw en ijs.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, het was wel glad en dat was best eng
Natte sneeuw is ook sneeuwquote:
Ik ook niet hoor. heb gewoon voorzichtig gelopenquote:Op zondag 17 januari 2010 01:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
In de auto nergens last van eigenlijk. Ik ben niet zo snel bang met sneeuw en ijs.
ja hoor , maar wel op een ander vlak , ik kan gerust met je praten , dat doe ik met Mata ook...quote:Op zondag 17 januari 2010 00:57 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ook, maar ik ben een man dus dat interreseert hem niet...
Eerst klieren en dan goedmaken zekerquote:Op zondag 17 januari 2010 01:00 schreef kitao het volgende:
[..]
laat jij altijd iemand in de sneeuwkou wachten een kwartier lang ?
![]()
Trouwens Cynthia , ik bedoelde het niet zo lelijk tegen jou hoor maar meer tegen dat andere krengetje...
nope , ik zat in de koekjesfabriek achter de knoppen....ben slechts buiten geweest om de afhaalchinees te betalen en toen regende het om 18:00 uur en om 23:00 uur toen ik naar huis ging en toen was de nattigheid verdwenen.quote:
Je hebt toch alleen een adres nodig?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:07 schreef kitao het volgende:
[..]
ken je lang wachten als je je kengetal niet geeft ......
quote:
Dat klachtjequote:Op zondag 17 januari 2010 01:12 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
klieren ?
ik heb niet geklierd met jou of bedoel je dat klachtje over dat kwartiertje wachten , nee toch ?
ik zou een uur op je wachten , maar ja , jij slaapt liever met een vriendin als ik je goed begrepen hebt ...
nee hoor , als het kengetal bijvoorbeeld 0596 is dan mag het adres achterwege blijven , dan kom ik toch niet , is veuuls te ver weg.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt toch alleen een adres nodig?
Dat kun je ook uit het adres afleiden. Als het wel wat is hoef je niet nog een keer om gegevens te vragenquote:Op zondag 17 januari 2010 01:16 schreef kitao het volgende:
[..]
nee hoor , als het kengetal bijvoorbeeld 0596 is dan mag het adres achterwege blijven , dan kom ik toch niet , is veuuls te ver weg.
dat zoeken we op ....op de harde schijf.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:15 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dat klachtjeEn ik klier ook maar wat.. Dat krijg je op dit tijdstip!
Het vriendinnetje wat zou komen is heteroMaar toch jammer, had graag een drankje en dansje gedaan!
en jij denkt dat krengetje meteen haar adres op fok rond gaat strooien ?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:17 schreef MissMSX het volgende:
Dat kun je ook uit het adres afleiden. Als het wel wat is hoef je niet nog een keer om gegevens te vragen
sorry , ik interpreteerde het zo dat je een lesbische relatie had , maar eenmaal teruggekeken zie ik nu dat het voor tweeerlei uitleg was op te vatten en dat je slechts antwoord gaf op mijn opmerking over naar het café gaan.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:15 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat klachtjeEn ik klier ook maar wat.. Dat krijg je op dit tijdstip!
Het vriendinnetje wat zou komen is heteroMaar toch jammer, had graag een drankje en dansje gedaan!
Er bestaat ook nog zoiets als mail/MSN/etc.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:20 schreef kitao het volgende:
[..]
en jij denkt dat krengetje meteen haar adres op fok rond gaat strooien ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |