De nieuwe generatie ook? Toentertijd met Ritsma, Thomas, Timmer in d'r wilde jaren...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:38 schreef Stansfield het volgende:
Het hele schaatswereldje duikt toch al jaren met elkaar het bed in.
Tuitert is toch al 100.000 jaar samen met Helen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:18 schreef Oidale het volgende:
TS start: onderstaande dame heeft in ieder geval Kramer en Tuitert gehad, de mannen schijnen nog steeds niet goed met elkaar te zijn (ook de reden van dat achteromkijk incident natuurlijk)
AT een Olympische slet noemen is wel erg op de zaken vooruit lopen. Zo byzonder vind ik haar niet enquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:18 schreef Oidale het volgende:
Onder volgers en insiders is de reputatie van Annemarie Thomas denk ik aardig bekend. Berucht, zo men wil. Ze was in het Olympisch dorp lekker internationaal bezig en schuwde geen slaapkamerMarianne Timmer dito, in wellicht wat mindere mate.
Nu de vraag... hebben we er dit jaar ook zo eentje, man of vrouw? Zal Ria zich gedragen met Mart die naar haar lonkt. Plaats al uw amoureuze neukroddels hier
TS start: onderstaande dame heeft in ieder geval Kramer en Tuitert gehad, de mannen schijnen nog steeds niet goed met elkaar te zijn (ook de reden van dat achteromkijk incident natuurlijk)
[ afbeelding ]
Hoe het nu zit weet ik niet, maar rond de vorige OS brak Tuitert met Van Goozen voor Gerritsen. Op een lullige manier richting Kramer, die eerst met haar ging.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:16 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Tuitert is toch al 100.000 jaar samen met Helen?
Jazeker, heel lang zelfs. Kramer dus, Tuitert, die Franse schaatser..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:24 schreef Thomas B. het volgende:
Kramer ook al? Dat wist ik nog nietDe slet! Maar ik hou nog steeds van 'r
Die doet het toch met die shorttrackster?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:35 schreef Thomas B. het volgende:
In mijn hoofd duikt ze met Ireen Wust het bed in
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:48 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat we het bij het Engelse bobsleeteam moeten zoeken:
Ken je hun bedprestaties ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:58 schreef Ericr het volgende:
Nederland stuurt een stel saaie trutten, het hoeft dus niet in Nederlandse hoek gezocht te worden. Ik verdenk wel Ingrid Paul er van dat ze de Canadese ploeg zo nu en dan goed uitput in cardiosessies.
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:48 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat we het bij het Engelse bobsleeteam moeten zoeken:
Die waren eigenlijk niet te missen, die lag echt overal op de loerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:18 schreef lezzer het volgende:
Waarom heb ik al die roddels over annamarie gemist?
Voor zover ik weet heeft ze alleen maar heel hard geroepen dat ze niet lesbisch is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:24 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Die is al lang uit de kast toch?
Een klein googletochtje leert me dat je gelijk hebt. Gek, altijd gedacht dat ze een lesbienne was.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft ze alleen maar heel hard geroepen dat ze niet lesbisch is.
Dat is ze ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:31 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Een klein googletochtje leert me dat je gelijk hebt. Gek, altijd gedacht dat ze een lesbienne was.
Waar ligt dat dat aan, zou je zeggen. Aan dat korte vogelnestkapsel met Wilderskleur?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is ze ook.
Tenminste, mijn gaydar sloeg bij haar nog harder uit dan bij Ireen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |