quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:23 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Twizu ondergoed lijkt me wel wat. Dat gekke mannetje voorop gedrukt zodat je piemel uit zijn bek komt. Een gedrukte bruine streep aan de achterkant als camouflage
Heb ik ook altijd. Met een weekje is alles binnen. Erg chill.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:27 schreef Skiet het volgende:
[..]
Singapore Post is lekker snel. Al me orders van BG komen rap binnen.
naja, opzich.. volgens mij is geheugen flink gezakt hoor (in Nederland) dus zo'n gekke vraag vind ik het niet.. maar inderdaad kan het natuurlijk verschillen, het is geen groot verschilquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:28 schreef Skiet het volgende:
[..]
Is dat echt raar dat de prijzen verschillen van tijd tot tijd? Wat voor school heb je gedaan of doe je? Ooit economie gehad?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:20 schreef revpolen het volgende:
ff voor onze gadgets freaks...
bestel eens 1 ding minder
en stort op giro 555
heb ik net ook gedaan
dan maar eens dagje geen gele envelop
Heb je het dan over Singpost ?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:27 schreef Skiet het volgende:
[..]
Singapore Post is lekker snel. Al me orders van BG komen rap binnen.
Zoek even uit wat er met het tsunami geld is gebeurdquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:20 schreef revpolen het volgende:
ff voor onze gadgets freaks...
bestel eens 1 ding minder
en stort op giro 555
heb ik net ook gedaan
dan maar eens dagje geen gele envelop
Wil jij je schuldgevoel niet afkopen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:38 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zoek even uit wat er met het tsunami geld is gebeurdZembla heeft dat ook jaren terug doorgeprikt.
Ze krijgen geen cent van mij, goede doelen zijn big business voor rijke westerlingen. Directeuren die 5 ton verdienen per jaaren die goedgelovigen maar vrijwillig met de collecte bus rond stiefelen
![]()
Zoek kleine lokale initiatieven of strooi wat rond als je op vakantie bent in zo'n soort land.
Ik vind het ook te triest om zo te moeten denken, maar ik doe niet meer mee met onze hypocriete maatschappij
Ja/nee. Het lijkt me dat de laatste tijd de vraag naar SD kaartjes steeds groter wordt, dat zou betekenen dat ze ook goedkoper (kunnen) worden, maar ze hebben ze juist duurder gemaakt. Leg me dit eens uit s.v.p.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:28 schreef Skiet het volgende:
[..]
Is dat echt raar dat de prijzen verschillen van tijd tot tijd? Wat voor school heb je gedaan of doe je? Ooit economie gehad?
Alleen als ik een Twizu onderbroek krijg, dan steun ik Madaliefquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:39 schreef Twizu het volgende:
[..]
Wil jij je schuldgevoel niet afkopen?
ik kreeg mail dat 2 riemen 4.15 each waren incl shipping, dus op 8 dollar uitkomen, terwijl 1 riem 4.5 dollar was bij appelboomz0r..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:02 schreef GoodFella275 het volgende:
Als je meerdere dingen besteld, waarom zou je dan per product verzendkosten betalen? Jack verzendt het toch in een pakket? Zou belachelijk vinden als ik voor ieder product apart hoge verzendkosten betaal en hij het eventjes als 1 pakket van 10kg verzend, ofzo..
Het was gezakt en daarna steeg de prijs juist weer. Maar er zijn zoveel factoren die de prijs kunnen beïnvloeden. Dus raar dat de prijs anders is dan 1 jaar geleden is het zeker niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:47 schreef mug89 het volgende:
[..]
naja, opzich.. volgens mij is geheugen flink gezakt hoor (in Nederland) dus zo'n gekke vraag vind ik het niet.. maar inderdaad kan het natuurlijk verschillen, het is geen groot verschil
Genoeg andere Nederlanders die het voor 'm doen..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:39 schreef Twizu het volgende:
[..]
Wil jij je schuldgevoel niet afkopen?
"Dus"? Noem die factoren eens op dan, ik kan zo snel niks verzinnen...quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:26 schreef Skiet het volgende:
[..]
Het was gezakt en daarna steeg de prijs juist weer. Maar er zijn zoveel factoren die de prijs kunnen beïnvloeden. Dus raar dat de prijs anders is dan 1 jaar geleden is het zeker niet.
Over welk geheugen hebben jullie het nu..? Pc geheugen of flash geheugen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:35 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
"Dus"? Noem die factoren eens op dan, ik kan zo snel niks verzinnen...
Op=op voordeelshop :'] Zit wel in een aantal stedenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:34 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Weet iemand toevallig waar je goedkoop deodorant kan krijgen? Van Axe o.i.d.? Van Taobao heeft geen zin, ook al bestel je er 10...
fleschquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Over welk geheugen hebben jullie het nu..? Pc geheugen of flash geheugen?
Dit is toch niet serieus hè!?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:34 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Weet iemand toevallig waar je goedkoop deodorant kan krijgen? Van Axe o.i.d.? Van Taobao heeft geen zin, ook al bestel je er 10...
De Action heeft regelmatig mooie aanbiedingen van Axe, haal ik ze meestal ook.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:34 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Misschien 1 van deze weken bij de ah voor 2 voor de prijs van 1quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:34 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Baasquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:34 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
En een gat in je onderbroekquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:34 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Nee, dan is het al koudquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:10 schreef Semmm het volgende:
[..]
En een gat in je onderbroek![]()
[..]
_! Gast, bestel jij ook je eten rechtstreeks uit China?
Maar Axe is van Unilever, wordt dus niet gemaakt in China, of wilde je namaak deo?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:14 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Nee, dan is het al koudWel vaker online bij een pizza bedrijf hier in de buurt
Jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
Maar Axe is van Unilever, wordt dus niet gemaakt in China, of wilde je namaak deo?
Menu ziet er lelijk uit..weet niet hoe de echte eruit ziet trouwens.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:12 schreef Joey_GG het volgende:
Iemand ervaringen met de TV8900 http://www.popbuying.com/(...)nd_Cell_Phone_-26607 ? Zo nee dan ben ik de eerste tester binnekort
Bij de echte bb's zien ze er ook zo uitquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:13 schreef Skiet het volgende:
[..]
Menu ziet er lelijk uit..weet niet hoe de echte eruit ziet trouwens.
doe niet moeilijk en koop ze bij Lin (rachel van popbuying)quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:36 schreef Joey_GG het volgende:
Ohja vraagje kan iemand me een linkje sturen van Tradetang waar ik 1paar UJJS kan bestellen.
Niet van echt te onderscheiden.
Volledig mee eens, ik zeg lees even vorrige topic daar staat post van mij.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:11 schreef flexoo het volgende:
[..]
doe niet moeilijk en koop ze bij Lin (rachel van popbuying)
Rachel is verantwoordelijk voor DealPerfect aankopen en tb, maar Tiffany is speicaal voor Tb.. dus tiff mailenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:16 schreef flexoo het volgende:
[..]
taobao? huh :s rachel wou mij alleen die van dp verkopenafzetster
taobao? huh :s rachel wou mij alleen die van dp verkopenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:12 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Volledig mee eens, ik zeg lees even vorrige topic daar staat post van mij.
Link naar TB+prijs et voilá.. goede kwaliteit en alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kunnen er beter "fire department" op zettenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:28 schreef thecuriousone het volgende:
Heb vandaag de CR123 lader van PB voor het eerst getest:
[ link | afbeelding ]
Minireview:
Bouwkwaliteit is niet fantatstisch, maar wat wil je voor $3,85.
Kan enkel gebruikt worden met 2 batterijen. 1 batterij opladen werkt niet.
Er staan verschillende leds op die de status aangeven. Eentje knippert tijdens het laden ,andere geeft aan dat het laden is voltooid.
Handleiding ontbreekt.
Er zit een US plug op die met een veertje kan inklappen. Dit gaf wat problemen om de US2EU plug er op te krijgen.
Op het doosje staat "POLICE" en "Universal Intellect Voluntarily"
Als je lichte baardgroei hebt is het wel te doen, m'n vader haalt z'n hele gezicht ermee open.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:30 schreef Deezertje het volgende:
Iemand ervaring met de ''Gillette'' Fusion Power scheermesjes van PB?
http://www.popbuying.com/(...)idges_(8_pack)-21986
[ afbeelding ]
Echt wel. En ook in India. Een man klaagde daar Unilever aan omdat hij het al 8 jaar gebruikt, maar nog steeds geen vrouw vond dankzij de 'Axe-effect'quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
Maar Axe is van Unilever, wordt dus niet gemaakt in China, of wilde je namaak deo?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:44 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Echt wel. En ook in India. Een man klaagde daar Unilever aan omdat hij het al 8 jaar gebruikt, maar nog steeds geen vrouw vond dankzij de 'Axe-effect'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |