Ga lekker verder smijten met kinderlijkjes ongelooflijk domme klootzak.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:50 schreef aaipod het volgende:
[..]
Geen wonder dat je zo gefrustreerd bent, zelfs sarcasme is je vreemd.
je boodschap is dus wel overgekomen maar ik kan me er niet in vinden. nogmaals ga lekker even ergens anders koekeloeren als je dit zo vreselijk vindt
Lieverd kom we gaan naar bed!quote:Op zondag 17 januari 2010 03:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ga lekker verder smijten met kinderlijkjes ongelooflijk domme klootzak.
Ik hoop zo dat je ooit achterhaald wordt door je gevoel voor humor.
Echt klasse
Yoep zou trots op je zijn.
quote:
quote:
Jij hebt ze ook gewoon lang niet allemaal op een rijtje. Succes er verder mee. Ik ga op bed.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:58 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ha je bent jaloers gij duivels gebroed!!!!!!!
jij gelukkig wel en wees er trots opquote:Op zondag 17 januari 2010 04:00 schreef aaipod het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij hebt ze ook gewoon lang niet allemaal op een rijtje. Succes er verder mee. Ik ga op bed.
Of op de hyves blog van een willekeurige 14 jarige.quote:Op zondag 17 januari 2010 04:00 schreef AryaMehr het volgende:
Dit zou eigenlijk in de OP moeten worden gezet:
'Wie niet lijdt onder het leed van anderen,
verdient het niet mens genoemd te worden.'
Ik ben niet van de vrome teksten, maar deze ga ik echt inlijsten...quote:Op zondag 17 januari 2010 04:00 schreef AryaMehr het volgende:
Vers van één van de grootste dichters die de mensheid ooit gekend heeft. Tekst staat ook op het gebouw van de Verenigde Naties. Maar goed, om dergelijke dingen te weten moet men natuurlijk wel enig kennis bezitten.quote:Op zondag 17 januari 2010 04:03 schreef aaipod het volgende:
[..]
Of op de hyves blog van een willekeurige 14 jarige.
Ik lijdt genoeg onder het leed van anderen, we leven niet voor niets in een verzorgingsstaat. En we sturen karrenvrachten hulpgoederen naar rampgebieden, op o.a. mijn kosten!!quote:Op zondag 17 januari 2010 04:00 schreef AryaMehr het volgende:
goed, zal ik het nog een keer in plat Nederlands uitleggen, omdat het besef helaas niet tot je doordringt.quote:Op zondag 17 januari 2010 04:03 schreef Dartanion het volgende:
Zhe Angel, ik vind je zielig. Je bent zo eenzaam op die hoogte in je morele-ivorentoren. Ik vind je nog bar slecht advies geven ook.
Je raadt iemand, die volgens jou lage morele standaarden hanteerd, aan om een kind te nemen. En dus in feite die waarden weer door te geven aan een nieuwe generatie. Denk je nu werkelijk dat iemand zoveel veranderd als er een kind geboren wordt?
Kijk toch eens om je heen, al die tokkies worden echt geen modaal-burgers omdat er een kind geboren is.
Ook vind ik het raar dat in jouw ogen alleen jouw moraal de juiste is. Al het afwijkende moet de kop in gedrukt worden. Volgens mij is het willen uitroeien van andersdenken het begin geweest van genocide die in het verleden plaats hebben gevonden...
Saadi is inmiddels zo'n 700 jaar dood dus zo 'vers' is het niet.quote:Op zondag 17 januari 2010 04:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vers van één van de grootste dichters die de mensheid ooit gekend heeft. Tekst staat ook op het gebouw van de Verenigde Naties. Maar goed, om dergelijke dingen te weten moet men natuurlijk wel enig kennis bezitten.
Ik weet niet of mee zou lachen, maar ik kan me er ook niet boos om maken. Het is geen persoonlijke aanval op die persoon. Zolang ze niet bij naam en toenaam worden benoemd, kan ik er mee omgaan. En ik heb denk ik op dat moment wel wat anders te doen dan het internet af te speuren naar mogelijk kwetsende foto's.quote:Op zondag 17 januari 2010 04:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goed, zal ik het nog een keer in plat Nederlands uitleggen, omdat het besef helaas niet tot je doordringt.
Je lacht om het smijten met lijken ongelovelijk domme klootzak. Dat is humor, dat is relativeren. Toppie man, dat is echt helemaal 2010
Maar als godverdomme in een klap de hele stad waar jij woont wordt uitgeroeyd door een aardbeving, en ik plaats een foto van het lijk van je moeder met de tekst: Lekker kontje voor een Milf, en een foto van je zusje, geplet door een dak van haar school, met de tekst erbij: Ohhhh die zou ik doen, ondanks dat ze bloedt....
Zou je dan nog lachen???? want het is per slot van rekening maar relativeren?
En je snapt ook wel dat andere mensen het best wel grappig vinden, die foto van je bebloede zusje enzoquote:Op zondag 17 januari 2010 04:11 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik weet niet of mee zou lachen, maar ik kan me er ook niet boos om maken. Het is geen persoonlijke aanval op die persoon. Zolang ze niet bij naam en toenaam worden benoemd, kan ik er mee omgaan. En ik heb denk ik op dat moment wel wat anders te doen dan het internet af te speuren naar mogelijk kwetsende foto's.
Ik kan me daarin prima inleven.quote:Op zondag 17 januari 2010 04:13 schreef Choad het volgende:
[..]
En je snapt ook wel dat andere mensen het best wel grappig vinden, die foto van je bebloede zusje enzo
Been there, done thatquote:Op zondag 17 januari 2010 04:15 schreef Choad het volgende:
[..]
In dat geval heb ik met je te doen. Zoek hulp!
Ik ga slapen.
Ik kan jou en de mensen die hier om dergelijke verschrikkingen lachen nauwelijks serieus nemen. Eigenlijk zou een gevoel van woede mij moeten vullen, maar ik voel enkel medelijden. Serieus, ik heb echt medelijden met de mensen hier in dit topic. Waar sommige wellicht aardig op leeftijd zijn, maar de meeste hier in dit topic nog altijd volwassen moeten worden. Het is overigens ook een soort van kleingeestigheid die men met zich meedraagt. Ik hoop oprecht dat de meeste hier in dit topic ooit eens een ontketend zullen worden van de onwetendheid die hen momenteel in gevangen houdt.quote:Op zondag 17 januari 2010 04:09 schreef aaipod het volgende:
[..]
Saadi is inmiddels zo'n 700 jaar dood dus zo 'vers' is het niet.
Bovendien is het mogelijk grapjes te maken in dit topic EN het leed van mensen daar aan te trekken. Evenwel wil dat er op de één of andere manier niet helemaal in bij een aantal mensen hier. Mijn posts hier zijn satirisch bedoeld en niets meer.
Je moet ook nooit wikipedia vertrouwen, daar staat vaker onzin op. Hij is echt al 700 jaar dood.quote:Op zondag 17 januari 2010 04:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wikipedia en Google zijn je vrienden zullen we maar zeggen.
Wat betreft dit volstaat eenquote:Ik kan jou en de mensen die hier om dergelijke verschrikkingen lachen nauwelijks serieus nemen. Eigenlijk zou een gevoel van woede mij moeten vullen, maar ik voel enkel medelijden. Serieus, ik heb echt medelijden met de mensen hier in dit topic. Waar sommige wellicht aardig op leeftijd zijn, maar de meeste hier in dit topic nog altijd volwassen moeten worden. Het is overigens ook een soort van kleingeestigheid die men met zich meedraagt. Ik hoop oprecht dat de meeste hier in dit topic ooit eens een ontketend zullen worden van de onwetendheid die hen momenteel in gevangen houdt.
quote:Op zondag 17 januari 2010 04:17 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Been there, done that![]()
Ik ga ook maar eens slapen, de wekker gaat weer om 9 uur!
Het was gezellig
ik hoop dat jullie samen slapen, jullie verdienen elkaar.....quote:Op zondag 17 januari 2010 04:20 schreef aaipod het volgende:
[..]
Je moet ook nooit wikipedia vertrouwen, daar staat vaker onzin op. Hij is echt al 700 jaar dood.
[..]
Wat betreft dit volstaat een
Ik ga nu echt slapen. Het was gezellig
Helaas raakt deze homosexuele toespeling kant noch wal, ik duik bij mijn vriendin het bed inquote:Op zondag 17 januari 2010 04:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
ik hoop dat jullie samen slapen, jullie verdienen elkaar.....
Het begrip onmens krijgt voor mij opeens een heel andere dimensie...
Enig humor bezit je inderdaad wel.quote:Op zondag 17 januari 2010 04:27 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Helaas raakt deze homosexuele toespeling kant noch wal, ik duik bij mijn vriendin het bed in
En ik ben socialer dan jij denkt, op basis van een paar posts en verschil qua humor..
zoals jij in dit topic reageert, kun je door je competentie sociaal een dikke vette streep zetten.quote:Op zondag 17 januari 2010 04:27 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Helaas raakt deze homosexuele toespeling kant noch wal, ik duik bij mijn vriendin het bed in
En ik ben socialer dan jij denkt, op basis van een paar posts en verschil qua humor..
quote:Op zondag 17 januari 2010 04:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Enig humor bezit je inderdaad wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |