Annemarie met de hele Noorse selectiequote:Op maandag 20 februari 2006 14:17 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Zouden er wellus vluggertjes zijn gemaakt in de kleedkamers, vlak voor of na de wedstrijd?
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jac Orie geilt op Timmermannen en vd Star en voelt stiekem bilnaden van Timmer en de vriendin van Wennemars. Maarja wie niet?![]()
Visser - Voetelink gaat het verhaalquote:Op maandag 20 februari 2006 14:17 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Zouden er wellus vluggertjes zijn gemaakt in de kleedkamers, vlak voor of na de wedstrijd?
Lijstje Smeets?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:18 schreef Hathor het volgende:
Mart Smeets naait iedereen, maar dat wist je natuurlijk al. Ze noemen hem niet voor niks Magic Smeets.![]()
Aan het meuteneuken?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Annemarie met de hele Noorse selectie
welk verhaal?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:19 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Visser - Voetelink gaat het verhaal
*proest* Dione de Graaff?? Waar komt die roddel vandaan.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:21 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Lijstje Smeets?
Van Gennip
Ria Visser
Griselda Visser?
Dione de Graaff?
..........?
Eens even kijken naar de openingen van de wedstrijd ernaquote:Op maandag 20 februari 2006 14:17 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dione is naar mijn weten een jaar eruit geweest vanwege het overlijden van haar vriend, de drummer van Blof......quote:Op maandag 20 februari 2006 14:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
*proest* Dione de Graaff?? Waar komt die roddel vandaan.
Ik meen mij wel te herinneren dat er ooit eens iets gebeurd was op de werkvloer bij NOS Sport, waarop Dione op een gegeven moment meer als een jaar afwezig daar was. Of dat met elkaar in verband staat weet ik niet.![]()
Jeps, dat was de reden inderdaad (tenminste, die reden werd opgegeven toen)quote:Op maandag 20 februari 2006 14:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dione is naar mijn weten een jaar eruit geweest vanwege het overlijden van haar vriend, de drummer van Blof......
Oh OKquote:Op maandag 20 februari 2006 14:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dione is naar mijn weten een jaar eruit geweest vanwege het overlijden van haar vriend, de drummer van Blof......
Past ook hier wel; Voetballers en hun scharrels #2quote:Op maandag 20 februari 2006 14:34 schreef Bjoro het volgende:
een lekker lijstje inderdaad !
maar waarom staat Henk Timmer 2x in de OPomdat hij niet kan schaatsen ?
en als een voetballer in het lijstje mag staan, waarom staat John de Jong (PSV) dan niet bij Annamarie Thomas....die hebben immers al jaren een relatie !
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:48 schreef Ericr het volgende:
Kevin Crocket tegenwoordig, die staat er dus bij.
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:49 schreef peasant het volgende:
[..]
ik en mijn grote bek denkende dat die ook wat weet en denkt goh dat nog niemand daaraan gedacht heeft maar daardoor nu voor lul staat omdat hij dit eigenlijk zelf ook wel wist en dus niet goed oplette
![]()
ja dat was het en volgens mij heeft Mart niets met Dione gehad.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:42 schreef Ericr het volgende:
Dione heeft ook een tijdje overspannen thuis gezeten, dat was nog voor dat haar vriend dat ongeluk kreeg. Absurde werktijden o.a. leidde er toen toe dat meerdere medewerkers afhaakten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |