ga huilen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:21 schreef blingbling11 het volgende:
het gaat heen en weer, en als het stopt is het plat?Ik LOL'deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
badgers
wat heeft een aardbeving met water te makenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:33 schreef Twizu het volgende:
Het is maar water
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:01 schreef zoekjewat het volgende:
kanker lullig dat mensen zulke schokkende posts plaatsen. De trillingen lopen hiervan over mijn lijf ik beef echt niet van het lachen zoals jullie. Ik geef dit topic een 2 op de schaal van richter.
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik word echt kots en kots misselijk van dit soort humor
damn wat ben jij ziek...
50.000 doden godverdomme, maar natuurlijk mag je daar grappen over maken. Humor is immers de beste manier om iets te relativeren![]()
Joh, zat er een bekende van je tussen?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik word echt kots en kots misselijk van dit soort humor
damn wat ben jij ziek...
50.000 doden godverdomme, maar natuurlijk mag je daar grappen over maken. Humor is immers de beste manier om iets te relativeren![]()
liever een moraalridder dan grappen maken over de rug van 50.000 dodenquote:
Zou dat 50.000 doden erger maken dan?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:07 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Joh, zat er een bekende van je tussen?
Waarom zou je je druk maken om 50.000 monden minder die gevoed moeten worden? Er sterven dagelijks miljoenen insecten. Wanneer ga je daar een stille tocht voor houden?quote:Op zondag 17 januari 2010 01:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
liever een moraalridder dan grappen maken over de rug van 50.000 doden
[..]
Zou dat 50.000 doden erger maken dan?
damn wat een kortzichtigheid.
..jammer dat jij niet in Haiti was op het moment van...quote:Op zondag 17 januari 2010 01:14 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Waarom zou je je druk maken om 50.000 monden minder die gevoed moeten worden? Er sterven dagelijks miljoenen insecten. Wanneer ga je daar een stille tocht voor houden?
Als jij op die manier mijn opmerking een plaatsje kan geven, ben blij dat het een grapje was en geen doodverwensingquote:Op zondag 17 januari 2010 01:17 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
..jammer dat jij niet in Haiti was op het moment van...
Leuk he tis maar een grapje dude
Het wordt tijd dat jij opgevoed word! Humor is een bewezen manier om pijnlijke gebeurtenissen te helpen verwerken en dingen in perspectief te plaatsen.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:16 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou laat ik je uit de moderne droom helpen!
Het schijnt nogal normaal te zijn om totaaaaaal geen normen en waarden meer te hebben.
Maar humor is dus echt geen manier om hiermee om te gaan.
Wel gepast respect.
GVD wie wast jullie domme oren nu eens...
Hebben jullie geen opvoeding gehad ofzo?
quote:Op zondag 17 januari 2010 01:16 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou laat ik je uit de moderne droom helpen!
Het schijnt nogal normaal te zijn om totaaaaaal geen normen en waarden meer te hebben.
Maar humor is dus echt geen manier om hiermee om te gaan.
Wel gepast respect.
GVD wie wast jullie domme oren nu eens...
Hebben jullie geen opvoeding gehad ofzo?
quote:Op zondag 17 januari 2010 01:17 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
..jammer dat jij niet in Haiti was op het moment van...
Leuk he tis maar een grapje dude
flikker toch op man, er liggen nog duizenden lijken te rotten onder het puin, en ooooo wat grappig een foto van een lijk dat naar buiten gesmeten wordt. LEUK< DAAR MOET IK EEN TOPIC VAN MAKEN IN ONZ LOLLEREINZ!!!!!!!!quote:Op zondag 17 januari 2010 01:20 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat jij opgevoed word! Humor is een bewezen manier om pijnlijke gebeurtenissen te helpen verwerken en dingen in perspectief te plaatsen.
Klik dan ook niet op het topic, faalhaas!quote:Op zondag 17 januari 2010 01:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
beter had ik het niet kunnen zeggen.
echt ik ben letterlijk kotsmisselijk van dit topic
> .. Soms vraag ik mij echt af met wat voor achterlijke mongolen ik leef op deze wereld.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
flikker toch op man, er liggen nog duizenden lijken te rotten onder het puin, en ooooo wat grappig een foto van een lijk dat naar buiten gesmeten wordt. LEUK< DAAR MOET IK EEN TOPIC VAN MAKEN IN ONZ LOLLEREINZ!!!!!!!!
Hm wie is er nu een faalhaas dudequote:Op zondag 17 januari 2010 01:25 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Klik dan ook niet op het topic, faalhaas!
Je vind het gewoon vervelend dat je dit grappig vindt, daarom hang je nu de moraalridder uit.
Waarom zou ik me elke ramp van een ander mij persoonlijk moeten aantrekken? Het spijt me wel, dagelijks worden 100den (misschien zelfs meer) verkracht, DAT vind ik pas erg! Zij moeten namelijk leven met allerlei psychologische problemen.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
flikker toch op man, er liggen nog duizenden lijken te rotten onder het puin, en ooooo wat grappig een foto van een lijk dat naar buiten gesmeten wordt. LEUK< DAAR MOET IK EEN TOPIC VAN MAKEN IN ONZ LOLLEREINZ!!!!!!!!
Ik heb medelijden met jouw leraar Nederlands.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:27 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dus waarom zou ik medeleiden hebben met doden?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:01 schreef zoekjewat het volgende:
kanker lullig dat mensen zulke schokkende posts plaatsen. De trillingen lopen hiervan over mijn lijf ik beef echt niet van het lachen zoals jullie. Ik geef dit topic een 2 op de schaal van richter.
Ik heb nergens een probleem meequote:Op zondag 17 januari 2010 01:27 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Hm wie is er nu een faalhaas dude
quote:Op zondag 17 januari 2010 01:25 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Je vind het gewoon vervelend dat je dit grappig vindt, daarom hang je nu de moraalridder uit.
nou wat grappig vind ik dit.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:25 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |