Misschien 1 van deze weken bij de ah voor 2 voor de prijs van 1quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:34 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Weet iemand toevallig waar je goedkoop deodorant kan krijgen? Van Axe o.i.d.? Van Taobao heeft geen zin, ook al bestel je er 10...
Baasquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:34 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Weet iemand toevallig waar je goedkoop deodorant kan krijgen? Van Axe o.i.d.? Van Taobao heeft geen zin, ook al bestel je er 10...
En een gat in je onderbroekquote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:34 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Nee, dan is het al koudquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:10 schreef Semmm het volgende:
[..]
En een gat in je onderbroek![]()
[..]
_! Gast, bestel jij ook je eten rechtstreeks uit China?
Maar Axe is van Unilever, wordt dus niet gemaakt in China, of wilde je namaak deo?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:14 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Nee, dan is het al koudWel vaker online bij een pizza bedrijf hier in de buurt
Jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
Maar Axe is van Unilever, wordt dus niet gemaakt in China, of wilde je namaak deo?
Menu ziet er lelijk uit..weet niet hoe de echte eruit ziet trouwens.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:12 schreef Joey_GG het volgende:
Iemand ervaringen met de TV8900 http://www.popbuying.com/(...)nd_Cell_Phone_-26607 ? Zo nee dan ben ik de eerste tester binnekort
Bij de echte bb's zien ze er ook zo uitquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:13 schreef Skiet het volgende:
[..]
Menu ziet er lelijk uit..weet niet hoe de echte eruit ziet trouwens.
doe niet moeilijk en koop ze bij Lin (rachel van popbuying)quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:36 schreef Joey_GG het volgende:
Ohja vraagje kan iemand me een linkje sturen van Tradetang waar ik 1paar UJJS kan bestellen.
Niet van echt te onderscheiden.
Volledig mee eens, ik zeg lees even vorrige topic daar staat post van mij.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:11 schreef flexoo het volgende:
[..]
doe niet moeilijk en koop ze bij Lin (rachel van popbuying)
Rachel is verantwoordelijk voor DealPerfect aankopen en tb, maar Tiffany is speicaal voor Tb.. dus tiff mailenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:16 schreef flexoo het volgende:
[..]
taobao? huh :s rachel wou mij alleen die van dp verkopenafzetster
taobao? huh :s rachel wou mij alleen die van dp verkopenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:12 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Volledig mee eens, ik zeg lees even vorrige topic daar staat post van mij.
Link naar TB+prijs et voilá.. goede kwaliteit en alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kunnen er beter "fire department" op zettenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:28 schreef thecuriousone het volgende:
Heb vandaag de CR123 lader van PB voor het eerst getest:
[ link | afbeelding ]
Minireview:
Bouwkwaliteit is niet fantatstisch, maar wat wil je voor $3,85.
Kan enkel gebruikt worden met 2 batterijen. 1 batterij opladen werkt niet.
Er staan verschillende leds op die de status aangeven. Eentje knippert tijdens het laden ,andere geeft aan dat het laden is voltooid.
Handleiding ontbreekt.
Er zit een US plug op die met een veertje kan inklappen. Dit gaf wat problemen om de US2EU plug er op te krijgen.
Op het doosje staat "POLICE" en "Universal Intellect Voluntarily"
Als je lichte baardgroei hebt is het wel te doen, m'n vader haalt z'n hele gezicht ermee open.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:30 schreef Deezertje het volgende:
Iemand ervaring met de ''Gillette'' Fusion Power scheermesjes van PB?
http://www.popbuying.com/(...)idges_(8_pack)-21986
[ afbeelding ]
Echt wel. En ook in India. Een man klaagde daar Unilever aan omdat hij het al 8 jaar gebruikt, maar nog steeds geen vrouw vond dankzij de 'Axe-effect'quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:16 schreef Semmm het volgende:
[..]
Maar Axe is van Unilever, wordt dus niet gemaakt in China, of wilde je namaak deo?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:44 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Echt wel. En ook in India. Een man klaagde daar Unilever aan omdat hij het al 8 jaar gebruikt, maar nog steeds geen vrouw vond dankzij de 'Axe-effect'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |