Vanavond in 010 geweest en daar heeft het echt gesneeuwdquote:Op zondag 17 januari 2010 00:19 schreef kitao het volgende:
[..]
geen sneeuw gezien in 010.....waar woon jij dan ?
maar mij welquote:Op zondag 17 januari 2010 00:57 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ook, maar ik ben een man dus dat interreseert hem niet...
Hier ookquote:Op zondag 17 januari 2010 00:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vanavond in 010 geweest en daar heeft het echt gesneeuwd
hahahaquote:Op zondag 17 januari 2010 00:58 schreef Cyntiaa het volgende:
Geloof dat wij de enige singles zijn hier
Denk dat kitao de gordijnen dicht hadquote:
Buiten! Brrrr engquote:Op zondag 17 januari 2010 00:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Denk dat kitao de gordijnen dicht had
laat jij altijd iemand in de sneeuwkou wachten een kwartier lang ?quote:
ik wachtte op jou...quote:Op zondag 17 januari 2010 01:00 schreef kitao het volgende:
[..]
laat jij altijd iemand in de sneeuwkou wachten een kwartier lang ?
![]()
Trouwens Cynthia , ik bedoelde het niet zo lelijk tegen jou hoor maar meer tegen dat andere krengetje...
Nou, het was wel glad en dat was best engquote:
natte sneeuw , is nu weg..quote:Op zondag 17 januari 2010 00:57 schreef MissMSX het volgende:
Vanavond in 010 geweest en daar heeft het echt gesneeuwd
In de auto nergens last van eigenlijk. Ik ben niet zo snel bang met sneeuw en ijs.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, het was wel glad en dat was best eng
Natte sneeuw is ook sneeuwquote:
Ik ook niet hoor. heb gewoon voorzichtig gelopenquote:Op zondag 17 januari 2010 01:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
In de auto nergens last van eigenlijk. Ik ben niet zo snel bang met sneeuw en ijs.
ja hoor , maar wel op een ander vlak , ik kan gerust met je praten , dat doe ik met Mata ook...quote:Op zondag 17 januari 2010 00:57 schreef dyonvbaal het volgende:
ik ook, maar ik ben een man dus dat interreseert hem niet...
Eerst klieren en dan goedmaken zekerquote:Op zondag 17 januari 2010 01:00 schreef kitao het volgende:
[..]
laat jij altijd iemand in de sneeuwkou wachten een kwartier lang ?
![]()
Trouwens Cynthia , ik bedoelde het niet zo lelijk tegen jou hoor maar meer tegen dat andere krengetje...
nope , ik zat in de koekjesfabriek achter de knoppen....ben slechts buiten geweest om de afhaalchinees te betalen en toen regende het om 18:00 uur en om 23:00 uur toen ik naar huis ging en toen was de nattigheid verdwenen.quote:
Je hebt toch alleen een adres nodig?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:07 schreef kitao het volgende:
[..]
ken je lang wachten als je je kengetal niet geeft ......
quote:
Dat klachtjequote:Op zondag 17 januari 2010 01:12 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
klieren ?
ik heb niet geklierd met jou of bedoel je dat klachtje over dat kwartiertje wachten , nee toch ?
ik zou een uur op je wachten , maar ja , jij slaapt liever met een vriendin als ik je goed begrepen hebt ...
nee hoor , als het kengetal bijvoorbeeld 0596 is dan mag het adres achterwege blijven , dan kom ik toch niet , is veuuls te ver weg.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt toch alleen een adres nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |