Pfrt. Het kwam als een schok zeker.quote:
VIEZE VUIGE SMERIGE GORE ASOCIALE STINKRAT!!!!!!!quote:Op zondag 17 januari 2010 02:57 schreef Darkestrah het volgende:
Potentieel leuk topic, alleen verpest door Symphonic en Zhe-AnGeL.
Wanneer mag het dan wel? Kan je zeggen dat het pas na een jaar ok is om grapjes te maken over 50,000 doden. Of over een maand al? En wie bepaalt dat? Lastig.. Daarom maar meteen dus.quote:
Ratten. Daar zullen ze daar vast ook een boel van hebben nu.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:36 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
VIEZE VUIGE SMERIGE GORE ASOCIALE STINKRAT!!!!!!!
Wij houden het in ieder geval wel netjes en matigen ons taalgebruik een beetje. Dat kan je van jou niet zeggen helaas.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:36 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
VIEZE VUIGE SMERIGE GORE ASOCIALE STINKRAT!!!!!!!
Nou nou dit vind je dus wel erg?quote:Op zondag 17 januari 2010 03:39 schreef aaipod het volgende:
[..]
Wij houden het in ieder geval wel netjes en matigen ons taalgebruik een beetje. Dat kan je van jou niet zeggen helaas.
schokkend hoe weinig gedegen opvoeding sommige mensen hebben genoten. ik wil geen ruzie uitlokken ofzo maar dit kan dus echt niet m.i. Hou het een beetje netjes.
Ik denk dat de algemene tendens dat bepaalt. Je merkt dat het bij veel mensen nu nog te vers is. Hoewel het sommigen totaal koud laat dat er ergens op de wereld honderdduizenden mensen getroffen zijn door een natuurramp, zijn er ook mensen die veel compassie hebben. Ik kan dat wel begrijpen.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:37 schreef aaipod het volgende:
[..]
Wanneer mag het dan wel? Kan je zeggen dat het pas na een jaar ok is om grapjes te maken over 50,000 doden. Of over een maand al? En wie bepaalt dat? Lastig.. Daarom maar meteen dus.
30.000 pikachu volt stuurrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 17 januari 2010 03:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Ratten. Daar zullen ze daar vast ook een boel van hebben nu.
- Pikachu!
- IK KIES JOU!
- DOE SCHOKAANVAL!
- RATTATA DOET ONTWIJKEN!
- NIET EFFECTIEF!
- PIKACHU WINT!
Totaal objectief. Ga jij maar lekker de moraalridder uithangen die zegt wat wel en niet kan dan lig ik in de tussentijd dubbel om de photoshops.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:42 schreef Choad het volgende:
[..]
Ik denk dat de algemene tendens dat bepaalt. Je merkt dat het bij veel mensen nu nog te vers is. Hoewel het sommigen totaal koud laat dat er ergens op de wereld honderdduizenden mensen getroffen zijn door een natuurramp, zijn er ook mensen die veel compassie hebben. Ik kan dat wel begrijpen.
Overigens zijn grappen best oke in mijn ogen, maar sommige dingen zijn gewoon totaal niet grappig. Vooral de foto's waarin lijkjes van kinderen gegooid worden, of allemaal doden/gewonden te zien zijn vind ik niets grappigs aan gewoon. Het is wel duidelijk dat velen hier niet mee om kunnen gaan en denken dat dit humor is. Maar dat soort foto's worden nooit grappig, niet over een maand, jaar, of tien jaar.
Dit kan ik dus bijvoorbeeld niet waarderen, om mijn post hierboven even te ondersteunen. Ik word vaak geprezen om mijn humor, maar ik kan niet zien wat hier grappig aan zou kunnen zijn, al doe ik mijn bestquote:
Hap gewoon es niet zo en blijf weg uit dit topic als je er aanstaat aan neemt. Wat had je verwacht tegen te komen toen je hier op klikte? Een jolig topic waarin we mopjes vertellen over parelwitte stranden en kokosnoten?quote:Op zondag 17 januari 2010 03:41 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou nou dit vind je dus wel erg?
Tss schokkend zeg!
Does normaal joh...of kun je dat niet?
Heeft niets met objectiviteit te maken. Ik ben gewoon niet asociaal zoals jij dat wel bent. Jij kunt je duidelijk niet verplaatsen in iemand anders en alleen maar aan jezelf denken. Dat je totaal niet grappige fotoshops nodig hebt om iets als een natuurramp te kunnen verwerken zegt sowieso wat over je zwakke persoonlijkheid. Sommige zijn grappig, foto's van lijken of zwaar gewonden met een zwarte rand en een domme tekst die als een tang op een varken slaat, is niet leuk.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Totaal objectief. Ga jij maar lekker de moraalridder uithangen die zegt wat wel en niet kan dan lig ik in de tussentijd dubbel om de photoshops.
