abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76914770
quote:
Op zondag 17 januari 2010 01:14 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Waarom zou je je druk maken om 50.000 monden minder die gevoed moeten worden? Er sterven dagelijks miljoenen insecten. Wanneer ga je daar een stille tocht voor houden?
Jij bent echt meerdere keren op je achterhoofd gevallen he?
pi_76914794
quote:
Op zondag 17 januari 2010 01:52 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Grappig is behoorlijk subjectief. Dus stop eens met anderen jouw mening op te leggen. Autist
Terug naar school jij. En snel, kleuter!
pi_76914796
quote:
Op zondag 17 januari 2010 04:27 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Helaas raakt deze homosexuele toespeling kant noch wal, ik duik bij mijn vriendin het bed in

En ik ben socialer dan jij denkt, op basis van een paar posts en verschil qua humor..
och God, je gaat jezelf al goedpraten op Fok. Dan moet je een goed leven hebben verder.
pi_76914938
Jezus, die plaatjes op de eerste pagina. Die gaan inderdaad best wel ver.
Toch kan ik de humor er wel van in zien.
pi_76915701
Aanstellers

Een paar plaatjes gaan inderdaad wat ver. Daar moest ik ook totaal niet om lachen, maar zo'n plaatje als eentje van Koninginnedag toen ("They see me rollin', they hatin'") vond ik wel grappig, ondanks dat er slachtoffers te zien waren.

Waarom werden die trouwens direct verwijderd door de mods, en nu niet? Om maar even de moraalridder te spelen. Wat maakt die Haitianen minder waard, zodat die foto's niet verwijderd worden, terwijl die van de Nederlanders wel verwijderd werden?
Feyenoord Rotterdam
pi_76916076
quote:
Op zondag 17 januari 2010 04:06 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Ik lijdt genoeg onder het leed van anderen, we leven niet voor niets in een verzorgingsstaat. En we sturen karrenvrachten hulpgoederen naar rampgebieden, op o.a. mijn kosten!!

Al dat geld voor ontwikkelingshulp/ zorg voor onredabelen/hulp bij rampen, kan ook gebruikt worden om de economie te stimuleren. Maar nee, we pijnigen gewoon de buidel van de werkenden
Hij doelt op mededogen, PIK
pi_76916149
quote:
Op zondag 17 januari 2010 03:48 schreef cerror het volgende:

[..]

Als ik me zou moeten verplaatsen in iedereen had ik iedere scheet aanstootgevend gevonden.
Gelukkig beschik ik over een eigen mening, vorm van humor en ben niet gebonden aan andermans regels van wat leuk is of niet.
Als jij het niet leuk vind, prima. Maar ga mij niet vertellen wat leuk is of niet, of waar men om mag lachen of niet.

Daar hebben we de overheid, religie en sbs6 al voor.
Oh, dus jij mag wel van alles op internet pleuren, maar wij mogen je niks vertellen, want dan moet je huilen.

Men zet geen mes op je keel, men zegt gewoon dat het smakeloos is. En duidelijk vind je dat zelf ook wel ergens, anders trok je je niet zoveel van die kritiek aan en bleef je gewoon rustig verder grappen maken.
pi_76916255
Ik geef

10 Bassie's voor dit topic.
pi_76916428
Dit topic.
  Moderator zondag 17 januari 2010 @ 12:20:15 #185
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_76918157
Even een slotteke om dit eens wat nader te bekijken.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator zondag 17 januari 2010 @ 12:27:12 #186
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_76918371
Deze blijft dicht. Zelfs in ONZ hebben we grenzen.
F.K.A. SuperwormJim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')