abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 januari 2010 @ 03:35:18 #126
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_76914349
quote:
Op zondag 17 januari 2010 03:34 schreef Choad het volgende:
Dit topique komt m.i. te vroeg.

Pfrt. Het kwam als een schok zeker.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zondag 17 januari 2010 @ 03:36:44 #127
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_76914369
quote:
Op zondag 17 januari 2010 02:57 schreef Darkestrah het volgende:
Potentieel leuk topic, alleen verpest door Symphonic en Zhe-AnGeL.
VIEZE VUIGE SMERIGE GORE ASOCIALE STINKRAT!!!!!!!
Snollebolt
  zondag 17 januari 2010 @ 03:37:49 #128
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_76914387
quote:
Op zondag 17 januari 2010 03:34 schreef Choad het volgende:
Dit topique komt m.i. te vroeg.

Wanneer mag het dan wel? Kan je zeggen dat het pas na een jaar ok is om grapjes te maken over 50,000 doden. Of over een maand al? En wie bepaalt dat? Lastig.. Daarom maar meteen dus.
  zondag 17 januari 2010 @ 03:38:32 #129
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_76914395
quote:
Op zondag 17 januari 2010 03:36 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Ratten. Daar zullen ze daar vast ook een boel van hebben nu.
- Pikachu!
- IK KIES JOU!
- DOE SCHOKAANVAL!
- RATTATA DOET ONTWIJKEN!
- NIET EFFECTIEF!
- PIKACHU WINT!
  zondag 17 januari 2010 @ 03:39:44 #130
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_76914412
quote:
Op zondag 17 januari 2010 03:36 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Wij houden het in ieder geval wel netjes en matigen ons taalgebruik een beetje. Dat kan je van jou niet zeggen helaas.

schokkend hoe weinig gedegen opvoeding sommige mensen hebben genoten. ik wil geen ruzie uitlokken ofzo maar dit kan dus echt niet m.i. Hou het een beetje netjes.
  zondag 17 januari 2010 @ 03:41:46 #131
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_76914437
quote:
Op zondag 17 januari 2010 03:39 schreef aaipod het volgende:

[..]

Wij houden het in ieder geval wel netjes en matigen ons taalgebruik een beetje. Dat kan je van jou niet zeggen helaas.

schokkend hoe weinig gedegen opvoeding sommige mensen hebben genoten. ik wil geen ruzie uitlokken ofzo maar dit kan dus echt niet m.i. Hou het een beetje netjes.
Nou nou dit vind je dus wel erg?
Tss schokkend zeg!
Does normaal joh...of kun je dat niet?
Snollebolt
pi_76914447
quote:
Op zondag 17 januari 2010 03:37 schreef aaipod het volgende:

[..]

Wanneer mag het dan wel? Kan je zeggen dat het pas na een jaar ok is om grapjes te maken over 50,000 doden. Of over een maand al? En wie bepaalt dat? Lastig.. Daarom maar meteen dus.
Ik denk dat de algemene tendens dat bepaalt. Je merkt dat het bij veel mensen nu nog te vers is. Hoewel het sommigen totaal koud laat dat er ergens op de wereld honderdduizenden mensen getroffen zijn door een natuurramp, zijn er ook mensen die veel compassie hebben. Ik kan dat wel begrijpen.

Overigens zijn grappen best oke in mijn ogen, maar sommige dingen zijn gewoon totaal niet grappig. Vooral de foto's waarin lijkjes van kinderen gegooid worden, of allemaal doden/gewonden te zien zijn vind ik niets grappigs aan gewoon. Het is wel duidelijk dat velen hier niet mee om kunnen gaan en denken dat dit humor is. Maar dat soort foto's worden nooit grappig, niet over een maand, jaar, of tien jaar.
We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
  zondag 17 januari 2010 @ 03:42:35 #133
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_76914449
quote:
Op zondag 17 januari 2010 03:38 schreef cerror het volgende:

[..]

Ratten. Daar zullen ze daar vast ook een boel van hebben nu.
- Pikachu!
- IK KIES JOU!
- DOE SCHOKAANVAL!
- RATTATA DOET ONTWIJKEN!
- NIET EFFECTIEF!
- PIKACHU WINT!
30.000 pikachu volt stuurrrrrrrrrrrr
WZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZTTTTTTTTTTT!
Argh...heftuggggggg
Snollebolt
  zondag 17 januari 2010 @ 03:44:22 #134
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_76914462
quote:
Op zondag 17 januari 2010 03:42 schreef Choad het volgende:

[..]

Ik denk dat de algemene tendens dat bepaalt. Je merkt dat het bij veel mensen nu nog te vers is. Hoewel het sommigen totaal koud laat dat er ergens op de wereld honderdduizenden mensen getroffen zijn door een natuurramp, zijn er ook mensen die veel compassie hebben. Ik kan dat wel begrijpen.

Overigens zijn grappen best oke in mijn ogen, maar sommige dingen zijn gewoon totaal niet grappig. Vooral de foto's waarin lijkjes van kinderen gegooid worden, of allemaal doden/gewonden te zien zijn vind ik niets grappigs aan gewoon. Het is wel duidelijk dat velen hier niet mee om kunnen gaan en denken dat dit humor is. Maar dat soort foto's worden nooit grappig, niet over een maand, jaar, of tien jaar.
Totaal objectief. Ga jij maar lekker de moraalridder uithangen die zegt wat wel en niet kan dan lig ik in de tussentijd dubbel om de photoshops.
pi_76914463
quote:
Op zondag 17 januari 2010 03:34 schreef aaipod het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit kan ik dus bijvoorbeeld niet waarderen, om mijn post hierboven even te ondersteunen. Ik word vaak geprezen om mijn humor, maar ik kan niet zien wat hier grappig aan zou kunnen zijn, al doe ik mijn best

We all wank, sonny wiggles his willy, daddy plays with the meat in an orderly and rational way, and granddad's choad also delivers on a regular basis.
  zondag 17 januari 2010 @ 03:45:03 #136
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_76914472
quote:
Op zondag 17 januari 2010 03:41 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Nou nou dit vind je dus wel erg?
Tss schokkend zeg!
Does normaal joh...of kun je dat niet?
Hap gewoon es niet zo en blijf weg uit dit topic als je er aanstaat aan neemt. Wat had je verwacht tegen te komen toen je hier op klikte? Een jolig topic waarin we mopjes vertellen over parelwitte stranden en kokosnoten?
pi_76914483
quote:
Op zondag 17 januari 2010 03:44 schreef cerror het volgende:

[..]

Totaal objectief. Ga jij maar lekker de moraalridder uithangen die zegt wat wel en niet kan dan lig ik in de tussentijd dubbel om de photoshops.
Heeft niets met objectiviteit te maken. Ik ben gewoon niet asociaal zoals jij dat wel bent. Jij kunt je duidelijk niet verplaatsen in iemand anders en alleen maar aan jezelf denken. Dat je totaal niet grappige fotoshops nodig hebt om iets als een natuurramp te kunnen verwerken zegt sowieso wat over je zwakke persoonlijkheid. Sommige zijn grappig, foto's van lijken of zwaar gewonden met een zwarte rand en een domme tekst die als een tang op een varken slaat, is niet leuk.
  zondag 17 januari 2010 @ 03:46:45 #138
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_76914486
quote:
Op zondag 17 januari 2010 03:44 schreef Choad het volgende:

[..]

Ik word vaak geprezen om mijn humor,
Door Wim Kan, Freek de Jonge, Staphorst en Loes Luca waarschijnlijk.
  zondag 17 januari 2010 @ 03:47:57 #139
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_76914494
quote:
Op zondag 17 januari 2010 03:44 schreef Choad het volgende:

[..]

Dit kan ik dus bijvoorbeeld niet waarderen, om mijn post hierboven even te ondersteunen. Ik word vaak geprezen om mijn humor, maar ik kan niet zien wat hier grappig aan zou kunnen zijn, al doe ik mijn best

Nou met dat Harr Harr doelde ik zegmaar op de lach van een piraat. Het leek me passend gezien die ooglap. En dat 'shockingly' eronder refereert naar de aardbeving. Maar grapjes die je uitgelegd krijgt worden nooit meer grappig natuurlijk
  zondag 17 januari 2010 @ 03:48:56 #140
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_76914501
quote:
Op zondag 17 januari 2010 03:46 schreef Choad het volgende:

[..]

Heeft niets met objectiviteit te maken. Ik ben gewoon niet asociaal zoals jij dat wel bent. Jij kunt je duidelijk niet verplaatsen in iemand anders en alleen maar aan jezelf denken. Dat je totaal niet grappige fotoshops nodig hebt om iets als een natuurramp te kunnen verwerken zegt sowieso wat over je zwakke persoonlijkheid. Sommige zijn grappig, foto's van lijken of zwaar gewonden met een zwarte rand en een domme tekst die als een tang op een varken slaat, is niet leuk.
Als ik me zou moeten verplaatsen in iedereen had ik iedere scheet aanstootgevend gevonden.
Gelukkig beschik ik over een eigen mening, vorm van humor en ben niet gebonden aan andermans regels van wat leuk is of niet.
Als jij het niet leuk vind, prima. Maar ga mij niet vertellen wat leuk is of niet, of waar men om mag lachen of niet.

Daar hebben we de overheid, religie en sbs6 al voor.
pi_76914511
quote:
Op zondag 17 januari 2010 03:48 schreef cerror het volgende:

[..]

Als ik me zou moeten verplaatsen in iedereen had ik iedere scheet aanstootgevend gevonden.
Gelukkig beschik ik over een eigen mening, vorm van humor en ben niet gebonden aan andermans regels van wat leuk is of niet.
Als jij het niet leuk vind, prima. Maar ga mij niet vertellen wat leuk is of niet, of waar men om mag lachen of niet.

Daar hebben we de overheid, religie en sbs6 al voor.
Ik sta boven deze drie instituties die jij kennelijk voor autoriteit aan ziet. Je kunt dus beter naar mij luisteren
  zondag 17 januari 2010 @ 03:50:38 #142
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_76914515
quote:
Op zondag 17 januari 2010 03:47 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Met deze had je punten gescoord:
[..]

Toch jammer dat de boodschap niet over gekomen is
Geen wonder dat je zo gefrustreerd bent, zelfs sarcasme is je vreemd.

je boodschap is dus wel overgekomen maar ik kan me er niet in vinden. nogmaals ga lekker even ergens anders koekeloeren als je dit zo vreselijk vindt
  zondag 17 januari 2010 @ 03:51:06 #143
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_76914522
quote:
Op zondag 17 januari 2010 03:50 schreef Choad het volgende:

[..]

Ik sta boven deze drie instituties die jij kennelijk voor autoriteit aan ziet. Je kunt dus beter naar mij luisteren
En ik luister nog liever naar de sluitspier van Angela Merkel na een all-you-can-eat-spicy spare-ribs avond.
  zondag 17 januari 2010 @ 03:51:33 #144
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_76914527
Tevens: Kloon.
Slaapze.
  zondag 17 januari 2010 @ 03:51:59 #145
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_76914532
quote:
Op zondag 17 januari 2010 03:42 schreef Choad het volgende:

[..]

Weet je rondom 1996 als ik het mij goed herinner kwam er een journaal uitzending met hierin een journalist die stierf achter zijn camera.
Schokkend was men liet het dus gewoon zien.
Die camera man was aan het filmen en pats ineens een kogel,
hij viel neer geluiden erbij van aargh...skriee....en hij was dus dood..de camera filmde dus gewoon door dat klote ding.
Maar goed de tendens was gezet!!!!!!!

Dat was pas echt nieuws...rl!
WOW!
ik dacht shit wtfok is dit....waar zijn die lui mee bezig!
Hierna werd het dus vrijwel normaal om dode mensen te zien op tv..wat eerst gewoonweg niet aan de orde kwam!
kijk..ik vind...een mens die dood is merkt er in principe niets meer van.
het kijkt vanaf een gelukzalig wolkje op die achterlijke aarde neer...en denkt zal mij aan de reet roesten toch?

Qua respect tegenover de dode...vind ik dus niet dat je daar foto's of films van moet maken want je kunt het diegene niet meer vragen!

Doe je dat wel is het gewoonweg respectloos!

Wat doet die achterlijke media tegenwoordig...het filmt alles wat dood is....lijken langs de weg YUMMMMMMMMM
Ziekenhuizen........slurp!!!!
Schei toch gvd us uit man!

Bol.com vind het tegenwoordig grappig om een dikke dreet in iemands gezicht te laten op een roltrap...Godferdedomme nog us aan toe!
Wat een low niveau in ons land tegenwoordig!
Mag ik dan een kut onopgevoed wezen op fok even terecht wijzen!
JA???????
Mag het?

En ik snap ook best dat met al die tokkies op die kuttv tegenwoordig dat het moeilijk is om te bepalen wat nog normaal is hoor!
Heus dat snap ik best!
Als tante toela op tv het nieuws presenteerd met haar joggingbroek aan en haar sletterige topje...
en haar net uit bed kapsel!
Heus ik heb er begrip voor...maar ff niet voor dit soort vage nare humor!
Want het is geen humor!
Het is nml echt!!!!!!!

ja het is real!
Hoeveel men snapt van het game verhaal weet ik dus niet, maar als je iemand neerknalt in een game is dat ff iets anders dan in rl!!!!!!!

En ik hoop toch bij God dat dit wel gesnopen wordt door dit harige tuig...
aub!
Zo niet dan vind ik dat mods eens even flink tekeer mogen gaan hier...gaan we nou krijgen zeg!

Get a Child!
oid...
djezus dit is toch betreurenswaardig genoeg of niet?

Duizenden families uit elkaar gerukt en je lacht om een dood kind dat door de lucht gesmeten wordt?
WTF!!!!!!!!
Argh,..
ik ga dit topic mailen aan bak ellende echt!!!!!!!
Ben het zo zat gewoon!!!!!!
Snollebolt
  zondag 17 januari 2010 @ 03:53:20 #146
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_76914549
quote:
Op zondag 17 januari 2010 03:45 schreef aaipod het volgende:

[..]

Hap gewoon es niet zo en blijf weg uit dit topic als je er aanstaat aan neemt. Wat had je verwacht tegen te komen toen je hier op klikte? Een jolig topic waarin we mopjes vertellen over parelwitte stranden en kokosnoten?
zwak verweer van je!
Snollebolt
  zondag 17 januari 2010 @ 03:55:55 #147
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_76914571
quote:
Op zondag 17 januari 2010 03:53 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

zwak verweer van je!

Nee, dat literaire hoogstandje van jou hierboven staat hoog op de lijst voor een nobelprijs nominatie.
  zondag 17 januari 2010 @ 03:57:32 #148
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_76914581
quote:
Op zondag 17 januari 2010 03:55 schreef aaipod het volgende:

[..]

Nee, dat literaire hoogstandje van jou hierboven staat hoog op de lijst voor een nobelprijs nominatie.
ja dat dan weer wel!!!!!!!!!
Snollebolt
  zondag 17 januari 2010 @ 03:57:57 #149
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_76914587
Hoe wistie dat nou?
Snollebolt
  zondag 17 januari 2010 @ 03:58:24 #150
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_76914591
quote:
Op zondag 17 januari 2010 03:55 schreef aaipod het volgende:

[..]

Ha je bent jaloers gij duivels gebroed!!!!!!!
Snollebolt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')