Door Wim Kan, Freek de Jonge, Staphorst en Loes Luca waarschijnlijk.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:44 schreef Choad het volgende:
[..]
Ik word vaak geprezen om mijn humor,
Nou met dat Harr Harr doelde ik zegmaar op de lach van een piraat. Het leek me passend gezien die ooglap. En dat 'shockingly' eronder refereert naar de aardbeving. Maar grapjes die je uitgelegd krijgt worden nooit meer grappig natuurlijkquote:Op zondag 17 januari 2010 03:44 schreef Choad het volgende:
[..]
Dit kan ik dus bijvoorbeeld niet waarderen, om mijn post hierboven even te ondersteunen. Ik word vaak geprezen om mijn humor, maar ik kan niet zien wat hier grappig aan zou kunnen zijn, al doe ik mijn best
Als ik me zou moeten verplaatsen in iedereen had ik iedere scheet aanstootgevend gevonden.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:46 schreef Choad het volgende:
[..]
Heeft niets met objectiviteit te maken. Ik ben gewoon niet asociaal zoals jij dat wel bent. Jij kunt je duidelijk niet verplaatsen in iemand anders en alleen maar aan jezelf denken. Dat je totaal niet grappige fotoshops nodig hebt om iets als een natuurramp te kunnen verwerken zegt sowieso wat over je zwakke persoonlijkheid. Sommige zijn grappig, foto's van lijken of zwaar gewonden met een zwarte rand en een domme tekst die als een tang op een varken slaat, is niet leuk.
Ik sta boven deze drie instituties die jij kennelijk voor autoriteit aan ziet. Je kunt dus beter naar mij luisterenquote:Op zondag 17 januari 2010 03:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Als ik me zou moeten verplaatsen in iedereen had ik iedere scheet aanstootgevend gevonden.
Gelukkig beschik ik over een eigen mening, vorm van humor en ben niet gebonden aan andermans regels van wat leuk is of niet.
Als jij het niet leuk vind, prima. Maar ga mij niet vertellen wat leuk is of niet, of waar men om mag lachen of niet.
Daar hebben we de overheid, religie en sbs6 al voor.
Geen wonder dat je zo gefrustreerd bent, zelfs sarcasme is je vreemd.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Met deze had je punten gescoord:
[..]
Toch jammer dat de boodschap niet over gekomen is
En ik luister nog liever naar de sluitspier van Angela Merkel na een all-you-can-eat-spicy spare-ribs avond.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:50 schreef Choad het volgende:
[..]
Ik sta boven deze drie instituties die jij kennelijk voor autoriteit aan ziet. Je kunt dus beter naar mij luisteren
Weet je rondom 1996 als ik het mij goed herinner kwam er een journaal uitzending met hierin een journalist die stierf achter zijn camera.quote:Op zondag 17 januari 2010 03:42 schreef Choad het volgende:
[..]
Ik denk dat de algemene tendens dat bepaalt. Je merkt dat het bij veel mensen nu nog te vers is. Hoewel het sommigen totaal koud laat dat er ergens op de wereld honderdduizenden mensen getroffen zijn door een natuurramp, zijn er ook mensen die veel compassie hebben. Ik kan dat wel begrijpen.
Overigens zijn grappen best oke in mijn ogen, maar sommige dingen zijn gewoon totaal niet grappig. Vooral de foto's waarin lijkjes van kinderen gegooid worden, of allemaal doden/gewonden te zien zijn vind ik niets grappigs aan gewoon. Het is wel duidelijk dat velen hier niet mee om kunnen gaan en denken dat dit humor is. Maar dat soort foto's worden nooit grappig, niet over een maand, jaar, of tien jaar.
zwak verweer van je!quote:Op zondag 17 januari 2010 03:45 schreef aaipod het volgende:
[..]
Hap gewoon es niet zo en blijf weg uit dit topic als je er aanstaat aan neemt. Wat had je verwacht tegen te komen toen je hier op klikte? Een jolig topic waarin we mopjes vertellen over parelwitte stranden en kokosnoten?
Nee, dat literaire hoogstandje van jou hierboven staat hoog op de lijst voor een nobelprijs nominatie.quote:
ja dat dan weer wel!!!!!!!!!quote:Op zondag 17 januari 2010 03:55 schreef aaipod het volgende:
[..]
Nee, dat literaire hoogstandje van jou hierboven staat hoog op de lijst voor een nobelprijs nominatie.
Ha je bent jaloers gij duivels gebroed!!!!!!!quote:Op zondag 17 januari 2010 03:55 schreef aaipod het volgende:
[..]
Nee, dat literaire hoogstandje van jou hierboven staat hoog op de lijst voor een nobelprijs nominatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |