quote:- En iedere vatandas; die ik vergeten ben,.
Weet ik.quote:
Prima, maar ik wil nog wel toevoegen dat de Scythen destijds van Iran naar Centraal-Azie trokken. Zowel de Scythen als de Alanen, Sarmatiers en Massageten woonden, voordat ze richting Centraal-Azie trokken, in het huidige gebied van Iran. Ook de cultuur van de Scythen vertoonden veel overeenkomsten met die van de andere Iraanse volkeren. Overigens zijn 99% van de wetenschappers het erover eens zijn dat ze Iraans waren, maar ze zijn het er niet over eens in welke volkeren de Scythen zijn opgegaan. Hoe kunnen mensen werkelijk denken dat het geen Iraniers waren, terwijl ze een Iraanse taal spraken?quote:
nooooooohquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:02 schreef Ayca het volgende:![]()
Ik ga maar alvast een nieuwe TT verzinnen voor het volgende topic
Oké.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:02 schreef Ayca het volgende:![]()
Ik ga maar alvast een nieuwe TT verzinnen voor het de volgende topic
Wat vind je van haar:quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar hij kijkt echt krachtig..vind ik he
Heeft ook echt iets krachtigs en niet vanwege de gekleude ogen, donker haar combinatie. Sommige mensen hebben echt iets in hun gezicht, waardoor het niet meer uitmaakt of ze veel puisten hebben ofzo.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat vind je van haar:
[ afbeelding ]
?
Ze is Qashqai, oftewel oorspronkelijk van Turkse afkomst.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Heeft ook echt iets krachtigs en niet vanwege de gekleude ogen, donker haar combinatie. Sommige mensen hebben echt iets in hun gezicht, waardoor het niet meer uitmaakt of ze veel puisten hebben ofzo.
quote:
Dat zal wel de reden zijn dat ze zo'n krachtig uiterlijk heeft.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ze is Qashqai, oftewel oorspronkelijk van Turkse afkomst.
Ik heb gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:06 schreef iwrestledabearonce het volgende:
[..]
DE topic vs. HET topic
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat zal wel de reden zijn dat ze zo'n krachtig uiterlijk heeft.
Ze zal vast wel gemixt zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat zal wel de reden zijn dat ze zo'n krachtig uiterlijk heeft.
Turks bloed blijft superieur, al is het 1%.quote:
Bortecinem modus:quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Turks bloed blijft superieur, al is het 1%.
Waarom ga je niet gewoon dood?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bortecinem modus:
Er zijn wetenschappers die zeggen dat de Qashqai met veel volkeren gemixt zijn.
Vraag dat eens aan de natuur.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon dood?
quote:
HAHAHAH.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=qashqai%20turk&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Bortecinem kijk deze pagina..
ZWART HAAR.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:16 schreef Ayca het volgende:
Moment ik zal laten zien dat bruin haar en donkere ogen ook mooi zijn
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=qashqai%20turk&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
Bortecinem kijk deze pagina..
De Turken hebben met Atilla de Hun zelfs West-Europa veroverd. Iedereen zou Turks bloed moeten hebben. En dat hebben ze ook. Sowieso is iedereen in Oost-Europe met de achternaam Kun, Kuman of Kumanov een nazaat van de Kuman Turken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:17 schreef AryaMehr het volgende:
Nee, maar even serieus: als ik eens kijk welke gebieden de Iraanse volkeren wel niet allemaal domineerden, dan zou driekwart Azië Iraans bloed moeten bezitten.
Blond haar en donkere ogen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:16 schreef Ayca het volgende:
Moment ik zal laten zien dat bruin haar en donkere ogen ook mooi zijn
Ik heb achterneefjes met witblond haar en zwarte ogen. Dat ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Blond haar en donkere ogen.![]()
[ afbeelding ]
Onder de Hunnen zaten ook veel Iraniers hoor, waaronder een grote groep Alanen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De Turken hebben met Atilla de Hun zelfs West-Europa veroverd. Iedereen zou Turks bloed moeten hebben. En dat hebben ze ook. Sowieso is iedereen in Oost-Europe met de achternaam Kun, Kuman of Kumanov een nazaat van de Kuman Turken.
Kumanen waren geen Hunnen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Onder de Hunnen zaten ook veel Iraniers hoor, waaronder een grote groep Alanen.
Aangezien jij het hier plaatst zeg ik ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[ afbeelding ]
Turk, ja of nee? Goed antwoord verdient een prijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2010 15:54:02 ]
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:22 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfs als je een hamburger aan het eten bentWat is het toch een schatje he
Aaaah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet het zelf niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Aangezien jij het hier plaatst zeg ik ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |