Dat IS ook een werkwoord knulquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:07 schreef Re het volgende:
[..]
het zou een mooi werkwoord zijn revereren
Mijn bril verbergt niets van mijn wenkbrauwen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:04 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Je bedoelt: geassocieerd?
Het verkloot in ieder geval veelal de natuurlijke symmetrie van een gezicht door (een deel van) de wenkbrauwen te verbergen.
quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:07 schreef motaro het volgende:
[..]
Inderdaad, die bril staat niet bij haar..
[ afbeelding ]
Jij vind haar met bril mooier dan zonder?quote:
ahhh dank ik kende het alleen in het Fransquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat IS ook een werkwoord knul
Althans, reverentie bestaat dus revereren waarschijnlijk ook
http://www.encyclo.nl/begrip/Reverentie
Leuke brillen maken leuke meisjes nog leuker.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:13 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Jij vind haar met bril mooier dan zonder?
En dat dus!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:13 schreef Countess het volgende:
Héél simpel: al mensen al lelijk zijn, dan zijn ze zowel mét als zonder bril lelijk.
Vergeet niet dat veel mensen een verkeerde bril nemen, een die niet bij hun gezichtsvorm staat. Dan is het logisch om lelijker te worden.
Dan heb jij het goed begrepenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn bril verbergt niets van mijn wenkbrauwen.
Dus jij vind haar met bril mooier dan zonder?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Leuke brillen maken leuke meisjes nog leuker.
Dat dus.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:13 schreef Countess het volgende:
Vergeet niet dat veel mensen een verkeerde bril nemen, een die niet bij hun gezichtsvorm staat. Dan is het logisch om lelijker te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:22 schreef CP69 het volgende:
och een mooi meisje met bril in combinatie met mannenpap is ook geinig om te zien hoor ...
http://picturedumper.com/picture/20100107/81db9a77a1/001.jpg
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:26 schreef lubje25 het volgende:
Deze meneer is het met je eens![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
Als je echt hip bent neem je dit:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
Als je echt hip bent neem je dit:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:21 schreef motaro het volgende:
tijd voor wat pics ter ondersteuning van dit topic.
[ afbeelding ]In een zin samengevat: mooie vrouwen worden nog mooier met een bril, lelijke vrouwen worden nog lelijker met een bril.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |