Jij bent echt meerdere keren op je achterhoofd gevallen he?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:14 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Waarom zou je je druk maken om 50.000 monden minder die gevoed moeten worden? Er sterven dagelijks miljoenen insecten. Wanneer ga je daar een stille tocht voor houden?
Terug naar school jij. En snel, kleuter!quote:Op zondag 17 januari 2010 01:52 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Grappig is behoorlijk subjectief. Dus stop eens met anderen jouw mening op te leggen. Autist
och God, je gaat jezelf al goedpraten op Fok. Dan moet je een goed leven hebben verder.quote:Op zondag 17 januari 2010 04:27 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Helaas raakt deze homosexuele toespeling kant noch wal, ik duik bij mijn vriendin het bed in
En ik ben socialer dan jij denkt, op basis van een paar posts en verschil qua humor..
Hij doelt op mededogen, PIKquote:Op zondag 17 januari 2010 04:06 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik lijdt genoeg onder het leed van anderen, we leven niet voor niets in een verzorgingsstaat. En we sturen karrenvrachten hulpgoederen naar rampgebieden, op o.a. mijn kosten!!
Al dat geld voor ontwikkelingshulp/ zorg voor onredabelen/hulp bij rampen, kan ook gebruikt worden om de economie te stimuleren. Maar nee, we pijnigen gewoon de buidel van de werkenden
Oh, dus jij mag wel van alles op internet pleuren, maar wij mogen je niks vertellen, want dan moet je huilen.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Als ik me zou moeten verplaatsen in iedereen had ik iedere scheet aanstootgevend gevonden.
Gelukkig beschik ik over een eigen mening, vorm van humor en ben niet gebonden aan andermans regels van wat leuk is of niet.
Als jij het niet leuk vind, prima. Maar ga mij niet vertellen wat leuk is of niet, of waar men om mag lachen of niet.
Daar hebben we de overheid, religie en sbs6 al voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |